: ndz lis 23, 2008 15:19
Gicek, sprawdziłeś bezpieczniki na akumulatorze? tj ten paskowy i ten wciskany
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
i blaszki nie przepalone? bo u znajomej ostatnio jedna z blaszek poszła i wentyle stałyGicek pisze:Te 3 szt co sa na aku tak sprawdzilem i sa ok:(
Sprawdź jeszcze 3 bezpieczniki zwykłe co są koło blaszek. Pierwszy z lewej też jest od wentylów.Gicek pisze:To jest ta blaszka co leci przez te wszystkie srubki kolo bezpiecznikow?patrzylem wlasnie jest ok..
Rozbieralny jest - wystarczy wydłubać silikon wokół. Pomierzyć można wszysto tylko trzeba niestety troszkę znać elektroniki - ale omomierzem łatwo sprawdzasz przekaźniki które są w środku (nie pamiętam które piny są od nich).Gicek pisze:Teraz wyciaglem sterownik wentylatorow tylko nie wiem jak go sprawdzic:(widac ze jest nie rozbieralny ale jakos dalem rade.Ale co dalej pasowaloby dobrego elektronika zeby wytlumaczyl gdzie co sprawdzac.Chyba ze ty juz to przerabiales i pomozesz:)he miernik mam.
Hmm odnośnie tego to albo masz padnięty przekaźnik w tym module od wentylów (w tym z fotek z pierwszego postu) albo jednak masz problem z bezpiecznikami (są dwa). Bo ten układ jest bardzo prosty : składa się z 1 przekaźnika 2 bezpieczników i czujnika w chłodnicy.Gicek pisze:Termostat musi sie otwierac bo dolny waz tez jest goracy tak jak i gorny a jesli bylby padniety czujnik w chlodznicy to po zmostkowaniu wtyczki do tego wlasnie czyjniczka powinny sie wentylatorki zakrecic a niestety tego nie robia
1) przeważnie jest na rurce z kilmy albo koło osuszacza (w starszych wersjach) - po kablach dojdzieszGicek pisze:jesli bys jeszcze mogl mi napisac jasniej gdzie sie znajduja te trzy rzeczy ktore sa padniete wedlug ciebie i jakos mi je prosciej okresl jesli chodzi o nazwy to je poprostu sprobuje podmienic z innego autka
Gicek pisze:Acha a jesli chodzi o ten przekaznik to on sie znajduje w module komfortu??