Strona 2 z 2

: pt kwie 27, 2007 22:00
autor: souler
mozna sie spierac, ale temp plynu na silniku powinna byc 90 i wskazanie na zegarze oscylujace wokol tego. oczywiscie delikatne odchylki moga byc, bo rozne rzeczy na to wplywaja, ale...

: pt kwie 27, 2007 22:10
autor: -pawlo111
u mnie w PF jezdzac po miescie w taki cieply dzien to mam od 98-100 stopni. Wentylator sie zalacza. Sa to wskazania na kompie pokladowym

: pt kwie 27, 2007 22:30
autor: Bula88
ja w RP na trasie mam pierwsza kreske tylko, jak polatam po miescie to do polowy idzie i dalej, wtedy nawet wentyl sie zalaczy. czybym mial termostat do wymiany??

: pt kwie 27, 2007 22:33
autor: Jacenty85
Nikt Ci nie zmusza do podłączania "tego" Vaga. Wtyczke możesz se włożyć pod fotel co najwyżej :) Chciałem tylko powiedzieć, że licznik na desce nie jest miarodajny. Nie określisz z niego czy w danym momencie masz temperature 90 czy 92 lub 93, bo to wskazania pozbawione dużej dokładności. Nie mniej jednak wskaźnik po nagrzaniu powinien wskazywać okolice 90 stopni.

: ndz cze 03, 2007 18:53
autor: skwaros
Podepne sie pod ten temat. Pytanie kierowane do posiadaczy mk2 z silnikiem 1.8 16v kr i pl, jaka temperature macie w czasie jazdy przy takiej normalnej jeździe w trasie, u mnie mfa pokazuje temperatura oleju 94,96,98 (predkości 100-120), a powyżej 200 km/h to juz tak 106 :), a na zegarach mi nie dziala temp. Wentylator włacza sie przy 100 stopniach, czy to są prawidłowe liczby ??

P.S.
Przed wymiana oleju na trasie miałem tak 92, a po wymianie mam teraz 94-98, moze to cos miec wspólnego ze sobą ??

: ndz cze 03, 2007 19:12
autor: stempel72
skwaros, wszystko OK.

: ndz cze 03, 2007 19:32
autor: damianosxl
Ja też tak mam teraz bo za dużo nalałem i nic sie nie dzieje. W tamtym roku tez tyle miałem i nic sie nie stało.