: wt maja 01, 2007 10:38
tzw po jeździe gdy odkreciłęm kurek od płynu poleciała gorąca para w góre, ale to chyba normalne
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
no raczej , ale gdzie widzisz problem ?!bogik pisze:tzw po jeździe gdy odkreciłęm kurek od płynu poleciała gorąca para w góre, ale to chyba normalne
W tym przypadku doszukiwalbym sie winy sprzeglabogik pisze:gdy przy gwałtownym naciśnieciu pedału gazu np z 2000-2500 obrotów(najczesciej od 3 biegu w góre) silnik zaczyna przyśpieszać obroty idą w góre tak do 3000 po czym spadają , wrażenie jest takie jakby silnik chciał przyśpieszyć w miejscu a jednak nie przyspiesza :/
Petrygo 5.5l - otwórz obieg nagrzewnicy i poczekaj jak się dobrze odpowietrzy..bogik pisze:hmm no nie wiem może już trzeba płyn w chłodnicy zmienić? bo może przyszedł czas na niego pewnie od nowośći nie był zmieniany :/ a co może być z tym przyśpieszaniem? a jaki najlepiej pły kupić petrygo borygo? czy może ze ewentyalnie mieszać czy raczej nie? i ile wchodzi tego płynu?
gdyby sprzęgło się ślizgało to silnik wchodziłby na obroty ale auto nie przyspieszałoby..bogik pisze:mi wyglada to tak że silnik chce przyspieszyc a nie może tak jakby go coś blokowało
założyłeś 3 barową pompę do .auta które wymaga 1,2 barowej, nie jestem pewien czy regulator ciśnienia skompensuje aż taką różnicę. Ale zasięgnął bym czyjejś rady robiąc coś takiego.bogik pisze:gdy przy gwałtownym naciśnieciu pedału gazu np z 2000-2500 obrotów(najczesciej od 3 biegu w góre) silnik zaczyna przyśpieszać obroty idą w góre tak do 3000 po czym spadają , wrażenie jest takie jakby silnik chciał przyśpieszyć w miejscu a jednak nie przyspiesza :/, natomiast przy delikatnym wciskanie gazu tego efektu nie ma