Strona 2 z 2
: śr kwie 06, 2005 20:23
autor: ku_bi
briano pisze:ku_bi pisze:może jeszcze broić cewka zapłonowa - taki problem akurat był w moim mk3
No w sumie może być ale cewka wydaje mi się że bardziej przy wilgotnym powietrzu broi , poza tym auto też dziwnie powiino się zachowywać czy sie myle??
z tym nie ma reguły cewka nieraz tak broi że nie wyczujesz ze to właśnie to. może mieć tylko chwilowe zaniki i wtedy lipa
![otepienie :otepienie:](./images/smilies/otepienie.gif)
: śr kwie 06, 2005 21:08
autor: Piotro
wlasnie u mnie jest tak ze jak jest wilgotno to nie chce zapalic. A jak jest sucho to wszsytko jest ok.
czasami po problemach z zapaleniem silnik tak dziwnie chodzi przez chwile. Trzesie autem, nierowno pracuje. Po chwili wszsytko wraca do normy.
To mowicie ze to cewka???
: śr kwie 06, 2005 23:20
autor: master1976
ja mam mk2 ale szwagier ma mk3 i mial to samo
meczyl sie z tym przez okolo pol roku
i co komputer pokazal !!!!
immobilajzer nie laczyl
analiza tego koszztowala 120pln
a sama naprawa 30 pln
i to nie kluczyk lecz to gu..... pod kolumna kierownicy
pozdrawiam
: czw kwie 07, 2005 14:56
autor: briano
master1976 pisze:ja mam mk2 ale szwagier ma mk3 i mial to samo
meczyl sie z tym przez okolo pol roku
i co komputer pokazal !!!!
immobilajzer nie laczyl
analiza tego koszztowala 120pln
a sama naprawa 30 pln
i to nie kluczyk lecz to gu..... pod kolumna kierownicy
pozdrawiam
A co to dokładnie za cześć?? najgorsze ze jak chce jechać aby go sprawdzili to wtedy pali jak strzała
![grrr :grrr:](./images/smilies/grrr.gif)
A nie zapala w najmniej odpowiednim momencie
: czw kwie 07, 2005 18:28
autor: azizi
może to ta moja nieszczęsna kostaka?? ja ją mam w bagażniku i narazie nie mam czasu i nie wiem jak wymienić, dokładnie to jest pod stacyjką i ponoć może odpowiadać za problemy z odpalaniem silnika,
kolega w mk2 wymieniał już z 3x ją własnie mając problemy z odpalaniem,
tak czy siak jak wymienie to się przekonam
: ndz kwie 10, 2005 00:28
autor: Piotro
immo to u mnie nie bedzie ... bo go nie mam :/