Strona 2 z 3
: sob kwie 02, 2005 23:38
autor: k3fir
Robas pisze:Moze to pytanie bedzi ebanalne, ale ja naprawde nie wiem
, jak i gdzie sprawdzic czy amortyzatory sa krotkie?? Mam jakies czerwone sprezyny ale auto nie jest az tak bardzo spuszczone na glebe
jak podniesiesz auto na serii to szczelina miedzy nadkolem a kolem bedzie ok 2 pięści ;p a na krotkich to tylko 1 wejdzie
: ndz kwie 03, 2005 12:37
autor: h2o
Kurcze zawrócę wam jeszcze gitarę z tą zawiechą
. Jak i gdzie sprawdza się ile obniżone jest zawieszenie? Ja kupiłem mojego golfika juz obniżonego więc nie mam pojęcia ile jest obniżony. Może wiecie jak to się sprawdza? W każdym razie amory są żółte, a sprężyny niebieskie - może to wam cos podpowie.
Z góry wielkie dzięki
pozdro
: ndz kwie 03, 2005 13:11
autor: k3fir
no jak to jak lenijka panie lenijka
a tak na serio to zobacz co jest napisnae na springach jaki nr to dojedziesz
: ndz kwie 03, 2005 17:03
autor: h2o
Dobra, ale na co konkretnie mam zwrócić uwagę przy tych oznaczeniach springów? Tam będzie napisane coś w stylu -40mm czy coś w tym stylu??
pozdro
h2o
: ndz kwie 03, 2005 19:18
autor: h2o
A tak jeszcze zapytam, a co mi tam
. Jak podwyższę golfa to zmienić lepiej profil opon na wiekszy? Obecnie śmigam na 195/50/15 i tak się zastanawiam czy jak będzie wyższy to na tych oponkach nie będzie wygladał trochę śmiesznie
. Z drugiej jednak strony jak tu czytam to podniesienie profilu na tych kapciach będzie mnie kosztowało większe spalanie. Co wy na to? A może będzie wygladał całkiem przyzwoicie na tych gumach co mam obecnie (chodzi mi głównie o to czy przestrzeń pomiędzy nadkolem a opona nie bedzie za duża).
pozdro
: ndz kwie 03, 2005 22:48
autor: orzel12
jak podnisiesz na tym profilu to masakra bedzie ja mam tak u siebie i wlasnie walcze jak tu go opuscic wlasnie sprinki zamowilem a po drugie to i tak tam za wielkiego profilu nie wsadzisz na tych 15" 195/55 max 60 i to nie jestem pewien zy nie bedzie igdzie obcierac moze ktos wie jakie gumki max mozna wlozyc na felge 15" zeby nie tarlo
: pn kwie 04, 2005 08:41
autor: piosz7
Ja mam teraz 195/50/15" w standardowym zawieszeniu i wygłąda to dobrze, ale lepiej by to wyglądało z profilem 55 ( nie gyłoby takiej przestrzeni nad kołem ) i jak mi się zużyją opony to taki założe. Ale odradzał bym zakładanie większego profilu choćby z dwuch przyczyn: 1- po założeniu takiego profilu będzie Cię za dużo oszukiwał licznik ponieważ będziesz mieć większą średnice koła niż podaje producent VW ( powinny być 195/50/15" ). 2- to że z większym profilem to będzie troche śmiesznie wyglądać z takimi baniakami.
: wt kwie 05, 2005 12:54
autor: h2o
Kurcze to już nie wiem co mam robić. Na sportowych amorach i seryjnych springach przestrzeń między oponą a nadkolem będzie aż tak wielka? Jak ktoś ma zdjęcia tak zestawionego golfa to może podeśle na priva?
pozdro
: ndz kwie 10, 2005 20:51
autor: Demoonek
Witam mam mam pytanko odnosnie sprezyn i amorow a wiec: chce wymienic sprezynki na nowe ale standardowe (przod/tyl) z tym ze slyszalem ze diesel posiada twardsze- prawda to? jesli tak to czy podejda zamiast standardowych do benzyniaka (1,8)??
Kolejne pytanie to jakie amory zalozyc, czy np te wystarcza na przod
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=47223696
czy moze raczej polecacie cos innego, a jak wyglada sprawa z tylem??? pozdrawiam
: ndz kwie 10, 2005 21:01
autor: dioob
No jasne że wystarczą,bilstein to bardzo dobre amorki.A jeśli chodzi o springi to najlepeij zakup nowe nie ma sensu pchac sie w uzywki albo tył ci siądzie za nisko bo bedą juz zuzyte albo inne tego typu pierdoły sie znajdą.Idż do sklepu i powiedz że chcesz spręzyny do golfa 2 silnik 1,8 i tyle, oni juz dalej bedą wiedzieć o co chodzi.Koszt springów nowych to około 70 zeta na sztuke.
Aha ale chyba kolega K3fir ma standardy do spylenia.
Zagadaj znim.
: ndz kwie 10, 2005 21:18
autor: Demoonek
ok to przod by byl zalatwiony a co z tylem?? jakie amory? sprezyny? moze sprezynki z wersji 2,0? albo jakies od diesla??
: ndz kwie 10, 2005 21:41
autor: Demoonek
moze na tyl cos takiego?? takie chyba sa standardowo montowane?
: ndz kwie 10, 2005 21:42
autor: Demoonek
Wóz drabiniasty - zmiana sprężyn??
: ndz kwie 10, 2005 21:49
autor: klimas6
ja mialem taki problem z golfem II, i powrociłem do standardu, jednak golfy mają to do siebie ze w standzie są dosyc sztywne, jezeli nie chcesz tracic na komforcie mozesz lekko je zachartować u jakiegos kowala czy cos takiego