Golf 3 1.8GT POMOCY!... CHCE WYCIAC KATA i TLUMIK SRODKOWY..

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Martin_GTD

Post autor: Martin_GTD » czw kwie 28, 2005 12:29

Moje zdanie na ten temat jest takie, czy wogole takie modyfikacje w garazu coś daja, przciez pomyślecie kazdy silnik jest liczony w pewnych granicach pezpieczeństwa, nie sa to wąskie granice że jak zwiekszymy moc o kilka KM to już wydech czy filtr, czy skrzynia nam nie wytrzyma, było by to bez sensu, tzna ze nasz samochod nie mogłby prznosić wiekszych obciążen niż tylko plqnowana predkośc max, czy obroty, limit jest duzo powyżej. Tak samo sie ma co do filtrow powietrza w standardzie, one maja duza przpustowosc i muszą miec zapas na ewentualne zabrudzenia, zatkanie itp...... VW sa są zbytnio wysilone, mają duży zapas.
Takie modyfikacje tylko dają dobre samopoczucie dla uzytkownika. Oczywiście przy wzroscie mocy o kilkadziesiąt % , turbo, duże ciśnienia, jak najbardziej tak, ale wtedy kształ strumienicy musi być przdyskutowany z fachowcem, dlaczego taki a nie inny, to jest cała nauka o fizyce cieczy, oderwaniu strugi gazu itp, zle dobrane srednice maogą mieć odwrotny wpływ, pamietajmy co ma wieksza srednice nie zawsze daje wiecej KM, rosjanie tak projketowali czolgi chyba!!! nie wyszstko jest uniwersalne, a te zabawki w sklepach jakies strumienice, świecidełka, magnetyzery, wydechy które dają po 5km:) to tylko naciągacze kasy, no ale wlasciciel moze powiedziec że ma tuning....... , oczywiście ja niemam nic przciwko, sam lubie podłubać sobie, ale sie raczej oszukuje/oszukujemy żeby to miało jakieś kolosalne skutki, poprostu czujemy sie lepiej. Acha no moze wywalenie katalizatora i innych badziewi poprawi niby dzwięk.

Dzieki.....



Martin_GTD

Post autor: Martin_GTD » czw kwie 28, 2005 12:52

Dlaczego wydechy np Remus,czy Sebring kosztują po kilka tys zl, bo poprostu sa analizowane, testowane, przeprowadzane symulacje, sam gdzies widzialem na DSF w moto jak goście w laboratoruim od Sebringa testowali wydechy niemalze jak samoloty w białych rękawiczkach, kazdy jest po inną markę itp.... Wszystkie inne tańsze firmy niesądze żeby robiły coś takiego, poprostu mają dobrze wyglądać i brzmieć i tyle, co jest ok.

Odnośnie zmiany średnicy, jezeli zminiamy średnice rury to zmniejszamy ciśneinie, co jednoczesnie oznacza, zmniejszenie w znacznym stopniu predkości spalin i kompresji, spaliny wolnij wtedy opuszczaj nasz samochod, a jakie to ma skutki, tu już niewiem ale widać że różne niekiedy ok, niektórzy twierdzą że lepiej im chodzi samochod co może byc prawdą , a niektórzy jak gdzieś przczytałem że gorzej, muli poszła uszczelka pod glowicą co itp..... własnie dlatego że nasze pomysły to tylko niby tezy niczym nie potwierdzone, czsami moze pomóc czasami nie.



Sebastiannnn

Post autor: Sebastiannnn » pt kwie 29, 2005 11:52

JAK ZWIEKSZYC MOC DOMOWYMI SPOSOBAMI ? GOLF 3 1.8 75KM



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 418 gości