[mk2] wskażniki temperatury i poziomu paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
... a po kiego grzyba chcesz spuszczać płyn???
Luzujesz stary czujnik, żeby tylko trzymał, w pogotowiu masz nowy, wykręcasz stary, szybko wkręcasz nowy- wyciek powyżej 50 ml płynu źle będzie świadczył o Twoich zdolnościach manualnych Oczywiście wymianę najlepiej wykonać na zimnym silniku, bez odkręcania korka wlewu na zbiorniku wyrównawczym- to dodatkowo zmniejsza wypływ płynu.
Kupując nowy czujnik sprawdź czy masz na nim uszczelkę miedzianą lub aluminiową! Powinna być w standardowym wyposażeniu, nigdy nie zakładaj starej. Czujnik dokręcaj "z czuciem", lepiej dokręć w razie wycieku, niż miałbyś urwać gwint, czujniki bywają wykonane z aluminium, a gwint mocowania to M10X1 (chyba)!
Luzujesz stary czujnik, żeby tylko trzymał, w pogotowiu masz nowy, wykręcasz stary, szybko wkręcasz nowy- wyciek powyżej 50 ml płynu źle będzie świadczył o Twoich zdolnościach manualnych Oczywiście wymianę najlepiej wykonać na zimnym silniku, bez odkręcania korka wlewu na zbiorniku wyrównawczym- to dodatkowo zmniejsza wypływ płynu.
Kupując nowy czujnik sprawdź czy masz na nim uszczelkę miedzianą lub aluminiową! Powinna być w standardowym wyposażeniu, nigdy nie zakładaj starej. Czujnik dokręcaj "z czuciem", lepiej dokręć w razie wycieku, niż miałbyś urwać gwint, czujniki bywają wykonane z aluminium, a gwint mocowania to M10X1 (chyba)!
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 101 gości