Strona 2 z 2
: pt lip 13, 2007 14:55
autor: maluch
no z alarmu wychodzi mi sterowanie centralnego zamka + jest to sygnał regulowanu od 0,5 s do 4 s to z podłączeniem centrali nie będzie problemu . ALE DO DOMYKANIA SZYB MAM SYGNAŁ Z ALARMU ( - ) jest to sygnał 30 s i gdzie go mam podłączyć?
: pt lip 13, 2007 15:04
autor: mag2k3
maluch pisze:no z alarmu wychodzi mi sterowanie centralnego zamka + jest to sygnał regulowanu od 0,5 s do 4 s to z podłączeniem centrali nie będzie problemu . ALE DO DOMYKANIA SZYB MAM SYGNAŁ Z ALARMU ( - ) jest to sygnał 30 s i gdzie go mam podłączyć?
Nie zrozumiałeś mnie, w golfach masz tylko 1 przewód odpowiedzialny za zamykanie drzwi i domykanie szyb a dzieje się to na zasadzie że jak przetrzymasz dłużej ten +12V to wtedy przez ten czas zamykać się będą szyby.
Czyli nie są ci potrzebne 2 sterowania osobno od zamykania i osobno od domykania zresztą jak to sobie wyobrażasz? najpierw musiał byś zamknąć drzwi a potem wcisnąć inny przycisk żeby domknęło ci okna?
Pewnie można zrobić osobno domykanie i zamykanie drzwi ale to trzeba by było rozpruć moduł komfortu w golfie żeby dać napięcie bezpośrednio na przekaźnik który steruje mechanizmem podnoszenia/zamykania szyb.
Ale po co? zrób to normalnie i podłącz domykanie do szarego.
Co masz za alarm że masz osobno przewód na zamykanie i osobno na domykanie szyb coś mi tu się nie podoba nie pomyliłeś się przypadkiem może to coś innego jest?
[ Dodano: 13 Lip 2007 15:05 ]
Wiesz co nie lubię tak po omacku zapodaj schemat tego alarmu na forum
: pt lip 13, 2007 15:13
autor: inek01
mag2k3 pisze:Raczej hydrauliczny jeśli jest fabrycznie wstawiony ale napisz może.
Raczej pneumatyczny
maluch pisze:no z alarmu wychodzi mi sterowanie centralnego zamka + jest to sygnał regulowanu od 0,5 s do 4 s to z podłączeniem centrali nie będzie problemu
Wiec to podpinasz zielony do open, szary do close. Wystarczy krotki impuls. Nie ustawiaj na dlugi, bo przy otwieraniu moze Ci opuszczac troszke szyby
maluch pisze:ALE DO DOMYKANIA SZYB MAM SYGNAŁ Z ALARMU ( - ) jest to sygnał 30 s i gdzie go mam podłączyć?
Podlaczasz go do polaczenia szary - close, tylko musisz najpierw ten minus zamieniac na plus robiac z przekaznika tzw. "przerzutnik".
Fotki
mag2k3 Ci pomoga.
[ Dodano: Pią Lip 13, 2007 15:15 ]
mag2k3 pisze:Pewnie można zrobić osobno domykanie i zamykanie drzwi ale to trzeba by było rozpruć moduł komfortu w golfie żeby dać napięcie bezpośrednio na przekaźnik który steruje mechanizmem podnoszenia/zamykania szyb.
W Mk3 nie ma zadnego modulu komfortu. Poprostu przewody idace z silnikow szyb odpowiedzialne za domykanie i opuszczanie sa polaczone z przewodami od centrala...
: pt lip 13, 2007 15:15
autor: mag2k3
inek01 pisze:mag2k3 pisze:Raczej hydrauliczny jeśli jest fabrycznie wstawiony ale napisz może.
Raczej pneumatyczny
Tak wiem już wcześniej napisałem że się pomyliłem
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
: pt lip 13, 2007 15:16
autor: Marszall
Dzięki wielkie za info, ale jeśli z alarmu wychodzi tylko jeden przewód na centralny sterujący masą??
Pneumatyczny centaralny potrzebuje owszem "+" ale raz na jeden raz na drugi przewód w zależności od otwierania/zamykania.
Chyba że źle to rozumiem.
Schematu od swojego alarmu nie mam bo wyjmę go z innego samochodu i przy wyjmowaniu sobie kable dopiero oznaczę.
: pt lip 13, 2007 15:33
autor: mag2k3
No potrzebne są 2 musisz gdzieś mieć 2 przewód
: pt lip 13, 2007 20:22
autor: inek01
mag2k3 pisze:Tak wiem już wcześniej napisałem że się pomyliłem
Sorki, zacytowalem to juz na poprzedniej stronie. Pozniej widzialem, ze sie poprawieles, ale zapomnialem usunac tej czesci tekstu
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
: pt lip 13, 2007 23:55
autor: maluch
siemka koledzy dziękówka za pomoc alarm załozony
centralny problem
: sob lip 14, 2007 17:07
autor: andrz24
Witam
Potrzebuję pomocy, a widzę, że koledzy dobrze się znają na rzeczy. Zabieram się za montaż oryginalnego centralnego zamka w moim mk3 3 drzwiowy. Jednak osoba, która demontowała ten zestaw zrobiła to bardzo niechlujnie. Jest odcięta część wiązki, która przychodzi w tblicę bezpiecznikową. Wtyczki do drzwi mam, wiązke pod konsolę też mam. Obcięty jest tylko jeden koniec wiązki, która łączy się z pompką w bagażniku. Kostka przy pompce jest ok. Nie jestem w stanie rozszyfrować gdzie jakie przewody do tablicy podłączyć. Jest ich chyba 10. Posiadam już elektryczne szyby, więc wiązka pod C.Z w drzwiach juz jest. Problem tylko z tą jedną odnogą wiązki, która wchodzi w tablice.
Jeśli ktoś z Was posiada schemat, bądz potrafi na chłopski rozum wytłumaczyć, to będę bardzo wdzięczny.
Przepraszam, ze się tak Wam tu wtrąciłem, ale widze, że ten temat jest nadal otwarty.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam