Zasilanie radia przez stacyjke
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wiec masz starszy typ.miś fazi pisze:tak zaraz po włożeniu kluczyka załącza ten styk
No wlasnie, na to chyba wyglada.miś fazi pisze:wygląda jakby u Ciebie bębenek był z jakimś ślimakiem , i ślimak musiałby być w obudowie stacyjki
Widac VW wymyslil taki bajer. No bo w sumie wkladajac kluczyk do stacyjki nie zawsze chcemy zaraz sluchac radia...
Postaram sie jutro wrzucic jakies foto lub filmik.
Jezdzilem starszymi Golfikami i powiem Ci ze roznica jest nawet wizualna. Od razu widac jak jest stacyjka po tej okraglej blaszce...
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
No wlasnie ,a w nowszym typie jest chyba tak, ze blaszka chowajac sie wciska bolec.miś fazi pisze:u mnie wystarczy że wsadzisz sam koniuszek kluczyka
[ Dodano: Wto Cze 26, 2007 22:33 ]
Kiedy scialem sie ze tak wlasnie jest sprawdzielm w ETKA od kiedy taki bajer. Patrzylem na kostki. To samomiś fazi pisze: i nic gamonie nie powiedzieli


[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Wg ETKA w B4 takie bebenki byly od poczatku produkcji - 3B0 905 855.robak7 pisze:Wyczytalem, ze auta po 96' maja zasilanie dopiero po przekreceniu kluczyka natomiast wczensiejsze mialy juz po jeglo wlozeniu. Wczesniej mialem Golfa z 93' i wlasnie w nim zasilanie dodatkowe pojawialo sie po wlozeniu kluczyka
W Golfach dopiero od modelowego 97'. Wczesniej byly - 1H0 905 855 C, 1H0 905 855 A.
[img]http://img413.imageshack.us/img413/3990/naklejkalogopodpistt1.jpg[/img] Bye, bye Mk3...
Dokladnie tak inek01 jak napisalem i wszystko sie zgadza. W Golfie mialem takie jakby zamkniecie otworu (blaszka/waleczek) i zaraz po wlozeniu kluczyka byl podawany + na podtrzymanie. W Pasku tego nie ma-jest otwarty otwor na kluczyk. Poprzekreceniu wkladka cofa sie w tyl i to nie jest ten wspominany luz jak w Golfie. Ona sie cofa wiecej niz 1mm.
Teraz wszystko jasne
Moim zdaniem wersja pierwsza (z wkladaniem kluczyka) jest lepsza. Nie trzeba nic ptrzekrecac tylko kluczyk i dziala. Przy przekrecaniu trzeba jeszcze czasami ruszyc kierownica gdy jest blokada zatrzasnieta.
Teraz wszystko jasne

Pozdrawiam,
Rafał
Rafał
Nie jestem pewnien ale tam moze byc zamienione wejscie zasilania glownego i dlatego dziala tylko przy wlozonym kluczyku. Musisz zobaczy w instrukcji radia gdzie jest zasilanie glowne a gdzie z kluczyka. W kostce Iso zasilanie glowne jest w pinie 7 w zlaczu A, natomiast zasilanie po stacyjce w pinie 4. Ty pewnie w radiu masz odwrotnie.
Zamien zasilanie i zobacz czy bedzie dobrze.
Zamien zasilanie i zobacz czy bedzie dobrze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Pozdrawiam,
Rafał
Rafał
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości