Strona 2 z 2

: czw cze 07, 2007 19:57
autor: Jacenty85
Sonda pracuje tylko przy gorącym silniku...odczep kleme (-) z akumulatora i zewrzyj z plusową. Jak to nie pomoże bierz się za TPS.

[ Dodano: 07 Cze 2007 20:00 ]
Tak na marginesie z filmiku wynika, że twój krokowiec się przycina. Jeśli odpięcie klem nie pomoże to podmień inny na próbę. To w zasadzie niedroga rzecz biorąc pod uwagę np. przepustnice do mk4.

: czw cze 07, 2007 22:31
autor: marek2907
GUCCIO pisze:samochód tzn obroty tak jak by na ssaniu były, czy jutro ma znowy to rozbierać :( Czy ja moglem sobie pokręcić tą przekładnią slimakową może to jest przyczyna tego:( przedstawiam filmik
umnie po czyszczeniu tez dostał takich obrotów ale za chwile jakieś 10 sekund sam sie doregulował
Jacenty85, sonda jest sprawna (winna okazała się emulacja )
ale dalej wolno zchodzi z obrotów i duuuuużo pali jestem umówiony z mechanikiem i zobaczymy co on wymyśli bo ja już niemam sił
GUCCIO, sorry że się wtrąciłem już więcej niebędę zaśmiecał Twojego tematu

: czw cze 07, 2007 22:51
autor: Jacenty85
Marek2907 czyli mam rozumieć że obroty nie falują teraz. No od razu wyglądało to na złą emulacje. Jeśli nie falują obroty to mozesz sprawdzić zapłon. Ten ADZ to jednopunkt (nie jestem przekonany bo nie znam go z własnego doświadczenia) to wystarczy regulacja konta zwykła lampą - wystraczy sprawdzić jak podaje autodata. Jesli faluja to walcz dalej. Sprawdź czy przy twoim modelu jest regulacja TPSu-w niektórych były a w niektórych nie wiec warto sprawdzić i w razie czego ustawić odpowiednio na biegu jałowym. Jeśli natomiast nie masz już błędów w kompie to warto byłoby przegrać mu nowy program ale z tym do dobrego zakładu elektromechanicznego trzeba. No czyli z tą emulacją trafiłem teraz zobacz to i się okaże co jest.

: czw cze 07, 2007 23:00
autor: marek2907
Jacenty85, falują faluja ale zato spalanie LPG spadło do 13 litrów
teraz emulacja jest na masę i jest lepiej
ale do osiagów autka mam duze zastrzerzenia
zobaczymy co powie mechanik (ponoc najlepszy fachowiec w Ostrołęce)

: czw cze 07, 2007 23:01
autor: GUCCIO
jutro z rana biorę się za to od nowa, najpierw zewrę te klemy ( tylko na jak długo??) a jak po tym się nie poprawi to od nowa rozbiorę to i podmienię od kolegi z golfa krokowy i zobaczymy co to jest. A jak nie no to oddam do mechanika niech on sie z tym bawi. Jutro zrobię zdjęcia, może ktoś dopisze teorie i będzie nowa foto porada :D

: czw cze 07, 2007 23:35
autor: marek2907
GUCCIO, a po złożeniu i zamontowaniu krokowca regulowałeś luz miedzy trzpieniem a przepustnicą ?????
powinna wynosić 0,5 mm

: pt cze 08, 2007 00:18
autor: GUCCIO
GUCCIO, a po złożeniu i zamontowaniu krokowca regulowałeś luz miedzy trzpieniem a przepustnicą ?????
powinna wynosić 0,5 mm
nie, nie robiłem tego :(

: pt cze 08, 2007 08:50
autor: marek2907
wieczorem wrzucę instrukcję jak to zrobić :bigok:

: pt cze 08, 2007 17:19
autor: Raffciu
Ja mam sytacje, ze na gazie nie spadaja mi obroty jak wrzuce na luz.Nie zawsze ale ostatnio dosyc czesto tak jest.Spada na 1800 i stoi (czasem 2000) zdarza sie tez ze spadanie ladnie na 900 po pewnym czasie. Na benzynie od razu pieknie spadaja obroty na 900 i tak sie trzymaja. Ogolnie od jakiegos czasu zauwazylem ze na gazie spadam mi duzo wolniej z obrotow niz na benzynie. Teraz jest o tyle z bani ze prawie zawsze spada na 1800 i stoi:( Wiecie co to moze byc?Filtr gazu ma wplyw?nie wymienialem od 30tys kom. Prosze o jakies rady. Dzieki

[ Dodano: 08 Cze 2007 17:21 ]
przy okazji dodam ze poza tymi obrotami ze na jalowym ma przewaznie 1800 ostatnio, to autko na gazie jest rakieta!!

: pt cze 08, 2007 21:34
autor: marek2907
obiecana instrukcja :bigok:
Obrazek

: pn lip 02, 2007 22:29
autor: GUCCIO
Witam no i udało mi się naprawić ta wirujące obroty, niestety musiałem kupić nowy silniczek.
dziękuje bardzo za wszelką pomoc. i pozdrawiam.