Strona 2 z 3
: wt lip 10, 2007 23:51
autor: inek01
VW Maniak pisze:Raczej jest przy pompce Bo to hydraulika więc po co stycznik?
A pompka jest jasnowidzaca i bez zadnego polaczenia z zamkiem wie ze przekrecasz kluczyk i chcesz otworzyc/zamknac auto
[ Dodano: Wto Lip 10, 2007 23:52 ]
VW Maniak pisze:hydraulika
Pneumatyka jesli juz
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
: wt lip 10, 2007 23:54
autor: pekol
to moze prosciej wywalic caly pneumatyczny uklad i zalozyc najprostrzy elektryczny zamek.... koszt takiego cuda na allegro to ok 30 zl na 2 dzwi.... a do takiej centralki podlaczenie sterowania z pilota to doslownie 10 min roboty....
: wt lip 10, 2007 23:59
autor: inek01
pekol pisze:to moze prosciej wywalic caly pneumatyczny uklad i zalozyc najprostrzy elektryczny zamek.... koszt takiego cuda na allegro to ok 30 zl na 2 dzwi.... a do takiej centralki podlaczenie sterowania z pilota to doslownie 10 min roboty....
No nie wiem czy tak prosciej jest rozbebeszac wszystkie drzwi, kombinowac z klapa i wlewem paliwa jesli mozna tylko do jednych drzwi dolozyc silownik elektryczny i podpiac go razem z centralka/pompka pod alarm/sterownik...
: śr lip 11, 2007 00:11
autor: pekol
inek01,
biarac pod uwage ze wszystko ruszy to moze i prosciej, ale jak widze kombinacje elektrycznych silownikow laczona z pneumatyczna centralka to troche zajezdza wiocha :/
albo jedna albo drugie....
Dystans6,
sprawdziles moze te 2 kabelki co sa przy pompie???
: śr lip 11, 2007 00:23
autor: Dystans6
Temat sie rozgrzal widze nie mialem czasu sprawdzic tych kabelkow moze jutro zajrze do tego .Ale chyba prosciej bedzie kupic nowy c.zamek sterowany z pilota bo z tym to komboinowania a ja elektryk jestem nie za dobry wiec nie chce pochrzanic nic .
: śr lip 11, 2007 00:35
autor: inek01
Dystans6 pisze:bo z tym to komboinowania a ja elektryk jestem nie za dobry wiec nie chce pochrzanic nic
Sprawa jest prostrza niz Ci sie wydaje, ale zrobisz jak zechcesz. Powodzenia.
pekol pisze:ale jak widze kombinacje elektrycznych silownikow laczona z pneumatyczna centralka to troche zajezdza wiocha :/
Wiocha to jest jak ktos np. zalozy switelka na spryskiwacze i zrobi z auta choinke, wiec nie wiem co ma taki sposob na sterowanie centralnym wspolnego z wiocha
Duzo osob tak robi z centralnym w Mk2 i jakos im to nie przeszkadza.
: śr lip 11, 2007 00:38
autor: pekol
Temat sie rozgrzal widze nie mialem czasu sprawdzic tych kabelkow moze jutro zajrze do tego .Ale chyba prosciej bedzie kupic nowy c.zamek sterowany z pilota bo z tym to komboinowania a ja elektryk jestem nie za dobry wiec nie chce pochrzanic nic .
jezeli jeszce nie masz ani sterowania ani centralki to prosciej jest kupic caly nowy zestaw,
ale najpierw sprawdz te kabelki
[ Dodano: 11 Lipiec 2007, 00:43 ]
inek01 pisze:
Wiocha to jest jak ktos np. zalozy switelka na spryskiwacze i zrobi z auta choinke, wiec nie wiem co ma taki sposob na sterowanie centralnym wspolnego z wiocha
rozumiem ze mozna cos tworzyc, ale przerobki ala McGyver z laczeniem 2 roznych centralek to dla mnie przesada... albo bawimy sie w pneumatyczny zamek, albo elektryczny... proste...
: śr lip 11, 2007 00:56
autor: GziQ
Ja u siebie mam org. centran pneumatyczny i w drzwiach kierowcy mam silownik elektryczny,Klamki bez zamków, a ten silownik podpiety pod centralke od alarmu i wszystko ladnie działa,a wiec nie widze problemu...
: śr lip 11, 2007 01:14
autor: 1 6 D
Mam tak samo jak GziQ, u kierowcy siłownik master jest.
: śr lip 11, 2007 01:45
autor: Ostry!
Ja zakładałem w mk3 to pod pompkę podpinałem. Myślałem, że oryginał w mk2 jest taki jak w mk3. W mk2 też miałem c.zamek ale elektyczny - roboty góra na 3 godziny (razem z klapą i wlewem).
To jak mówią koledzy że jest w drzwiach to zobacz tam (bo ja miałem do czynienia z oryginałem w mk3 i tym się sugerowałem)
inek01 pisze:A pompka jest jasnowidzaca i bez zadnego polaczenia z zamkiem wie ze przekrecasz kluczyk i chcesz otworzyc/zamknac auto
Nie do tego są 2 kable które dają tylko sygnał na pompkę kiedy i jak ma "pompnąć"
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
W elektrycznym jest wszystko sterowane ze siłownika w drzwiach (w pasażera też jak się dołoży 5zł i kupi siłownik z 5kabelkami..).
: śr lip 11, 2007 09:50
autor: inek01
VW Maniak pisze:Nie do tego są 2 kable które dają tylko sygnał na pompkę kiedy i jak ma "pompnąć"
No i o tym wlasnie pisalem (stycznik
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
) a Ty na to , ze nie ma czegos takiego...
Od zamka idze ciegno wlasnie do niego.
: śr lip 11, 2007 11:32
autor: Ropet1
nie chciałem zakładać nowego tematu wiec sie tutaj podczepiłem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Czy taki sterownik pasował by do MK III 1.9TD ??
http://www.allegro.pl/item212555271_uni ... gacze.html
: śr lip 11, 2007 11:45
autor: pekol
Ropet1,
tak jak jest napisane w aukcji do kazdego zamka centralnego mozes zpodlaczyc
nie powinienes miec problemu
: śr lip 11, 2007 12:19
autor: Ostry!
Ropet1 pisze:No i o tym wlasnie pisalem (stycznik
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
) a Ty na to , ze nie ma czegos takiego...
Od zamka idze ciegno wlasnie do niego.
Możliwe - ale to chyba tylko w mk2 tak robili. Pozostałe VAGi mają tak jak mk3
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)