Strona 2 z 2

: śr maja 23, 2007 23:08
autor: inek01
miś fazi, dziwna sprawa troche :-k

Ja tez zmienialem niedawno na nowke z ASO (po przygodzie na myjni, pisalem o tym na forum...) i mam taka sama jak byla.
Dziwna sprawa. Moja ma taki sam nr jak stara, i ten w ETKA, czyli - 1H6 955 435 A

: czw maja 24, 2007 07:29
autor: miś fazi
właśnie , bardzo dziwna , chyba że jest to od całkiem innego auta tyle że pasuje idealnie , zobacze na numer mojej , o ile uda mi sie odczytać , i zrobie fotke

: czw maja 24, 2007 20:32
autor: inek01
Moze w ASO ktos cos namieszal i dal nie taka :P

: czw maja 24, 2007 20:56
autor: miś fazi
ale pasuje i gitara :bigok:

: czw maja 24, 2007 21:14
autor: inek01
Podasz ten numer ? :chytry:

: pt maja 25, 2007 19:52
autor: miś fazi
Obrazek czy Ty wiesz ?puścili mnie w kanał , ja na tym dziadostwie nie mam numeru , podróba czy ki cholera ?

: pt maja 25, 2007 20:58
autor: abpel
dzis majac chwile czasu rozebrałem cała tylna wycieraczke tzn odkreciłem ramie (faktycznie wystarczy tylko odgiac ta maskownice i jest dostep do sruby) wymontowałem cały silnik wraz z przekladnia i :butthead: patrzac od kostki na obudowie mam 3 przylutowane kable i jeden idzie poprzez chyba kondensator do silnika. po wyciagnieciu silnika moge tylko odreecic 2 sruby poprzez które silnik jest podłaczony z przekładnia kolor czerwony(czy mam to rozdzielic?) a cała reszta (takie kolo) jest w aluminiowej obudowie z nitami i jest to chyba nie rozbieralne zaznaczone koloren zoltym.....

: pt maja 25, 2007 22:53
autor: inek01
miś fazi pisze:czy Ty wiesz ?puścili mnie w kanał , ja na tym dziadostwie nie mam numeru , podróba czy ki cholera ?
No to juz naprawde dziwna sprawa :-k
Co do nita: jesli chodzi o ten na foto, to jest nim zanitowane tylko ramie, a nie maskownica. Maskownica nie ma otworu na nit, tylko wyciecie. Przez to mozna ja zakladac i zdejmowac niezaleznie od ramienia...

: sob maja 26, 2007 07:38
autor: miś fazi
[quote="abpel"]dzis majac chwile czasu rozebrałem cała tylna wycieraczke tzn odkreciłem ramie (faktycznie wystarczy tylko odgiac ta maskownice i jest dostep do sruby) wymontowałem cały silnik wraz z przekladnia i :butthead: patrzac od kostki na obudowie mam 3 przylutowane kable i jeden idzie poprzez chyba kondensator do silnika. po wyciagnieciu silnika moge tylko odreecic 2 sruby poprzez które silnik jest podłaczony z przekładnia kolor czerwony(czy mam to rozdzielic?) a cała reszta (takie kolo) jest w aluminiowej obudowie z nitami i jest to chyba nie rozbieralne zaznaczone koloren zo/quote] mi jak sie trafi do roboty taki silnik z nitowaną klapką to zcinam nity , wierce wiertłem 2 mm potem gwintuje na śrubki trójeczki i jest święty spokój , to zaznaczone na czerwono nie rozkręcaj bo Ci nic nie da , pod deklem zaznaczonym na żółto masz cały mechanizm wyłącznika krańcowego

: sob maja 26, 2007 14:59
autor: Ziibii
miś fazi pisze:zetnij nity , wywierć otworki wiertłem 2,5 i nagwintuj na śrubki 3 , będziesz miał elegancko zrobione , a skąd tam Ci sie wzioł kondensator ?
Ja nie mam możliwości zrobienia zdjęcia ,ale to co widać na zdjęciu ( obwiedzione na żółto) zrobionym przez abpel takie małe żółte to właśnie jest ten kondensator o którym pisałem w swoim poscie.

Taki niewielki żółty prostokącik w górnym lewym rogu mechanizmu wycieraczki.

: sob maja 26, 2007 16:01
autor: miś fazi
mało widać na tej fotce , ale jeśli to jest kondensator to widocznie jest do zapobiegania podpalaniu styków w tym wyłączniku krańcowym

: czw maja 31, 2007 22:07
autor: jaszczur
więc tak,moi mili panowie pomóżcie rozwiązać ten rebus,dziś z miśkiem abpel-em,ściągnęliśmy silnik z wycieraczki tego auta i podpięliśmy do mojego,i co zonk chodzi w pełnym zakresie,a po przełożeniu z powrotem do tego samego auta,idzie w połowie staje i lipa po jakimś czasie zaś pól obrotu zrobi,i tu teraz ciekawostka,wyciągneliśmy silnik ode mnie z mojego gofra i podpięliśmy do niego i co................chodzi w pełnym zakresie,więc o co tu chodzi bo ja już nie wiem z miskiem,wszelakie info mile widziane

: pt cze 01, 2007 08:42
autor: miś fazi
a nie ma On uwalonej gdzieś masy , i masa idzie przez klape , u jednego z Was jes dobra w silniczku a w tym co nie chodzi jest słaba i idzie przez całą klape