Strona 2 z 6

: sob maja 05, 2007 10:57
autor: kuba82wroc
Szajdi, ja osobiscie uwaaam, ze tak! gdyby nawalal czujnik mysle, ze wskazowka nieco by szalala...a skoro pracuje w miare normalnei tyle ze pokazuje nizsze temperatury to na bank termostat. Moj otwieral sie po prostu za szybko.

: sob maja 05, 2007 11:22
autor: Szajdi
Dzięki za odpowiedź, spróbuję coś podziałać w tym kierunku. Dobrze że ta część nie jest droga. A tak poza tym jeżeli chodzi o układ wentylacyjny, to u mnie podczas deszczowych dni parują szyby i że tak powiem ciężko odparowują. Ciekaw jestem czy ze względu na 13 letnie autko, czy coś tam nie jest zapchane, czy co? Bo słabiutko mi wieje z tych kratek nawiewnych.

: sob maja 05, 2007 11:31
autor: GSOWIEC
Szajdi, wygląda na to, że masz podobny problem.
Wymiana termostatu powinna załatwić sprawę. Opis jak to zrobić znajdziesz w dziale FAQ.

Co do parujących szyb - przyjrzyj się filtrowi kabinowemu. Znajdziesz go pod plastikiem podszybia od strony pasażera. Jak się nie wymieni to z czasem nazbiera się tam liści i inneej zgnilizny i potem historie typu parujące szyby. Filtr kupisz za jakieś 30 zł.

: sob maja 05, 2007 11:32
autor: damcio151
Szajdi pisze:Ciekaw jestem czy ze względu na 13 letnie autko, czy coś tam nie jest zapchane, czy co? Bo słabiutko mi wieje z tych kratek nawiewnych.
wymień filtr przeciwpyłkowy ..... jak stoisz przodem do otwartej maski to filtr znajduje się po lewej stronie pod tym plastikiem pod szybą ..

: sob maja 05, 2007 11:38
autor: Szajdi
Nie no super, dzięki chłopaki za te rady. Sprawdzę to. A tak po za tym jestem posiadaczem Golfika od 2 miesięcy i jestem naprawdę zadowolony z tego sprzętu.
Dziękuję wam wszystkim.
Pozdrawiam.

: sob maja 05, 2007 11:50
autor: kuba82wroc
Szajdi pisze:Dzięki za odpowiedź, spróbuję coś podziałać w tym kierunku. Dobrze że ta część nie jest droga.
ja za wahlera zaplacilem 43zl

: sob maja 05, 2007 12:03
autor: dommarc
damcio151 pisze: :| to jest dziwne
jakiś pomysł ??
dodam że termostat, który zamontowałem to orginał VW

: sob maja 05, 2007 12:07
autor: damcio151
dommarc pisze:jakiś pomysł ??
wskaźnik w liczniku przekłamuje..

: sob maja 05, 2007 12:10
autor: dommarc
damcio151 pisze:
dommarc pisze:jakiś pomysł ??
wskaźnik w liczniku przekłamuje..
a licznik skąd bierze sygnał ??
zapewne też z tego czujnika ECT

: sob maja 05, 2007 12:11
autor: damcio151
dommarc pisze:a licznik skąd bierze sygnał ??
zapewne też z tego czujnika ECT
tak z tego samego czujnika co ECU , na początek sprawdź czujnik temeratury

: sob maja 05, 2007 12:15
autor: dommarc
damcio151 pisze:tak z tego samego czujnika co ECU
no to warto go sprawdzić, wezme go do domu, podłączę do omomierza, wrzuce do czajnka i zagotuje wode :) zobacze jakie będą wskazania

wiesz gdzie on się znajduje ??

: sob maja 05, 2007 12:24
autor: damcio151
dommarc pisze:no to warto go sprawdzić, wezme go do domu, podłączę do omomierza, wrzuce do czajnka i zagotuje wode :) zobacze jakie będą wskazania
najlepiej jakbyś miał termometr jeszcze ( taki do pomiaru powyżej 100 st.)
dommarc pisze:wiesz gdzie on się znajduje ??
powinien być na rurze idącej do chłodnicy ... taki z czterema pinami

: sob maja 05, 2007 13:48
autor: Przewodnik
dommarc robiłem tak samo numer z garczkiem tylko musiz czujnik włozyc do gotującej się wody i najlepiej mieć termometr bo jak sciągniesz garczek z ognia to temperatura spada, mi wtedy pokazywał jakieś 170 oHm, to wychodziło ponad 100 stopni a woda juz tyle nie miała, zmienłem czujnik na orginał (jakies 60 zł) i problem zniknoł, dodam ze mnie czujnik przekłamywał do przodu czyli pokazywał 110 stopni :) :bigok: przy zakupie nowego czujnika musisz dokładnie podać jaki miałeś wcześniej mój nie jest za ciekawy bo cały czas grzje wiece czy ciepły czy zimny, (ale z tym mozna się uporać podpinając rezystorek ok 250 ohm równolegle z kablami czyjnika które daja sygnał do przekaźnika swiec )

: sob maja 05, 2007 20:21
autor: olotg
Szajdi pisze:Mam ten sam problem, wskaźnik temperatury silnika wskazuje 65 stopni, na dłuższych postojach dochodzi do 70 stopni.
Myślicie że jest to ten sam problem co kolegi, który napisał pierwszy o tym temacie?
Miałem tak przed wymianą termostatu max 70 stopni,ale po wymianie silnik szybciej sie nagrzewa i trzyma temp.90 stopni i tak powinno być.Pozdro :bajer: