Strona 2 z 2

: pt lut 22, 2008 16:33
autor: -=ren=-
co do wtrysków, to miałem kiedyś opcje że po strzale jak jechałem na gazie pierwszy od lewej wtryskiwacz wystrzelił na zewnątrz... gumki do tej pory nie odnaleziono... ale to raczej nie to...
nie wymieniałem wszystkich tylko tą jedną która zniknęła.

powiem ci tak że ciężki temat z tym silnikiem, owszem dobry motor mocny i jak jest fachowo naprawiony to długo posłuży i da wiele frajdy, ale patrząc na moje doświadczenia niewiele dasz radę zrobić samemu.

Sprawdź koniecznie przepływomierz i jego klapkę, jak się w tym dyfuzorze porusza. Sprawdź tez jej wyregulowanie względem tego rantu w tym dyfuzorze. powinna być idealnie równo z tą krawędzią. sprawdź też jak ci podaje paliwo ten rozdzielacz na każdy wtrysk i na rozruchowy...

nie wydaje mi się jednak żeby to była wada zasilania w paliwo...
obstawiałbym nadal na zapłon... bo to niby klasyczny przypadek złego ustawienia... ale jednak życie pokazuje że nie musi to być to co nam się wydaje.

: pt lut 22, 2008 17:42
autor: Cosar 33GT
-=ren=- pisze:nie wydaje mi się jednak żeby to była wada zasilania w paliwo...
obstawiałbym nadal na zapłon... bo to niby klasyczny przypadek złego ustawienia... ale jednak życie pokazuje że nie musi to być to co nam się wydaje.
no zapłon najszybciej... dzisiaj zimno... naqet mi sie wyjsc z domu niechce :P