Strona 2 z 2

: sob cze 09, 2007 23:06
autor: McFafik
ATE idzie na pierwszy tzw fabryczny montaz
ja zamotowalem sobie ate wentyle 239 + klocki ate ........ naprawde roznica od zwykłych 12mm tarcz kolosalna

[ Dodano: 09 Cze 2007 23:09 ]
a te brembo z aukcji tez pierwsza klasa ...... tez myslalem nad nimi tylko wentylami
i fjnie wygladaja ...... sa ciemne

: ndz cze 10, 2007 10:44
autor: GRIZLI
Ja napiszę tak: Nie pakuj się w żadne nacinane tarcze - zbędny bajer i wywalanie kasy. To przydaje się w sytuacji, gdy w krótkim okresie czasu masz bardzo dużo hamowań, czyli np gdy jeździsz na wyścigach, rajdach. W normalnej jeździe miejskiej oraz na trasach, raczej nie odczujesz różnicy poza jedną -na tych tarczach szybciej zużywają się klocki. Jeśli chcesz poprawić skuteczność hamulców, załóż tarcze WENTYLOWANE Brembo. Prawdopodobnie w Twoim Golfiku są zamontowane zaciski VWII. W takim przypadku, montujesz tarcze wentylowane wraz z odpowiednimi klockami (polecam Ferrodo PREMIER a nie Premium jak inni piszą :bigok: )- są one cieńsze od tych z tarcz 12mm dzięki czemu wszystko mieści się w zacisku . Nie masz się czego obawiać, to jest przewidziane przez producenta. Dzięki temu odczujesz różnicę w hamulcach, zdecydoweanie na (+). Musisz tylko wiedzić jaki typ zacisku masz zamontowany , wtedy można nawet na podstawie książki serwisowej ustalić, czy taka wymiana jest możliwa.
http://www.moto.allegro.pl/item20129948 ... dy_fv.html

: ndz cze 10, 2007 17:09
autor: Dystans6
Spoko moze rozkminie taka sytuacje i zaloze te wentylowane sam juz nie wiem narazie jeszcze chwile posmigam na tych co mam 9mm jeszcze maja to sie chyba nie zabije a przez ten czas pomysle na co zmienic i ew. dozbierac hajsu na te lepsze wentylowane

: ndz cze 10, 2007 17:18
autor: jozekrjrj
ja proponuje brembo max i kolcki JURIDA sa dwie twardosci klockow wiec dla kazdego cos miłego (w przypadku ferodo premier sa tylko twarde)


a różnica na tarczach brembo max w porownaniu z innymi jest bardzo duza

duzo szybciej czyszczą sie z syfu i wody

a klocki wytrzymaja 40tys w trybie mieszanym

: pn cze 11, 2007 01:16
autor: mikro1982
klocki twarde zakładamy do nowych tarcz ,klocki miękkie do tarcz juz uzywanych, a nie jak kto woli.

: pn cze 11, 2007 09:31
autor: jozekrjrj
cos ta Twoja teorja jest słaba


z tego wzgledu ze mało firm proponuje jeden model w 2 twardosciach

: pn cze 11, 2007 23:09
autor: mikro1982
no i ?
widzisz taki jest problem na tym forum ze niektorzy wypowiadaja sie na podstawie wlasnych przemyslen, nie zaś fachowej wiedzy.
Żal mi tych ktorzy słuchają się niektorych z porad.
To ze niektore firmy nie oferuja 2 rodzajow klockow to znaczy ze swoje produkty przeznaczaja dla odpowiednich tarcz ,tylko i wylacznie.
A po trzecie to zajedz koelgo do ASO i zapytaj się ludzi ktorzy w tym siedzą.
pozdrawiam

: pn cze 11, 2007 23:24
autor: jozekrjrj
wyluzuj i daruj sobie

niby co ASO ma byc jakim wyznacznikiem

wiesz nie wiem czym sie zajmujesz ale teoria zadko kiedy sprawdza sie w praktyce


a jezelu juz chcesz tak bardzo podtrzymac swoja teze to podaj przykłady w praktyce najlepiej ze zdjeciami

: wt cze 12, 2007 19:11
autor: mikro1982
hmm, czesci i metody dzialania które oferuje ASO są wytyczone przez producenta, ale każdy ma prawo do indywidualnych programów naprawczo-modyfikacyjnych;), chociaż moim zdaniem powinni za to surowo karać. Wyobraź sobie golfa 2 ,który wyszedł z seryjnym silnikiem 1.3, buja się z silnikiem 2.0 bądź 2.8(bo kuzyna konia cioci wujek mówił że tak wszyscy robią). Po pół roku ostrej jazdy buda zaczyna pękać od naprężeń, traci geometrię i pewnego dnia kiedy nasza "rakieta" zapier..... obwodnicą 190km/h wykręca go na lekkim łuku i po dachowaniu całuje latarnię.
Zdecydowanie za dużo takich scenariuszy napisało życie,

Jeżeli uważasz inaczej to zanim odp. poszukaj info na ten temat.

pozdrawiam

: wt cze 12, 2007 19:22
autor: jozekrjrj
chyba masz jakies złe doswiadczenia


zrobic mozna wszystko tylko z głowa


ale powiedz mi o tych tarczach i miekich klockach bo znam duzo osob ktore jedza na nacinanych i nawiercanych tarczach z miekimi klockami i nie w samochodach ktore maja 90 czy tam 170KM tylko po 300 400 koni w takich samochodach jak subaru impreza czy misiek evo

: wt cze 12, 2007 19:40
autor: mikro1982
no w takich potworach sytuacja wygląda zupełnie inaczej niż samochodach dla seryjnych zjadaczy chleba.

: wt cze 12, 2007 20:38
autor: jaszczur
panowie to nie czas i miejsce na takie pogaduchy,udzielamy tylko rzeczowych odpowiedzi

: wt cze 12, 2007 20:59
autor: Dystans6
wlasnie wlasnie hehe :bigok: nie ma co sie klucic trzeba kupic brembo nacinane i klockie ferodo i gitara dzieki wszystkim za wypowiedzi

: wt cze 12, 2007 23:20
autor: McFafik
Dystans6 pisze:kupic brembo nacinane
tak jak koledzy pisza do zwyklej jazdy wystarcza wentyle zwykłe ... naprawde - wychodzi taniej
do nacinanch trzeba specjalne twarde klocki ....sumarycznie kwota jest wieksza bo itarcze drozsze i klocki

stosunek efektu koncowego do ceny ............ sam musisz ocenic

pozdr