Strona 2 z 2

: śr lip 04, 2007 14:50
autor: Radosław Guzik
Masz rację, ale zanim powietrze trafi do cylindra jest zimne (po to są montowane intercoolery), żeby niosło ze sobą dużą dawkę tlenu. Dopiero w cylindrze sprężane jest do wysokiego ciśnienia, a jak jest wysokie ciśnienie, to automatycznie wzrasta temperatura powietrza, itd., itd....
Chyba tym razem mam rację? :pub:

: śr lip 04, 2007 15:18
autor: Pinhead
Tak, masz racje. Chodziło mi o "w cylindrze mieszane jest z powietrzem (właśnie! najlepiej ze schłodzonym)." Tam nie ma co się mieszać bo natychmiast po wtrysku paliwo gwałtownie się spala a w momencie kiedy paliwo łączy się z powietrzem to powietrze ma ponad 2000C bo mieszanka jest już sprężona.

: pt wrz 26, 2008 23:49
autor: tajgerski
A dziś właśnie się zastanawiałem jak sprawdzić podciśnienie do klapy powietrza :)
Dzięki wypowiedzi kolegi Gangst3R , wiem o co w tym mechanizmie chodzi..

Trochę mi się dusił - raz na niskich obrotach, raz na połowie, pod górę się dławił i słabł - kręciłem LPG registerem i podciśnieniem, ale wobec braku efektów zacząłem szukać w dolocie... Wcześniej miałem do bani rurę... Zaklejona z zewnątrz taśma aż gąbka w środek wlazła (tak kupiłem autko) i po wymianie na nową nie mogłem dość do ładu z obrotami...

Jeśli macie inne pomysły lub doświadczenia - proszę o rady...
Chyba w dobrym wątku piszę ??