Jak sprawdzić TDI

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » śr mar 30, 2005 14:02

Ok. ostatnie moje pytanie o turbawkę.Sprawdzam jak ciągnie zakładam że od 1500-3500/4000 jest dobrze, nie muli na granicy 120/130 idzie dalej.Czy ją słychać powinno,świszcze-wyje?czy tylko czuć w czasie jazdy.Czytałem coś o ściąganu węża zaglądaniu czy jest olej czy coś podobnego da się zrobić.I gdzie to jest, jakiś rysuneczek zdjątko ma ktoś.Czy da się wyczuć jakoś, ze jeszcze żyje turbinka ale pada już.pozdrawiam



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » śr mar 30, 2005 15:14

U mnie świszczy, podobno świszczenie nasila się w związku z pogietymi łopatkami turbiny. W 1Z turbiny są bardzo żywotne - gorzej już z AFN, tam są kierownice powietrzne, które lubią się przycinać. Co do oględzin organoleptycznych turbiny się nie wypowiadam, bo tego nigdy nie robiłem.


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

jarek65w
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 104
Rejestracja: pt lis 12, 2004 23:06
Lokalizacja: Łódż

Post autor: jarek65w » śr mar 30, 2005 18:09

Dzięki Corvax :pub: ,a czy ktoś się kiedyś bawił w takie oględzinki.Ale tak bez zdejmowania.pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 155 gości