Co poprawić w 1.8 RP w ramach kapitalki.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » wt kwie 12, 2005 19:18

Borys pisze:
TheGwiazdor pisze:
asmo pisze:przy okazji napisz później co wymieniłeś??
A więc tak silnik się już robi. Po rozebraniu okazało się że nie jest konieczny remont kapitalny.
Piszę co będzie robione i ile mniej więcej mnie to będzie kosztować.

Do naprawy i wymiany poszło:
- w zasadzie pełny remont gówicy (ale postaram się co nieco wyszczególnić)
- planowanie głowicy
- uszczelniacze zawrów i ewentualna wymiana zaworów (jeszcze nie wiem ile)
- jeszcze ewentualnie może coś dojść do wymiany
- wymiana panewek
- wymiana pierścieni na tłokach (olejowe już były zapieczone i nie zbierały oleju :crazy: )
- uszczelka pod głowicą
- uszczelka dekla zaworów
- pasek rozrządu i napinacz (przy okazji bo nie mam zamiaru dokładać poźniej i płacić jeszcze raz robociznę)
- czujnik temp powietrza wolnych obrotów (utlenił się)
- filtr oleju + olej

Całość będzie mnie kosztować około 1300 z rachunkiem. Dlatego na rachunek bo po pierwsze mam gwarancję na to co robią(sam bym mógł się bawić ale potzrebny czas i więcej wiedzy - ale byłoby do zrobienia).Mam do tych mechaników zaufanie, po drugie jest to bardzo duży warsztat (z czasów komunistycznych) posiadają wszystkie maszyny potrzebne do zrobienia takiego remontu.Po trzecie mają duże upusty na części więc to co im dopłacę do VATU to bym musiał wydać na części więcej w sklepie.
no i ok,
wymien jeszcze uszczelniacz wału, z jednej i drugiej strony, uszczelniacz wałka pośredniego, uszczelniacz wałka rozrządu (taki sam jak posredniego), uszczelka pod mise olejową, uszczelka pod pompe wody, uszczelka pod posstawe filtra oleju(jesli bedzie odkrecany),

powodzenia i rob foty jak masz okazje :bigok:
No myślę że to będzie wymienione.Jeszcze jutro pogadam z mechanikami. W sumie uszelki to nie jakieś drogie sprawy a przy okazji warto wymienić.

Fotek raczej nie będzie chyba że coś jutro pyknę jak będę miał czas.


Obrazek

Awatar użytkownika
szorka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 179
Rejestracja: pt wrz 03, 2004 22:42
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Post autor: szorka » wt kwie 12, 2005 21:40

ja rozbieram takiego podobnego tu masz foty :http://aszorka.photosite.com/


www.vwsquad.prv.pl

Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Post autor: Gwiazdor » czw kwie 21, 2005 21:50

Odebrałem Golfika! :grin:

Kwota w jakiej sie zamknąłem to 1200zł łącznie z naprawą zacisku hamulaca w tylnym kole.

Wszystko zrobione jest ok. Zresztą za wcześnie żeby co kolwiek mówić ale jeździ ładnie,elastyczność jak gdyby lepsza ale musi się dotrzeć.

Wymienione wszystko co się dało przy remoncie głowicy + uszczelka pod misę + pierścienie + panewki i dwa czujniki bo miały problem + pasek rozrządu + napinacz + filtr oleju + olej + uszczelki kolektorów + nowe uchwyty kolektor-wydech.

Do tego ustawiony zapłon, test na komputerze (ok zero błędów poza czujnikiem ABS w lewym kole przód :chytry: )

Jeśli chodzi o qlture pracy to niebo a ziemia...zdecydowanie ciszej,zaworki nie grają tylko cicho jak makiem zasiał :grin: .
No i to co mi się podobało w poprzednim MKII (silnik miał jak nówka) jedyne co słychać spod maski przy przyśpieszaniu to przemiły (jak dla mnie) gang kolektorowy.

Podsumowując:
Za te pieniądze warto było to zrobić tym bradziej że reszta silnika była w należytym stanie.
Jestem w pełni zadowolony.I mam rachunek i gwarancje.


Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 364 gości