Strona 2 z 2

: czw maja 03, 2007 20:04
autor: tomyart
asterix27 pisze:Jeszcze jedno: Nie ma to znaczenia czy zrobi się 30 km czy silnik pochodzi 5 min w garażu - wylewa sie zawsze ta sama ilość wody - około 1,5 litra, a nigdzie z dołu nie cieknie, wylewa się całość przez zbiornik
Ale co, odpalasz zimny silnik i juz bulgocze?

: czw maja 03, 2007 21:21
autor: asterix27
tomyart pisze:
asterix27 pisze:Jeszcze jedno: Nie ma to znaczenia czy zrobi się 30 km czy silnik pochodzi 5 min w garażu - wylewa sie zawsze ta sama ilość wody - około 1,5 litra, a nigdzie z dołu nie cieknie, wylewa się całość przez zbiornik
Ale co, odpalasz zimny silnik i juz bulgocze?
Nie zimny, tylko po jakiś 5 minutach "chodzenia" silnika zaczyna powoli bulgotać i bulgocze coraz bardziej w zbiorniku aż leci para i tryska na wszystkie strony gorącą wodą:)

: pt maja 04, 2007 10:03
autor: lukasino
Masz takie same problemy jak ja mialłem w MK3 , w jednym warsztacie kazali wymienic korek , w drugim powiedzieli ze wydmuchalo uszczelke pod glowica, a okazalo sie ze to tylko czujnik temperatury nawalil przez co nie zalaczal sie wentylator i nie chlodzil cieczy.
Teraz zostalo mi jedynie wysuszyc plamy w garazu po ubytym plynie a jest tego ze 3 litry. :bajer:

: pt maja 04, 2007 12:24
autor: zoso8894
uszczelka lub cos gorszego

: sob maja 05, 2007 17:41
autor: p100
też gotowałem wodę w swojej PNce walczyłem z tym pół roku, raz dobrze raz źle, do dziś nie wiem co to ale już w porzo. Kilka razy wymieniłem termostat , ktoś mi doradził żebym nawiercił mały otworek w nim "żeby już od samego początku przepływała przez niego woda" u mnie zadziałało. :bigok:

[ Dodano: 05 Maj 2007 17:44 ]
też gotowałem wodę w swojej PNce walczyłem z tym pół roku, raz dobrze raz źle, do dziś nie wiem co to ale już w porzo. Kilka razy wymieniłem termostat , ktoś mi doradził żebym nawiercił mały otworek w nim "żeby już od samego początku przepływała przez niego woda" u mnie zadziałało. :bigok:

: ndz maja 06, 2007 20:49
autor: asterix27
greg pisze:
asterix27 pisze:Czy jest to rzeczywiście uszczelka pod głowicą?
na 99% tak, 1% to termostat i od niego należy zacząć całą zabawę - odpalasz auto z zalanym płynem. Jak silnik się zagrzeje sprawdzasz dolny wąż idący od chłodnicy do silnika - po pewnym czasie ma tamtędy lecieć ciepły płyn. Jak nie leci - termostat
Był to ten 1%. Dzięki wszystkim za udział w dyskusji

: ndz maja 06, 2007 20:56
autor: tirsone
asterix27 pisze:Był to ten 1%. Dzięki wszystkim za udział w dyskusji
pozwól że Cię zapytam o jedną rzecz... Czy masz uszczelką pod korkiem od zbiorniczka wyrównawczego? Bo u mnie nie ma i nie wiem czy powinna tam jakaś być czy nie...Bo u ojca w pasku nie ma...

: ndz maja 06, 2007 21:00
autor: asterix27
tirsone pisze:
asterix27 pisze:Był to ten 1%. Dzięki wszystkim za udział w dyskusji
pozwól że Cię zapytam o jedną rzecz... Czy masz uszczelką pod korkiem od zbiorniczka wyrównawczego? Bo u mnie nie ma i nie wiem czy powinna tam jakaś być czy nie...Bo u ojca w pasku nie ma...
Mam tam uszczelkę, powinna tam być uszczelka. Jest to uszczelka gumowa. Pod samym korkiem, czyli w miejscu styku korka ze zbiorniczkiem (to miejsce które widać po wkręceniu korka do zbiorniczka) nie ma uszczelki, natomiast jest ona w korku, jak spojrzysz pod jego spód po odkręceniu. Powoduje ona że układ jest szczelny a nadmiar płynu jeżeli jest taka konieczność jest wylewany z boku zbiorniczka dzięki zamontowanym w korku zaworkom które działają na zwiększone ciśnienie i powodują wylanie nadmiaru płynu - mam nadzieje że o tą uszczelkę Ci chodziło