Strona 2 z 2

: czw maja 31, 2007 19:42
autor: Cefaloid
W każdym samochodzie jest tak, że na ściance bocznej skrzyni jest duża imbusowa śruba pełniąca zarówno funkcję wlewu oleju jak i ustalania poziomu - po porostu olej ma być pod samą śrubę, na granicy przelania się.

: pt cze 01, 2007 18:52
autor: obywatel
Cefaloid pisze:W każdym samochodzie jest tak, że na ściance bocznej skrzyni jest duża imbusowa śruba pełniąca zarówno funkcję wlewu oleju jak i ustalania poziomu - po porostu olej ma być pod samą śrubę, na granicy przelania się.
U mnie jest cos takiego ale zatkane jest to takim plastikowym korkiem, mieści sie to na górze skrzyni?? Pytanie drugie jaki tam olej mam dolać jak niewiem jaki tam był zalany??
pozdrawiam

: pt cze 01, 2007 21:51
autor: WiRaGe
obywatel pisze:U mnie jest cos takiego ale zatkane jest to takim plastikowym korkiem, mieści sie to na górze skrzyni?? Pytanie drugie jaki tam olej mam dolać jak niewiem jaki tam był zalany??
pozdrawiam
Kolego to nie ten korek!! też sie kiedyś pomyliłem do mk3 chciałem nim oleju dolać.Szukaj po bokach skrzyni nie na górze.I mósi to być śruba na imbus.pzdr

: pt cze 01, 2007 21:55
autor: DJ Tomekk
Cefaloid pisze:W każdym samochodzie jest tak, że na ściance bocznej skrzyni jest duża imbusowa śruba pełniąca zarówno funkcję wlewu oleju jak i ustalania poziomu - po porostu olej ma być pod samą śrubę, na granicy przelania się.
Slyszalem, ze oleju ma byc wlane tyle, co pisze w instrukcji, a nie do przelania.Ja wlalem u siebie tak jak pisze, 2 litry i pod sruba dokladnie nie bylo