Strona 2 z 2

: pt lip 13, 2007 14:55
autor: maluch
no z alarmu wychodzi mi sterowanie centralnego zamka + jest to sygnał regulowanu od 0,5 s do 4 s to z podłączeniem centrali nie będzie problemu . ALE DO DOMYKANIA SZYB MAM SYGNAŁ Z ALARMU ( - ) jest to sygnał 30 s i gdzie go mam podłączyć?

: pt lip 13, 2007 15:04
autor: mag2k3
maluch pisze:no z alarmu wychodzi mi sterowanie centralnego zamka + jest to sygnał regulowanu od 0,5 s do 4 s to z podłączeniem centrali nie będzie problemu . ALE DO DOMYKANIA SZYB MAM SYGNAŁ Z ALARMU ( - ) jest to sygnał 30 s i gdzie go mam podłączyć?
Nie zrozumiałeś mnie, w golfach masz tylko 1 przewód odpowiedzialny za zamykanie drzwi i domykanie szyb a dzieje się to na zasadzie że jak przetrzymasz dłużej ten +12V to wtedy przez ten czas zamykać się będą szyby.
Czyli nie są ci potrzebne 2 sterowania osobno od zamykania i osobno od domykania zresztą jak to sobie wyobrażasz? najpierw musiał byś zamknąć drzwi a potem wcisnąć inny przycisk żeby domknęło ci okna?
Pewnie można zrobić osobno domykanie i zamykanie drzwi ale to trzeba by było rozpruć moduł komfortu w golfie żeby dać napięcie bezpośrednio na przekaźnik który steruje mechanizmem podnoszenia/zamykania szyb.
Ale po co? zrób to normalnie i podłącz domykanie do szarego.
Co masz za alarm że masz osobno przewód na zamykanie i osobno na domykanie szyb coś mi tu się nie podoba nie pomyliłeś się przypadkiem może to coś innego jest?

[ Dodano: 13 Lip 2007 15:05 ]
Wiesz co nie lubię tak po omacku zapodaj schemat tego alarmu na forum

: pt lip 13, 2007 15:13
autor: inek01
mag2k3 pisze:Raczej hydrauliczny jeśli jest fabrycznie wstawiony ale napisz może.
Raczej pneumatyczny ;)
maluch pisze:no z alarmu wychodzi mi sterowanie centralnego zamka + jest to sygnał regulowanu od 0,5 s do 4 s to z podłączeniem centrali nie będzie problemu
Wiec to podpinasz zielony do open, szary do close. Wystarczy krotki impuls. Nie ustawiaj na dlugi, bo przy otwieraniu moze Ci opuszczac troszke szyby :bajer:
maluch pisze:ALE DO DOMYKANIA SZYB MAM SYGNAŁ Z ALARMU ( - ) jest to sygnał 30 s i gdzie go mam podłączyć?
Podlaczasz go do polaczenia szary - close, tylko musisz najpierw ten minus zamieniac na plus robiac z przekaznika tzw. "przerzutnik".
Fotki mag2k3 Ci pomoga.

[ Dodano: Pią Lip 13, 2007 15:15 ]
mag2k3 pisze:Pewnie można zrobić osobno domykanie i zamykanie drzwi ale to trzeba by było rozpruć moduł komfortu w golfie żeby dać napięcie bezpośrednio na przekaźnik który steruje mechanizmem podnoszenia/zamykania szyb.
W Mk3 nie ma zadnego modulu komfortu. Poprostu przewody idace z silnikow szyb odpowiedzialne za domykanie i opuszczanie sa polaczone z przewodami od centrala...

: pt lip 13, 2007 15:15
autor: mag2k3
inek01 pisze:
mag2k3 pisze:Raczej hydrauliczny jeśli jest fabrycznie wstawiony ale napisz może.
Raczej pneumatyczny ;)
Tak wiem już wcześniej napisałem że się pomyliłem :bigok:

: pt lip 13, 2007 15:16
autor: Marszall
Dzięki wielkie za info, ale jeśli z alarmu wychodzi tylko jeden przewód na centralny sterujący masą??
Pneumatyczny centaralny potrzebuje owszem "+" ale raz na jeden raz na drugi przewód w zależności od otwierania/zamykania.
Chyba że źle to rozumiem.
Schematu od swojego alarmu nie mam bo wyjmę go z innego samochodu i przy wyjmowaniu sobie kable dopiero oznaczę.

: pt lip 13, 2007 15:33
autor: mag2k3
No potrzebne są 2 musisz gdzieś mieć 2 przewód

: pt lip 13, 2007 20:22
autor: inek01
mag2k3 pisze:Tak wiem już wcześniej napisałem że się pomyliłem
Sorki, zacytowalem to juz na poprzedniej stronie. Pozniej widzialem, ze sie poprawieles, ale zapomnialem usunac tej czesci tekstu :pub:

: pt lip 13, 2007 23:55
autor: maluch
siemka koledzy dziękówka za pomoc alarm załozony

centralny problem

: sob lip 14, 2007 17:07
autor: andrz24
Witam
Potrzebuję pomocy, a widzę, że koledzy dobrze się znają na rzeczy. Zabieram się za montaż oryginalnego centralnego zamka w moim mk3 3 drzwiowy. Jednak osoba, która demontowała ten zestaw zrobiła to bardzo niechlujnie. Jest odcięta część wiązki, która przychodzi w tblicę bezpiecznikową. Wtyczki do drzwi mam, wiązke pod konsolę też mam. Obcięty jest tylko jeden koniec wiązki, która łączy się z pompką w bagażniku. Kostka przy pompce jest ok. Nie jestem w stanie rozszyfrować gdzie jakie przewody do tablicy podłączyć. Jest ich chyba 10. Posiadam już elektryczne szyby, więc wiązka pod C.Z w drzwiach juz jest. Problem tylko z tą jedną odnogą wiązki, która wchodzi w tablice.
Jeśli ktoś z Was posiada schemat, bądz potrafi na chłopski rozum wytłumaczyć, to będę bardzo wdzięczny.
Przepraszam, ze się tak Wam tu wtrąciłem, ale widze, że ten temat jest nadal otwarty.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam