Strona 2 z 2

: czw lip 26, 2007 10:20
autor: tresor
Fryzjerek napisz, czy Ci pomógł ten zabieg.

: czw lip 26, 2007 10:48
autor: Jacenty85
czujnik halla (impulsów) jest tylko jeszcze trzeba wiedzieć gdzie go szukać

: wt paź 02, 2007 15:23
autor: fryzjerek
witam ponownie wkoncu po kilku miesiącach doszedł mechanik co jest przyczyną szarpania tych obrotow a wiec nie jest to przepsustnica tak jak przypuszczano . Od kilku dni sie nasiliło to przerywanie co minute nawet trzeba było zapalac na nowo auto bo gasło wiec nie pozostało mi nic innego jak tylko zjebać mechanika ktory wiecznie brał mi kase za naprawe a nie naprawiał tego tylko dawał tam swoje diagnozy a za kazde miłe słowa płaciłem do kieszeni mechanika. Zmieniłem wiec i pojechałem do innego ten podpiol pod komputer i wszystko wyszło . do zmiany okazał sie Czujnik obrotów wału korbowego golf 1.4 nic smiesznego bo ta pierdoła kosztuje 270 zł + wymiana ale teraz wszystko juz gra cacy nic nie przerywa i silnik pracuje jak trzeba. jak ktos ma podobny problem niech zacznei sprawdzanie własnie od tego czujnika. pozdrawiam Obrazek

: wt lis 06, 2007 19:51
autor: stos10
Witam koledzy po długim czasie. Wreszcie doszedłem do ideału, jeżeli mogę tak powiedzieć. Na początku przeczyściłem przepustnicę i wydawało sie OK. Później jednak okazało się na diagnostyce, że winę ma jeszcze czujnik Halla. Po drobnej naprawie i wymianie tegu czujnika oraz wykasowaniu błędów silnik wkońcu pracuje jak należy. Obroty też są już na odpowiednim poziomie. Mi się udało mam nadzieję, że wam również pomoże. :grin:

: śr mar 11, 2009 18:44
autor: Tuthmozis
stos10 pisze:Witam koledzy po długim czasie. Wreszcie doszedłem do ideału, jeżeli mogę tak powiedzieć. Na początku przeczyściłem przepustnicę i wydawało się OK. Później jednak okazało się na diagnostyce, że winę ma jeszcze czujnik Halla. Po drobnej naprawie i wymianie tego czujnika oraz wykasowaniu błędów silnik w końcu pracuje jak należy. Obroty też są już na odpowiednim poziomie. Mi się udało mam nadzieję, że wam również pomoże. :grin:
Przy podobnych jak opisane objawach (powracające falowania, gaśnięcie) ten czujnik też wymieniłem na nowy (regularnie sprawdzając czystość przepustnicy). I niestety bez zmian. W innym wątku ktoś opisał poprawę po wymianie całego modułu przepustnicy. Zobaczymy

: śr mar 11, 2009 19:44
autor: Jacek75
Panowie najwazniejszy czujnik to czujnik ze zdjęcia - wału korbowego - bez niego auto nie zapali, ale na walku rozrzadu w niektorych silnikach jest jeszcze jeden hall!!

: śr mar 11, 2009 22:59
autor: Tuthmozis
Owszem jest, i nawet go było widać jak wciskałem się pod maskę grzebiąc za silnikiem. Może i na niego przyjdzie czas. Cholerny AZD!
Minął pierwszy dzień jeżdżenia z nową przepustnicą. Jakby lepiej ale czas pokaże...

: czw mar 12, 2009 09:52
autor: Jacek75
Jak odpiąłem G28 to nie zapali, jak odpiąłem G40 to odpalił ale przy próbie ruszenia zgasł i nie chciał już odpalić. (z wczorajszych testów)

Jak zdejmę wężyk z zaworu N80 ukłądu recyrkulacji par paliwa (EVAP) idący do przepustnicy i zatkam go to przestaje szarpać...
O czym to świadczy?