Strona 2 z 2

: sob maja 12, 2007 19:43
autor: kiss
UcHO pisze:jak nie czysciles piasty przed zalozeniem nowej tarczy to mozesz byc pewien ze beda Ci tarcze bily... wytarczy delikatny nalot rdzy i zakladasz tarcze pod skosem i bicie murowane...
100% racji. Powierzchnia musi być lustro a o tym często się nie pamięta

: sob maja 12, 2007 19:44
autor: maniek128
adas80 pisze:
po wymianie klockow i tarcz hamulcowych z przodu
nie czyscilem ani tarcz ani lkockow.w instrukcji jest napisane ze przez 500km wszystko sie uklada.ale to co jest teraz - to tragedia.czy problem minie???
Myśle że niewymycie tarcz to podstawowy błąd mogły sie zaoleić klocki.
Pozdrawiam.

: sob maja 12, 2007 20:05
autor: chudy26
ja założyłem tarcze i klocki firmy delfi i nie oszczędzałem ich ani nie przecierałem i jest ok ale siłowniki wyczyściłem i zlałem płynem ham i jest ok do dziś

: ndz maja 13, 2007 09:45
autor: wojteks
nowe tarcze są fabrycznie konserwowane smarem, ten smar MUSI zostać umyty po zamontowaniu tarcz aby nie zabrudził klocków (jak koledzy wcześniej pisali "nie zaoleił").

jak nie umyłeś tarcz (rozpuszczalnikiem nitro/benzyną ekstrakcyjną cz czyms podobnym) to masz teraz brudne/tłuste klocki i nie masz hamulca dopóki się klocki nie odsmarują.

Ja bym teraz zdjął koła, rozebrał hamulce, umył tarcze z pozostałości smaru i umył klocki żeby usunąć z nich pozostałości smaru, poskładał i jeździł delikatnie hamując żeby zahartować klocki, żadnego przypalania hamulców.

: ndz maja 13, 2007 10:11
autor: pszczyna
Nie ma rady rozebrać jeszcze raz i wymyć benzyną ekstrkcyją