Temperatura silnika za niska

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 10:57

Szajdi, ja osobiscie uwaaam, ze tak! gdyby nawalal czujnik mysle, ze wskazowka nieco by szalala...a skoro pracuje w miare normalnei tyle ze pokazuje nizsze temperatury to na bank termostat. Moj otwieral sie po prostu za szybko.



Szajdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob maja 05, 2007 10:49
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Szajdi » sob maja 05, 2007 11:22

Dzięki za odpowiedź, spróbuję coś podziałać w tym kierunku. Dobrze że ta część nie jest droga. A tak poza tym jeżeli chodzi o układ wentylacyjny, to u mnie podczas deszczowych dni parują szyby i że tak powiem ciężko odparowują. Ciekaw jestem czy ze względu na 13 letnie autko, czy coś tam nie jest zapchane, czy co? Bo słabiutko mi wieje z tych kratek nawiewnych.


Szajda Paweł

Awatar użytkownika
GSOWIEC
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: wt sty 17, 2006 23:30
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: GSOWIEC » sob maja 05, 2007 11:31

Szajdi, wygląda na to, że masz podobny problem.
Wymiana termostatu powinna załatwić sprawę. Opis jak to zrobić znajdziesz w dziale FAQ.

Co do parujących szyb - przyjrzyj się filtrowi kabinowemu. Znajdziesz go pod plastikiem podszybia od strony pasażera. Jak się nie wymieni to z czasem nazbiera się tam liści i inneej zgnilizny i potem historie typu parujące szyby. Filtr kupisz za jakieś 30 zł.
Ostatnio zmieniony sob maja 05, 2007 11:35 przez GSOWIEC, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 11:32

Szajdi pisze:Ciekaw jestem czy ze względu na 13 letnie autko, czy coś tam nie jest zapchane, czy co? Bo słabiutko mi wieje z tych kratek nawiewnych.
wymień filtr przeciwpyłkowy ..... jak stoisz przodem do otwartej maski to filtr znajduje się po lewej stronie pod tym plastikiem pod szybą ..



Szajdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob maja 05, 2007 10:49
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Szajdi » sob maja 05, 2007 11:38

Nie no super, dzięki chłopaki za te rady. Sprawdzę to. A tak po za tym jestem posiadaczem Golfika od 2 miesięcy i jestem naprawdę zadowolony z tego sprzętu.
Dziękuję wam wszystkim.
Pozdrawiam.


Szajda Paweł

Awatar użytkownika
kuba82wroc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 21:41
Lokalizacja: Wrocław / Kędzierzyn-Koźle
Kontakt:

Post autor: kuba82wroc » sob maja 05, 2007 11:50

Szajdi pisze:Dzięki za odpowiedź, spróbuję coś podziałać w tym kierunku. Dobrze że ta część nie jest droga.
ja za wahlera zaplacilem 43zl



Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » sob maja 05, 2007 12:03

damcio151 pisze: :| to jest dziwne
jakiś pomysł ??
dodam że termostat, który zamontowałem to orginał VW
Ostatnio zmieniony sob maja 05, 2007 12:08 przez dommarc, łącznie zmieniany 1 raz.


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 12:07

dommarc pisze:jakiś pomysł ??
wskaźnik w liczniku przekłamuje..



Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » sob maja 05, 2007 12:10

damcio151 pisze:
dommarc pisze:jakiś pomysł ??
wskaźnik w liczniku przekłamuje..
a licznik skąd bierze sygnał ??
zapewne też z tego czujnika ECT


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 12:11

dommarc pisze:a licznik skąd bierze sygnał ??
zapewne też z tego czujnika ECT
tak z tego samego czujnika co ECU , na początek sprawdź czujnik temeratury



Awatar użytkownika
dommarc
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: pn wrz 06, 2004 14:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: dommarc » sob maja 05, 2007 12:15

damcio151 pisze:tak z tego samego czujnika co ECU
no to warto go sprawdzić, wezme go do domu, podłączę do omomierza, wrzuce do czajnka i zagotuje wode :) zobacze jakie będą wskazania

wiesz gdzie on się znajduje ??


pozdrawiam Dominik

KUPIĘ:
- klapę tylną MK3 kombi najlepiej w kolorze LC3L

Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » sob maja 05, 2007 12:24

dommarc pisze:no to warto go sprawdzić, wezme go do domu, podłączę do omomierza, wrzuce do czajnka i zagotuje wode :) zobacze jakie będą wskazania
najlepiej jakbyś miał termometr jeszcze ( taki do pomiaru powyżej 100 st.)
dommarc pisze:wiesz gdzie on się znajduje ??
powinien być na rurze idącej do chłodnicy ... taki z czterema pinami



Awatar użytkownika
Przewodnik
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 228
Rejestracja: pt sie 11, 2006 22:22
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Przewodnik » sob maja 05, 2007 13:48

dommarc robiłem tak samo numer z garczkiem tylko musiz czujnik włozyc do gotującej się wody i najlepiej mieć termometr bo jak sciągniesz garczek z ognia to temperatura spada, mi wtedy pokazywał jakieś 170 oHm, to wychodziło ponad 100 stopni a woda juz tyle nie miała, zmienłem czujnik na orginał (jakies 60 zł) i problem zniknoł, dodam ze mnie czujnik przekłamywał do przodu czyli pokazywał 110 stopni :) :bigok: przy zakupie nowego czujnika musisz dokładnie podać jaki miałeś wcześniej mój nie jest za ciekawy bo cały czas grzje wiece czy ciepły czy zimny, (ale z tym mozna się uporać podpinając rezystorek ok 250 ohm równolegle z kablami czyjnika które daja sygnał do przekaźnika swiec )


NIE SZATA ZDOBI CZŁOWIEKA LECZ LOGO NA MASCE VW I WSZYSTKO JASNE !!!!
Sprzedam przednie wzmocnienie golf 4 bez klimy,

olotg
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw maja 03, 2007 10:50
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Kontakt:

Post autor: olotg » sob maja 05, 2007 20:21

Szajdi pisze:Mam ten sam problem, wskaźnik temperatury silnika wskazuje 65 stopni, na dłuższych postojach dochodzi do 70 stopni.
Myślicie że jest to ten sam problem co kolegi, który napisał pierwszy o tym temacie?
Miałem tak przed wymianą termostatu max 70 stopni,ale po wymianie silnik szybciej sie nagrzewa i trzyma temp.90 stopni i tak powinno być.Pozdro :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 292 gości