Strona 2 z 3

: wt lis 15, 2005 19:33
autor: Dawid 19
Myślę,że to jednak musi być pod kompa,ponieważ do kodów błyskowych wystarczy jeden przewód a przy lewarku zmiany biegów jak pisałem wcześniej są 3 kostki(kolor popielaty,czarny i brązowy) do których podłączonych jest 4 przewody do pierwszej kostki jeden o kolorze żółtym z zielonym paskiem,do drugiej kostki czerwony i brązowy a do trzeciej czarny.A jak wiadomo ilość przewodów by się zgadzała do podłączenia do kompa,być może się mylę , ale w sobotę będę miał interfejs ,który zamówiłem VAG OBD,i wtedy się przekonam czy się połączy.Jeżeli może ktoś program to proszę o kontakt .
Z góry dzięki!

: pt lis 18, 2005 15:29
autor: gtluczek
Dawid 19 pisze:Myślę,że to jednak musi być pod kompa,ponieważ do kodów błyskowych wystarczy jeden przewód a przy lewarku zmiany biegów jak pisałem wcześniej są 3 kostki(kolor popielaty,czarny i brązowy) ...
W moim nie ma kostek pod osłoną lewarka ale moze powiecie gdzie prowadzą przewody od tych kostek ja mam przy bezpiecznikach 2 lub 3 kostki w żółtych osłonkach

: pt lis 18, 2005 16:17
autor: krzysiek737
Mam GOLFA 1,8 RP pod lewarkiem mam dwie wtyczki podpinałem sie do kompa i lipa niema sygnału poxniej wpiołem sie do laptopa i też lipa . ostatnio byłem w servisie vw i powiedzieli mi że wtyczki mogą być ale nie podpiete bo nie we wszystkich tych modelach były. Jade jeszcze do kolegi bo kupił interfejs do golfa i zobacze . :majkel:
Może jest ktoś kto potrafi powiedzieć jaki program trzeba mieć do zaczytania kodów.

: pt lis 18, 2005 16:43
autor: moment
siema ja też podłącze się do tematu.
też mam 1.8 rp 90 roku i pod mieszkiem ma ale jedną wtyczke czy ona jest od kompa? a swoja drogą to przy cewce też mam żółtą wtyczke. pozdro

: sob lis 19, 2005 02:50
autor: daaroo
sa wtyczki, nawet kiedys wrzucałem zdjecie na forum

piszecie ze sa trzy wtyczki ale tylko dwie do diagnozowania, trzecia w ktorej jest napiecie sluzy do podswietlania automatycznej skrzyni biegow :wink:

: sob lis 19, 2005 12:13
autor: ezomezo
Ja tez mam RP i umnie tez nie ma pod oslona lewarka dodam ze wczesniej mialem altomatyczna skrzynie i zostaly od niej kable ale zaden ale to nie te ktore opisaliscie wczesniej a obok cewki tez mam taki zulty do kodow blyskowych wiec chyba nie we wszystkich byly te przewody do kompa dodam ze mam tez ABS wiec powinno takie byc ale niema hehe :hmm:

: pt gru 02, 2005 13:09
autor: gtluczek
ezomezo pisze:chyba nie we wszystkich byly te przewody do kompa dodam ze mam tez ABS
Ja mam pytanie odnośnie twojego ABSu - Czy masz z nim jakies klopoty (nie testuje sie czesto lub wiesza w trakcie jazdy - przechodzi w stan awaryjny czyli klasyczny uklad hamulcowy) ?

: pt gru 02, 2005 19:39
autor: ezomezo
Nie teraz od kat wymienilem przekaznik odpowiedzialny za pompke ktora pompuje cisnienie do ukladu wszystko jest git przedtem hamolcow nie bylo wogule i twardy pedal ale dzieki pomocy uzytkownikow tego forum udalo sie rozwiazac problem odpowietrzylem tylko jeszcze caly uklad i puki co (odpukac) wszystko dziala i jest naprawde przydatny system heheh Pozdro :grin:

DIAG

: pt gru 02, 2005 22:25
autor: golfir
w rp-ku zlacze diagn jest pod maska z prawej strony cewki to taka zolta kosta a w ogole to proponuje zalozyc wtyk obd II i z glowy.pozdro

: sob gru 03, 2005 12:01
autor: ezomezo
:goof: a wogole mozna obd zalozyc do mk2 ?? bo pierwsze slysze :food: jesli mozna to jak i gdzie moze jakas foto porada lub dokladny opis powiedz cos wiecej napewno wielu uzytkownikom sie to przyda :pub:

: sob gru 03, 2005 17:08
autor: homsky
najprościej sprawdzic błędy za pomocą kodów błyskowych, najprościej bo sam to możesz zrobić, wystarczy kawałek kabla i dioda, no chyba że masz na desce rozdzielczej pomarańczową diodę "check engeene" taki symbol silnika z piorunem, wtedy wystarczy tylko kawałek kabla podpiąć do żółtej wtyczki koło cewki zapłonowej i zewrzec kabel do masy na 5 sekund i na desce ta pomarańczowa dioda pięknie ci wymiga co go boli!

: pn gru 05, 2005 14:29
autor: gtluczek
Ja nadal mam problem z czytaniem kodów błyskowych. Podłączam sie koło cewki do żółtej kostki z biało-czerwonym kabelkiem. Zrobilem sobie juz drugi tester wg. schematu jakiegos węgra z dodatkową diodą 1N4148 ale nadal podlączając do minusa swieci mi dioda ciągłym światłem .... i co to moze znaczyc moze ktoś pomoże - pali jak smok ok 16-18 l gazu :-(

: pn gru 05, 2005 15:08
autor: hammer
Witam.
Pewnie padła ci sonda lambda ja tez tak miałem palił mi krocie ale mogę sie mylić, w mojim przypadku wymiana sondy pomogła.

Pozdrawiam.

GAZ

: pn gru 05, 2005 15:17
autor: golfir
a gaz masz z komputerem czy bez?