Tu sie mylisz poduszka ogólnie jest wlaśnie miękka a własnie zaslepka jest twarda wiem bo miałem z takimi do czynienia również VW i wszystkie były łudząco podobne do orginalnych ale wszystkie też były twarde(nie uginły sie pod nasiskiem palca)jak_rog pisze:ale kierownica jest miekka tak ze raczej nie ma .
Ile kosztuje i czy bezpieczne jest włożenie airbaga?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Powiem tak w moim golfie mam tylko poduszkę kierowcy a we wtyczkę od poduszki pasażera włożyłem opornik 10 ohm skasowałem błąd ze sterownika vag-iem i błąd już się więcej nie pojawił także pewnie w IV wartość opornika będzie podobna
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
Najprostsza metoda sprawdzenia w IV to zdjęcie zaślepki po stronie pasażera. Wystarczy złapać ją palcami na górze i pociągnąć do siebie. Wyskakuje z zatrzasków i po sprawie, później wystarczy ja lekko wcisnąć w te zatrzaski i szafa gra. Jak po stronie pasażera nie ma poduszki to po stronie kierowcy też nie będzie.WiRaGe pisze:Tu sie mylisz poduszka ogólnie jest wlaśnie miękka a własnie zaslepka jest twarda wiem bo miałem z takimi do czynienia również VW i wszystkie były łudząco podobne do orginalnych ale wszystkie też były twarde(nie uginły sie pod nasiskiem palca)
Jeżeli nie wymieniłeś napinaczy, to jeśli w razie uderzenia odpali Ci ta poduszka to kark złamie Ci się jak zapałka.AD6 pisze:Powiem tak w moim golfie mam tylko poduszkę kierowcy a we wtyczkę od poduszki pasażera włożyłem opornik 10 ohm skasowałem błąd ze sterownika vag-iem i błąd już się więcej nie pojawił także pewnie w IV wartość opornika będzie podobna
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 15:40 przez jajko, łącznie zmieniany 2 razy.
I tak raczej nie zapinam pasów
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 18:18 przez AD6, łącznie zmieniany 1 raz.
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
A nie głupio Ci będzie jak przy stłuczce przy 40km/h wylądujesz w szpitalu?AD6 pisze:I tak raczej nie zapinam pasów
Nawet głupio będzie opowiadać, bo co powiesz: leciałem cztery dychy na dwójce i puknąłem typa w tył tak, że mi nawet światła nie poszły, ale za to zęby w kierownicy zostawiłem
Ostatnio zmieniony ndz cze 17, 2007 20:28 przez jajko, łącznie zmieniany 1 raz.
witam panowie. i tu rzwiewam wszelkie wątpliwości ...... byłem z autem w serwisie VW PALMOWSKI w Olsztynie ... poduszka od pasażera jest, pasy nie odpalone.... a poduszki od kierowcy nie ma .... albo był puknięty lekko w przód-bok-kierowca albo poduszka została wyjęta - TAK POWIEDIZAŁ SERWISANT !!!!!
I NIE POTWIERDZIŁ TEGO ZE PODUSZKI WYWALAJĄ OBIE NARAZ !!!
Stwierdził ze jest możliwość ze strzeliła jedna !!!
TRZEBA WŁOŻYĆ PODUSZKĘ I SKASOWAĆ BŁĄD I BEDZIE CAŁY UKŁAD SPRAWNY !!!!
POZDRO
I NIE POTWIERDZIŁ TEGO ZE PODUSZKI WYWALAJĄ OBIE NARAZ !!!
Stwierdził ze jest możliwość ze strzeliła jedna !!!
TRZEBA WŁOŻYĆ PODUSZKĘ I SKASOWAĆ BŁĄD I BEDZIE CAŁY UKŁAD SPRAWNY !!!!
POZDRO
jajko pisze:A nie głupio Ci będzie jak przy stłuczce przy 40km/h wylądujesz w szpitalu?
Nawet głupio będzie opowiadać, bo co powiesz: leciałem cztery dychy na dwójce i puknąłem typa w tył tak, że mi nawet światła nie poszły, ale za to zęby w kierownicy zostawiłem
Wiesz kiedyś jadąc do pracy tak z ciekawości patrzałem na kierowców jadących z naprzeciwka czy maja zapięte pasy i powiem że może co trzeci je zapiął także nie tylko ja mam takie podejście może i nie jest to mądre ale dla mnie wygodne
VAG-CZEWA.PL Admin
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
MK4 VR6 4x4 AQP
mk4 VR6 4motion AQP, Toledo II VR5 AGZ, bo świat kręci sie za szybko żeby jeździć wolno
To fakt, niestety sporo jest kierowców, którzy niezapinają pasów. To ich wybór, tylko czy warto?AD6 pisze:Wiesz kiedyś jadąc do pracy tak z ciekawości patrzałem na kierowców jadących z naprzeciwka czy maja zapięte pasy i powiem że może co trzeci je zapiął także nie tylko ja mam takie podejście może i nie jest to mądre ale dla mnie wygodne
Widzę, że kolega jak_rog się troszkę uniósł, w dodatku panów z ASO traktuje jak wyrocznię. Ja nie powiedziałem, że obie zawsze wystrzelą na raz, ale jak wystrzelona jest pasażera, to kierowcy prawie na pewno też, druga sprawa, czy "serwisant" odkręcił poduszkę od kierownicy, czy podłączył komputer? Bo jeżeli tylko komputer to myślę, że walnięta jest taśma przwodząca, a poducha jest na miejscu. Chyba, że odkręcił wtedy wszystko jasne.
Polecam trochę spokoju, a nie wydzieranie się na forum jakby Ci ktoś krzywdę zrobił.
- Grzegorzxxx
- Nowicjusz
- Posty: 20
- Rejestracja: pt paź 26, 2007 22:30
- Lokalizacja: Krakow
- Kontakt:
m_maryszczak, Witam, czytalem twoj post na forum , czy wiesz moze jakie wartosci opornikow zastosowac zamaist poduszek i pasow poniewaz kupilem bubla i obecnie mam juz dosyc wydatkow a denerwoje mnie kontrolka ,bardzo prosze o informacje gdzies wyczytalem ze 3 ohmy bylyby ok ale nie wiem:(
[ Dodano: 14 Lis 2007 14:52 ]
greg, Witam, czytalem twoj post na forum , czy wiesz moze jakie wartosci opornikow zastosowac zamaist poduszek i pasow poniewaz kupilem bubla i obecnie mam juz dosyc wydatkow a denerwoje mnie kontrolka ,bardzo prosze o informacje gdzies wyczytalem ze 3 ohmy bylyby ok ale nie wiem:(
[ Dodano: 14 Lis 2007 14:52 ]
greg, Witam, czytalem twoj post na forum , czy wiesz moze jakie wartosci opornikow zastosowac zamaist poduszek i pasow poniewaz kupilem bubla i obecnie mam juz dosyc wydatkow a denerwoje mnie kontrolka ,bardzo prosze o informacje gdzies wyczytalem ze 3 ohmy bylyby ok ale nie wiem:(
Grzegorz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 340 gości