Remont 1.3 GF - jaki koszt czesci?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » ndz maja 13, 2007 12:54

wymien najpierw uszczelniacze na zaworach i patrz co bedzie dalej.. koszt nie wielki bo do wymiany uszczelniaczy nie trzeba sciagac glowicy!!!!
a co do kompresji to kompresja z uszczelniaczami na zaworach nie ma nic wspolnego ze soba!! jak zawory sa ok,szczelne na gniazdach zaworowych kompresja ok a stare uszczelniacze to i tak pali olej...



hezek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Grójec

Post autor: hezek » ndz maja 13, 2007 16:03

MZiobro pisze:a co do kompresji to kompresja z uszczelniaczami na zaworach nie ma nic wspolnego ze soba!! jak zawory sa ok,szczelne na gniazdach zaworowych kompresja ok a stare uszczelniacze to i tak pali olej...
kompresja była sprawdzana po to zeby wiedziec w jakiej kondycji jest silnik ma powyzej danych wiec ktos mu podniusł kompresje w tym przypadku sa to uszczelniacze zaworów
MZiobro pisze:koszt nie wielki bo do wymiany uszczelniaczy nie trzeba sciagac glowicy!!!!
wiec jak masz zamiar wypiąc sprężyny z zaworów? a potem je załorzyc mozna rozpiąc rozrząd i zapierac o tłoki tylko czy warto tak sie gimnastykowac za koszt uszczelki ok 70 zł?



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » ndz maja 13, 2007 16:07

wiec jak masz zamiar wypiąc sprężyny z zaworów? a potem je załorzyc mozna rozpiąc rozrząd i zapierac o tłoki tylko czy warto tak sie gimnastykowac za koszt uszczelki ok 70 zł?[/quote]

jak mam zamiar to zrobic??tak jak moj ojciec od 30lat :hmm: kluczem do sciagania sprezyn zaworowych....swiece wykrecic i podlaczyc kompresor zzeby zawory nie powpadaly....



Awatar użytkownika
flgmnft
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 12:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: flgmnft » ndz maja 13, 2007 19:13

A powiedzcie mi jeszcze czym sie rozni stopien sprezania od cisnienia sprezania. Bo to sa dwie rozne rzeczy. Podaliscie mi stopien sprezania czyli 8,2 (fabryka) jak to przeliczyc na cisnienie sprezania?



hezek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: śr maja 02, 2007 16:15
Lokalizacja: Grójec

Post autor: hezek » pn maja 14, 2007 15:44

po zaworach olej poprostu scieka do kanałów ssących i zasysany jest razem z mieszanką do cylindrów zawory masz szczelne i dół silnika tez w dobrym stanie skoro masz taką kompresje wymienisz uszczelniacze i po sprawie

[ Dodano: 14 Maj 2007 15:46 ]
stopien a cisnienie to to samo niemierzy sie w silniku niczego innego



MZiobro
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 969
Rejestracja: śr sty 17, 2007 23:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: MZiobro » pn maja 14, 2007 16:28

hezek pisze:po zaworach olej poprostu scieka do kanałów ssących i zasysany jest razem z mieszanką do cylindrów zawory masz szczelne i dół silnika tez w dobrym stanie skoro masz taką kompresje wymienisz uszczelniacze i po sprawie

[ Dodano: 14 Maj 2007 15:46 ]
stopien a cisnienie to to samo niemierzy sie w silniku niczego innego
DOKŁADNIE!!!! :bigok:



Awatar użytkownika
flgmnft
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 119
Rejestracja: ndz sie 06, 2006 12:07
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: flgmnft » pn maja 14, 2007 18:26

Ok dzieki chlopaki. Punkty przyznane :)



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 353 gości