Strona 2 z 2

: wt cze 12, 2007 00:44
autor: Gozdus
a moze chodzi ci na 3 cylindrach? dlatego moze nie trzyma obrotow i gasnie....

: wt cze 12, 2007 07:56
autor: sylwusia207
Autko nie ma LPG mialam zakladac ale przez te jaja sie wstrzymalam.
Przeplywomierz zalozylam od kolegi z audi ma identyczny te same oznazcenia jemu dziala w porzadku.
Jak go kupilam to mechanik zmienil wszystkie paski.
Ale z tym rozrzadem to duze koszty ??
Albo jak bedzie wina cylindrow to tez ??

[ Dodano: 12 Cze 2007 07:57 ]
Slawek 11 pisze:Z ta kasa co wydalas to moze taniej byloby w ASO, przynajmniej maja oprogramowanie do swoich aut a tak wymieniasz na chybil trafil. Przeplywomierz tyle nie kosztuje nawet w serwisie.
dobra a gdzie to ASO w krk jest prosze o namiary telefonik co kolwiek

: wt cze 12, 2007 08:45
autor: robsonic
sylwusia207 pisze:Jak go kupilam to mechanik zmienil wszystkie paski.
Ale z tym rozrzadem to duze koszty ??
Oprócz paska rozrządu powinien zmienić od razu napinacze i rolki, zwłaszcza gdy nie wiadomo kiedy poprzedni właściciel to robił (rolki ok 120 zł), wymiana kompletnego rozrządu 150 zł (robocizna).
A za tą regulację zapłaciłem 100 zł w ceniącym się warsztacie VW, ale warto było. :bajer:

: wt cze 12, 2007 09:01
autor: sylwusia207
czyli to moze byc ta kwestia tego rozrzadu.
To autop nie daje mi wspokoju pracowac bede wiedziec wszystko jak kumpel pojedzie ze mna do tego warsztatu :)
jak by ktos znal inna przyczyne to prosze pisac

[ Dodano: 12 Cze 2007 09:40 ]
a jak moge to sprawdzic ze chodzi na 3 cylindrach oczywiscie sama jak moge sprawdzic bo jak na razie nei ma kto ze mna jechac do mechanika bo wszyscy w pracy :(

[ Dodano: 12 Cze 2007 09:46 ]
No wiec walsnie dzwonilam do kumpla ktory mi to pilnuje i mowi ze rozrzad nie byl zmieniany jako jedyna rzecz z paskami;( a cylindry pracuja rowno wszystkie ;/ teraz to juz nie wiem cor obic pomocy

: wt cze 12, 2007 16:39
autor: kapalek
zmienic pasek rozrzadu i napinacz od tego powinnas zaczac po zakupie uzywanego auta.

: wt cze 12, 2007 20:50
autor: sylwusia207
wlasnie mnie to zastanawia dlczego to jest nie zmienione jak tyle kasy mech. zwial na wszystkie paski i oleje ;/ no dobra jak to zmienei to napisze czy jest poprawa

: wt cze 12, 2007 22:18
autor: hudy
ale rozrząd sie sam nie przestawia, przeciaz po wymianie przepływomierza jakis czas było dobrze, jak pasek przeskoczy to cały czas silnik chodzi do du..y, albo wcale, a wystarczy ze jeden kabel przy regulatorze nie bedzie kontaktował i takie klocki będą, przy wymianie przepływki ktos ruszył wiązką i jakis czas było ok, pisałas ze wiązka jest poszarpana, predzej bym kupił wiązke niz sie brał za rozrząd, pytałem czy normalnie reaguje na pedał gazu? nie szarpie? jak przytrzymasz np na 3000obr to ładnie chodzi?

: śr cze 13, 2007 10:06
autor: sylwusia207
Nie szarpie ;/ jest tak odpalam silnik jest spoko dodaje gazu i wskaowka obrotomierza szaleje jest na 3 potem szybko na 2 i znowu na 3 poczym powoli spada i gasnie ;( przeplywke zalozylam z auta ktore jezdzi i nie ma problemow taka sama te same oznaczenia i dalej to samo ;/ mnie sie wydaje ze to nie przeplywka i nie rozrzad bo gdy by to byl rozrzad to bylo by tak od poczatku ;/ nie mam juz pomyslu mysle ze jeszcze mzoe to wina katalizatora ?? bo troche smierdzi z niego jak sie doda wiecej gazu alb jak rusze za gwaltownie ( z piskami ) smierdzi jak spalone jaja ;/ juz nei wiem czego to wina

: śr cze 13, 2007 13:12
autor: hudy
jak masz z czego podmienic to podmienił bym jeszcze wiązke, troche roboty z tym jest, ale po co ładowac sie w koszta i wymieniac na chybił trafił pół silnika

jak sprawdzic regulator wolnych obrotów: po włączeniu zapłonu powinien bzyknąć :grin: ,jesli nie, zdjąć wtyczke, podłączyć omomierz, silnik ma być nagrzany do temp pracy, wyłączyc wszystkie urządzenia elekt w aucie, światła np, jak jest wspoma to kiere na środkowe położenie, odpalic silnik na wolnych obrotach, poczekac około 1 minuta i trzykrotnie ostro wcisnąć gaz do około 3000obr, omomierz powinien pokazac 420+/-30mA i się wahać, przy odłączonym czujniku temp. tyle samo ale wartość ma byc stała, to opis ze strony volkswagen.msk.ru w moim wolnym tłumaczeniu :grin:

: śr cze 13, 2007 20:34
autor: sylwusia207
a wiec tak kumpelma audi 80 z akcesoriami takimi jak moje autko i pozyczylam ten caly krokowiec czy jakos tak i jutro montuje jego i sprawdzam jak bedzie ok to znaczy ze to to jak nei bedzie ok to szukam dalej przyczyny jego autko smiga bez zarzutow wiec ;/ podmienei mu czesci :D:D:D heh

: śr cze 13, 2007 21:00
autor: hudy
sprawdz najpierw czy Twój pyka po włączeniu zapłonu, jak nie to zamontuj pozyczonego, jak tez nie będzie pykał, znaczy wiązka....

: śr cze 13, 2007 21:03
autor: saha
sylwusia207, witaj,mialem identyczne objawy co TY.Po wymianie czujnikow i sprawdzeniu kabli wys.napiecia,przepustnicy wada nadal wystepowala.Moze to smieszna ale znajomy mechanik doszedl do tego w sposob taki:wykasowal caly program i wgral na nowo a efekt taki:pomoglo,teraz nic sie nie dzieje.Koszt 100zl.a wczesniejszy mechanicy 750zl.ogolnego kosztu.Mysle ze warto sprobowac a mysle ze i Tobie pomoze.Pozdro

: czw cze 14, 2007 10:11
autor: sylwusia207
Hey dzieki a wiesz ze na to nie wpadlam :/ jak tylko bede sie widziec z kumplem to sie go zapytam czy pojedzie ze mna do vw na wgranie nowego programu :) i zobaczymy naj pierw ten silniczek dzis go montuje :D zoabczy sie czy wroci do normy :) jeszcze raz thx

[ Dodano: 15 Cze 2007 10:27 ]
Hey witam wszystkich i dziekuje tym co mi pomogli.
Wczoraj zakupilam niestety uzywany silniczek krokowy i wszystko jest w pozadku poczatkowo jezdzilam na kolegi i tez bylo ok dlatego zmienilam i na razie nie ma problemow :) i oby tak pozostalo jeszcze raz dzieki