Strona 2 z 2

: sob maja 19, 2007 20:29
autor: Paweł Marek
Zrób najpierw porzadek z tym wrtyskiwaczem

: sob maja 19, 2007 20:40
autor: hezek
witam

cisnienie ma
na lpg paliwo musi miec
przewody nowe
świece nowe
kopułka stara

wszystko ma ok tylko ta kopułka on musi pracowac jak zdejmiesz jeszcze jeden przewód to gasnie czy nie pracę ma 1-3-4-2 wiec jesli nie pali na 4 to sciągnij 2 lub 3 i sprawdz czy zgasnie jak tak to napewno nie pali na 4 iskra moze byc ale słaba i przy kompresji zdarza sie ze ginie

: ndz maja 20, 2007 16:24
autor: jaca23
hezek, jak zdejmuje który kolwiek inny to nie gasnie tylko chodzi już tak ledwo co... a jak zdejmuje 4 to przaktycznie nie robi mu to różnicy... on przy pełnym rozgrzaniu łapie tak powiecmy co 10 raz.
chłopaki a moze dobrym tropem jest to ze on przy niepełnym rozgrzaniu chodzi na wszystkie. I przy pełnym rozgrzaniu jak się go zgasi, i za minyte urychomi to powiecmy przez pół minuty chodzi dobrze póżniej zaczyna przerywać i tak coraz częściej i w końcu przerywa prawie cały czas. ja bym stawiał na elektryke, coś sie rozgrzewa i daje d***. ale niewiem. głupi już jestem, moze ten syczący wtrysk jednak...

: ndz maja 20, 2007 16:38
autor: hezek
ale jesli chodzi na lpg to wtrysk niema nic wspólnego
sprawa zapłonu elektryka niema nic wspólnego z zapłonem bo podział iskry jest w kopółce a silnik pracuje wiec ja stawiam na kopółkę podmien na tą starą i sprawdz

mozna tez przestawic aparat zapłonowy o 180 stopni i zobaczyc czy dalej problem z 4 jesli tu jest wada to powinien miec problem na 1