Strona 2 z 3

: ndz lip 22, 2007 15:14
autor: kaktus1
zarowa7 pisze:właśnie dzownił mechanik, tylko i wyłącznie łożysko oporowe, do golfika to jest cena 25 zł :grin: teraz tylko regulator napięcia i strzała jak marzenie :food: pozdrawiam
jaki calkowity koszt poniosles z robocizna?

: pn lip 23, 2007 10:29
autor: zarowa7
wymiana łożyska, przegub rónież był do wymiany całość wyniosła 200 zł

: pn lip 23, 2007 10:42
autor: Paweł Marek
Ale napisz czy ustało to stukanie i co stukało, bo wcześniej napisałeś że po wymianie oporowego stukało dalej chociaż ciszej.

: pn lip 23, 2007 20:51
autor: zarowa7
dalej stuka jak stukalo, nie wiem co to bylo bo zadedn mechanik raczej nie podejmnie sie remontu skrzyni biegow, myslal ze to lozysko a jednak nie

: pn lip 23, 2007 21:14
autor: Mis
zarowa7 pisze:myslal ze to lozysko a jednak nie
dobry mechanik....

Sorka za ot.

: pn lip 23, 2007 21:51
autor: Paweł Marek
zarowa7 pisze:myslal ze to lozysko a jednak nie
no to niepotrzebnie wkładałem głowę pod topór. Miałem podobnie i wiem że jeśli stuki zanikają po wciśnięciu sprzęgła ( a nie na odwrót) to nie jest to łożysko oporowe tylko inne łożysko w skrzyni biegów, tzw wałeczkowe. Zresztą w moim przypadku prawidłową diagnozę postawił kolega z Forum (sorki zapomniałem nicku).
A mechanicy są , tylko że do skrzyni musi być taki który się w tym specjalizuje i naprawy sa drogie. Ja zapłaciłem w sumie 700 zeta. Samo uszkodzone łożysko kosztowało ok 60 złotych, jedno profilaktycznie, uszczelniacze półosi, olej, robocizna.
Musiałem wydać kasę bo skrzynka do dwulitrówki jest ciężka do znalezienia.

: pn lip 23, 2007 23:04
autor: HUBERT GTI
A no wlasnie ja bede robil to samo w skrzyni juz jest zdjeta a na dniach ma byc rozebrana! U mnie tez sie tluklo cos i ustawalo przy wcisnieciu sprzegla! Lozysko oporowe odpada bo u mnie nawet go nie ma (motor 2E)! A powiedzieli mi ze juz przy sciaganiu skrzyni i odkreceniu półosi wypadły stamtąd jakies "półksiężyce"! Ale nic wiecej na ten temat nie wiem jeszcze !

Witam! Teraz juz poznalem przyczyne grzechotania w skrzyni biegow naprawiajac swoje auto! Ten objaw to uszkodzenie mechanizmu rożnicowego! Sam bylem żdziwiony ale to jednak to! Podobno to typowa usterka w Golfach z silnikami o wyzszej pojemnosci - podobno nie wytrzymuja mocy!



POZDRAWIAM!!

: śr sie 08, 2007 15:30
autor: zarowa7
Ile Cie takie cacko wyniosło ? oczywiscie razem z robocizną ?

: śr sie 08, 2007 16:55
autor: gtibodek
to fest problemów? i ile cię to kosztowało

: wt wrz 04, 2007 09:59
autor: kaktus1
witam
mam to samo czyli dzwiek na luzie na sprzegle brak dzwieku.bylem u mechanika posluchal i powiedzial ze to tarcza sprzegla jest na wykonczeniu ale zeby sie nie przejmowac na razie bo co drugi samochod tak ma z racji przebiegu.
myslicie ze to moze byc prawda co mowi?

: wt wrz 04, 2007 10:29
autor: gtibodek
kaktus1 pisze:witam
mam to samo czyli dzwiek na luzie na sprzegle brak dzwieku.bylem u mechanika posluchal i powiedzial ze to tarcza sprzegla jest na wykonczeniu ale zeby sie nie przejmowac na razie bo co drugi samochod tak ma z racji przebiegu.
myslicie ze to moze byc prawda co mowi?
chyba łożysko oporowe albo docisk raczej niż tarcza

: wt wrz 04, 2007 17:07
autor: Paweł Marek
kaktus1 pisze:myslicie ze to moze byc prawda co mowi?
na 90 procent nie

: wt wrz 04, 2007 20:45
autor: Marcinelli
mam to samo u siebie, dzwoniłem do warsztatu w Siedlcach co naprawiają skrzynie(coprawa specjalizują się w nissanowskich, ale VW też robią) i gościu podejrzewa że to łożyska w skrzyni, przybliżony koszt ok 400 zeta, na przyszły tydz jestem umówiony, zobaczymy

: wt wrz 04, 2007 20:51
autor: Paweł Marek
Marcinelli pisze:400 zeta,
tanio, nie zastanawiaj się, ja prawie 700 stów wydałem, fakt że jak się już robiera skrzynię to warto powymieniać simeringi i jeszcze parę innych rzeczy często siadających na zapas plus olej