Strona 2 z 3

: ndz cze 17, 2007 12:32
autor: WiRaGe
jak_rog pisze:ale kierownica jest miekka tak ze raczej nie ma .
Tu sie mylisz poduszka ogólnie jest wlaśnie miękka a własnie zaslepka jest twarda wiem bo miałem z takimi do czynienia również VW i wszystkie były łudząco podobne do orginalnych ale wszystkie też były twarde(nie uginły sie pod nasiskiem palca)

: ndz cze 17, 2007 12:58
autor: AD6
Powiem tak w moim golfie mam tylko poduszkę kierowcy a we wtyczkę od poduszki pasażera włożyłem opornik 10 ohm skasowałem błąd ze sterownika vag-iem i błąd już się więcej nie pojawił także pewnie w IV wartość opornika będzie podobna

: ndz cze 17, 2007 15:39
autor: jajko
WiRaGe pisze:Tu sie mylisz poduszka ogólnie jest wlaśnie miękka a własnie zaslepka jest twarda wiem bo miałem z takimi do czynienia również VW i wszystkie były łudząco podobne do orginalnych ale wszystkie też były twarde(nie uginły sie pod nasiskiem palca)
Najprostsza metoda sprawdzenia w IV to zdjęcie zaślepki po stronie pasażera. Wystarczy złapać ją palcami na górze i pociągnąć do siebie. Wyskakuje z zatrzasków i po sprawie, później wystarczy ja lekko wcisnąć w te zatrzaski i szafa gra. Jak po stronie pasażera nie ma poduszki to po stronie kierowcy też nie będzie.
AD6 pisze:Powiem tak w moim golfie mam tylko poduszkę kierowcy a we wtyczkę od poduszki pasażera włożyłem opornik 10 ohm skasowałem błąd ze sterownika vag-iem i błąd już się więcej nie pojawił także pewnie w IV wartość opornika będzie podobna
Jeżeli nie wymieniłeś napinaczy, to jeśli w razie uderzenia odpali Ci ta poduszka to kark złamie Ci się jak zapałka.

: ndz cze 17, 2007 18:16
autor: AD6
I tak raczej nie zapinam pasów :bajer:

: ndz cze 17, 2007 20:27
autor: jajko
AD6 pisze:I tak raczej nie zapinam pasów :bajer:
A nie głupio Ci będzie jak przy stłuczce przy 40km/h wylądujesz w szpitalu? :bajer:
Nawet głupio będzie opowiadać, bo co powiesz: leciałem cztery dychy na dwójce i puknąłem typa w tył tak, że mi nawet światła nie poszły, ale za to zęby w kierownicy zostawiłem :grin: :jezor:

: ndz cze 17, 2007 20:47
autor: jak_rog
witam panowie. i tu rzwiewam wszelkie wątpliwości ...... byłem z autem w serwisie VW PALMOWSKI w Olsztynie ... poduszka od pasażera jest, pasy nie odpalone.... a poduszki od kierowcy nie ma .... albo był puknięty lekko w przód-bok-kierowca albo poduszka została wyjęta - TAK POWIEDIZAŁ SERWISANT !!!!!


I NIE POTWIERDZIŁ TEGO ZE PODUSZKI WYWALAJĄ OBIE NARAZ !!!

Stwierdził ze jest możliwość ze strzeliła jedna !!!

TRZEBA WŁOŻYĆ PODUSZKĘ I SKASOWAĆ BŁĄD I BEDZIE CAŁY UKŁAD SPRAWNY !!!!


POZDRO

: ndz cze 17, 2007 20:48
autor: AD6
jajko pisze:A nie głupio Ci będzie jak przy stłuczce przy 40km/h wylądujesz w szpitalu?
Nawet głupio będzie opowiadać, bo co powiesz: leciałem cztery dychy na dwójce i puknąłem typa w tył tak, że mi nawet światła nie poszły, ale za to zęby w kierownicy zostawiłem

Wiesz kiedyś jadąc do pracy tak z ciekawości patrzałem na kierowców jadących z naprzeciwka czy maja zapięte pasy i powiem że może co trzeci je zapiął także nie tylko ja mam takie podejście może i nie jest to mądre ale dla mnie wygodne

: ndz cze 17, 2007 21:19
autor: jajko
AD6 pisze:Wiesz kiedyś jadąc do pracy tak z ciekawości patrzałem na kierowców jadących z naprzeciwka czy maja zapięte pasy i powiem że może co trzeci je zapiął także nie tylko ja mam takie podejście może i nie jest to mądre ale dla mnie wygodne
To fakt, niestety sporo jest kierowców, którzy niezapinają pasów. To ich wybór, tylko czy warto?

Widzę, że kolega jak_rog się troszkę uniósł, w dodatku panów z ASO traktuje jak wyrocznię. Ja nie powiedziałem, że obie zawsze wystrzelą na raz, ale jak wystrzelona jest pasażera, to kierowcy prawie na pewno też, druga sprawa, czy "serwisant" odkręcił poduszkę od kierownicy, czy podłączył komputer? Bo jeżeli tylko komputer to myślę, że walnięta jest taśma przwodząca, a poducha jest na miejscu. Chyba, że odkręcił wtedy wszystko jasne.
Polecam trochę spokoju, a nie wydzieranie się na forum jakby Ci ktoś krzywdę zrobił.

: pn cze 18, 2007 13:27
autor: greg
a tak wogóle jak nie wiesz jak zdjać podusię to służymy radą :bigok:

: wt cze 19, 2007 21:45
autor: jak_rog
sorry chłopaki... zapomniałem znaczenie wielkich liter :)) bez urazy :)

a jak zdjąć zaślepkę na kierownicy i sprawdzic czy jest poducha ???

wychodzi jakoś z zatrzaków czy trzeba wiedziec gdzie łapać ???

pozdro

: śr cze 20, 2007 08:42
autor: greg
kierownica 3 czy 4 ramienna? tu masz pieknie z fotkami opisane

[ Dodano: Sro Cze 20, 2007 8:45 am ]
Obrazek

: ndz cze 24, 2007 23:37
autor: jak_rog
porada świetna ale ja mam niestety kierownicę czteroramienną ... macie może też taki schemacik ??????? byłbym bardzo wdzięczny

: śr lis 14, 2007 15:49
autor: Grzegorzxxx
m_maryszczak, Witam, czytalem twoj post na forum , czy wiesz moze jakie wartosci opornikow zastosowac zamaist poduszek i pasow poniewaz kupilem bubla i obecnie mam juz dosyc wydatkow a denerwoje mnie kontrolka ,bardzo prosze o informacje gdzies wyczytalem ze 3 ohmy bylyby ok ale nie wiem:(

[ Dodano: 14 Lis 2007 14:52 ]
greg, Witam, czytalem twoj post na forum , czy wiesz moze jakie wartosci opornikow zastosowac zamaist poduszek i pasow poniewaz kupilem bubla i obecnie mam juz dosyc wydatkow a denerwoje mnie kontrolka ,bardzo prosze o informacje gdzies wyczytalem ze 3 ohmy bylyby ok ale nie wiem:(

: śr lis 14, 2007 17:26
autor: cinek2004
A ja gdzies czytalem ze jak sie jedzie samemu (bez pasazera) to nawet przy konkretnym uderzeniu wywali tylko poducha kierowcy. Montowali jakies czujniki w fotelach, czy co?