Strona 2 z 8

: wt cze 05, 2007 22:23
autor: greg
kiss, qrcz emam jeszcze jedną fotkę tylko coś się nie chce załadować

[ Dodano: Wto Cze 05, 2007 10:27 pm ]
Obrazek jest - więc widelcem podważasz wskazówki potem zdejmujesz cały cyferblat, potem podważasz zapinki od wyświetlaczy licznika i zegarka i pod spodem są diody

: czw paź 04, 2007 18:20
autor: slyszers
Ile kosztuja nowe zegary do MK IV 1.9 TDI 90KM 2000r ?? I gdzie najlepiej w Warszawie ktos mi je zalozy ??

: pt paź 05, 2007 09:54
autor: cinek2004
slyszers, z FISem do 300zl na allegro. A co do warsztatu to znam jednego niezlego elektryka w okolicach Borzęcina ale pewnosci nie mam czy by sie tym zajal.

[ Dodano: 05 Paź 2007 09:56 ]
W zegarach masz immo, trzeba jakos przelozyc aby dzialal, a moze przeprogramowac. Nie znam sie na tym ale tez myslalem nad zmiana. Jesli ktos jest oblatany w temacie, to prosze o wyjasnienie.

: pt paź 05, 2007 12:10
autor: lokmen
czesc mialem ten sam problem- diody sie poprostu wyżażyły i podświetlenie dopiero było widoczne w nocy praktycznie. Tak więc powymieniałem diody. Ważne jest aby diody wymieniać 1 by 1 bo można pomylić polaryzację i wtedy nie świeci kilka diód np. U siebie wymieniłem wszystkie (taki mam przynajmniej zamiar bo na razie wymieniłem tyle ile miałem) czyli niebieskie potrzeba 22 szt. - czerwone 8 szt. Teraz jest miodzio - no prawie bo zabrakło mi diód i będę musiał się za to zabrać jeszcze raz.
Poniżej masz foto: zauważ różnice duże tarcze są już po wymianie a te od temp. i paliwa przed wymianą.

Obrazek

A to diody które zamontowałem:
http://allegro.pl/item242065326_diody_l ... 10szt.html

Powiem szczerze że mogłyby być trochę ciemniejsze - ale nie jest tak źle zegary naprawde wyglądaja wieczorkiem miodzio - tym bardziej że w MKIII :okej:

[ Dodano: 05 Paź 2007 12:20 ]
A i byłbym zapomniał do zrobienia tego trzeba mieć bardzo małą lutownicę- ja używałem takiej z ostrą spiczastą końcówką- pensetę ze dwa browary coby się łapki nie trzęsły :grin: no i cierpliwość.
Powodzenia jak co.

: pt paź 05, 2007 15:39
autor: kiss
Jak podłączyć zegary na biurku by świeciły?

: sob paź 06, 2007 10:04
autor: greg
kiss pisze:ak podłączyć zegary na biurku by świeciły?
musisz dać napięcie -
niebieska wtyczka
pin 1; 23; - plus
pin 9; 24; masa
pin 20 - dajesz plus - tu jest pin dla podświetlenia zegarów

: sob paź 06, 2007 10:13
autor: kiss
greg, przez prostownik mozna podlączyc?

: sob paź 06, 2007 10:26
autor: greg
kiss pisze:greg, przez prostownik mozna podlączyc?
ja tak podłączam i żadne zegary się nie zepsuły

[ Dodano: Sob Paź 06, 2007 10:27 am ]
a tak wogóle jak chcesz rozpiskę pinów to się odezwij na pw

[ Dodano: Sob Paź 06, 2007 10:29 am ]
lub też wejdź tu http://rapidshare.com/files/58176704/G4.rar.html ściągnij , rozpakuj wejdź do pliku instalacja elektryczna - strona 105 :bigok:

: pn sie 18, 2008 23:12
autor: lucius
czesc.
temat dosc stary ale bardzo pomocny.
czy ktos z szanownych kolegow orientuje sie, gdzie kupic/dostac/wykrecic wyswietlacz lcd zegarka do mk4?
tak sie sklada, ze moj odmowil wspolpracy i zastanawiam sie jak temu zaradzic.
serdecznie dziekuje za jakakolwiek pomoc.
pozdrawiam.

: czw sie 21, 2008 21:11
autor: lokmen
Allegro/ Forum VW dział giełda - poszukaj i kup najlepiej jakieś uszkodzone zegarki.

: czw sie 21, 2008 21:21
autor: PinkFloyd
W związku z wyzażonymi diodami nie lepiej zamontować sobie tarcze Indyglo http://www.moman.pl/index.php?a=opis&k=26&id=187

: czw sie 21, 2008 21:25
autor: Fahoo
PinkFloyd, nie kazdy lubi dzwiek przetwornicy poza tym tarcze tez sie wypalaja

: czw sie 21, 2008 21:30
autor: PinkFloyd
Fahoo pisze:PinkFloyd, nie kazdy lubi dzwiek przetwornicy poza tym tarcze tez sie wypalaja
a to jakiś dzwięk wytwarza :blush: nie wiedziałem . Wystarczy mi dziwek mojego silnika :hmm:

: czw sie 21, 2008 21:43
autor: Fahoo
PinkFloyd, nieprzyjemnie piszczy jak świetlówki w kolei podmiejskiej w warszawie