Strona 2 z 2

: wt maja 01, 2007 10:38
autor: bogik
tzw po jeździe gdy odkreciłęm kurek od płynu poleciała gorąca para w góre, ale to chyba normalne

: wt maja 01, 2007 10:43
autor: Matador
bogik pisze:tzw po jeździe gdy odkreciłęm kurek od płynu poleciała gorąca para w góre, ale to chyba normalne
no raczej , ale gdzie widzisz problem ?!

: wt maja 01, 2007 10:48
autor: bogik
hmm no nie wiem może już trzeba płyn w chłodnicy zmienić? bo może przyszedł czas na niego pewnie od nowośći nie był zmieniany :/ a co może być z tym przyśpieszaniem? a jaki najlepiej pły kupić petrygo borygo? czy może ze ewentyalnie mieszać czy raczej nie? i ile wchodzi tego płynu?

: wt maja 01, 2007 12:50
autor: MICHUU!
bogik pisze:gdy przy gwałtownym naciśnieciu pedału gazu np z 2000-2500 obrotów(najczesciej od 3 biegu w góre) silnik zaczyna przyśpieszać obroty idą w góre tak do 3000 po czym spadają , wrażenie jest takie jakby silnik chciał przyśpieszyć w miejscu a jednak nie przyspiesza :/
W tym przypadku doszukiwalbym sie winy sprzegla

: wt maja 01, 2007 12:57
autor: Matador
bogik pisze:hmm no nie wiem może już trzeba płyn w chłodnicy zmienić? bo może przyszedł czas na niego pewnie od nowośći nie był zmieniany :/ a co może być z tym przyśpieszaniem? a jaki najlepiej pły kupić petrygo borygo? czy może ze ewentyalnie mieszać czy raczej nie? i ile wchodzi tego płynu?
Petrygo 5.5l - otwórz obieg nagrzewnicy i poczekaj jak się dobrze odpowietrzy..

: wt maja 01, 2007 14:25
autor: bogik
sugerujesz ze sprzegło nie odbija? mi wyglada to tak że silnik chce przyspieszyc a nie może tak jakby go coś blokowało, albo coś jest zużyte i i nie chodzi tak jak pownno moze sie przekrecać obracac nie tak jak powinno, nie wiem jak to opisać, moze isc to od popychaczy?

: wt maja 01, 2007 15:17
autor: Matador
bogik pisze:mi wyglada to tak że silnik chce przyspieszyc a nie może tak jakby go coś blokowało
gdyby sprzęgło się ślizgało to silnik wchodziłby na obroty ale auto nie przyspieszałoby..
piałeś wcześniej coś o pompie paliwa co z tą pompą ?
może pompa ma wydatek za mały?

: wt maja 01, 2007 15:39
autor: bogik
pompe kupiłem nowa 3 barową, bo były tez 1 barowe do motoru 1.4 wiec mi to odradzili, ale ten problem pojawiał sie wczesniej nie po wymiane pompy, wiec pompka raczej odpada,
a moze to wina zle ustawionego zapłonu? bo po wymianie uszczelniaczy miałem z początku źle ustawiony zapłon najpierw był strasznie zamulony na każdym biegu, wiec pojechałem zeby ustawił zapłon ale coś źle zrobił to było słychać stykanie zaworów, wiec pojechałem znowu do mechanika zeby poprawić to, teraz może jest znowu źle ustawiony??

: wt maja 01, 2007 16:19
autor: Matador
A co z katalizatorem?

: wt maja 01, 2007 16:24
autor: Paweł Marek
bogik pisze:gdy przy gwałtownym naciśnieciu pedału gazu np z 2000-2500 obrotów(najczesciej od 3 biegu w góre) silnik zaczyna przyśpieszać obroty idą w góre tak do 3000 po czym spadają , wrażenie jest takie jakby silnik chciał przyśpieszyć w miejscu a jednak nie przyspiesza :/, natomiast przy delikatnym wciskanie gazu tego efektu nie ma
założyłeś 3 barową pompę do .auta które wymaga 1,2 barowej, nie jestem pewien czy regulator ciśnienia skompensuje aż taką różnicę. Ale zasięgnął bym czyjejś rady robiąc coś takiego.

: wt maja 01, 2007 17:01
autor: bogik
katalizator jest ale jak sprawdzić czy wszystko z nim w porządku?
jeszcze przed wymiana pompy miałem problemy z tym przyspieszaniem
ok tak zrobie