Strona 99 z 118

: czw mar 25, 2010 09:14
autor: feniks
cinek_mk, dimmer,
Prędkość obrotowa odcięcia wtrysku przez elektroniczne urządzenie
sterujące 6350 obr/min
i u mnie przy tylu odcina dopiero :bigok:

: czw mar 25, 2010 11:09
autor: _Peeter
cinek_mk pisze:3. Po odłączeniu czujnika przepływu powietrza pali normalnie na zimny silnik, i nie skaczą obroty, ale obroty max także 5200.
Kolego spróbuj przeczyścić przepływomierz, nic nie kosztuje a może pomóc. Po przeczyszczeniu przepływomierza obroty silnika powinny przestać falować.

Link z dokładnym opisem jak wyczyścić przepływomierz

: czw mar 25, 2010 14:01
autor: Jazz_Blue
feniks79 pisze:Prędkość obrotowa odcięcia wtrysku przez elektroniczne urządzenie
sterujące 6350 obr/min
cinek_mk, dimmer, feniks79
U mnie też coś ok. 6000obr/min odcina :bigok:
Ale w sumie bardzo rzadko tak go przeciągam :majkel:

: czw mar 25, 2010 14:07
autor: feniks
Jazz_Blue pisze:tak go przeciągam
od czasu do czasu sprawdzę czy przepływka działa :helm:
Ps. Kupiłeś spray do deski ze Skody? Bo się zastanawiam czy u nich brać?

: czw mar 25, 2010 14:37
autor: Jazz_Blue
feniks79 pisze:Kupiłeś spray do deski ze Skody? Bo się zastanawiam czy u nich brać?
Jeszcze nie, ale dobrze, że mi przypomniałeś, jak bede jechał zmienić koła to sobie kupie :bigok:

: czw mar 25, 2010 19:06
autor: dimmer
http://www.volkswagen-golf.pl/dane-tech ... olf-iv-16/

Prędkość obrotowa mocy maksymalnej 5600 obr/min wiec chyba przy tylu odcina.póki nie zacznie odcinać przy 4000 to sie martwił nie będę:):):):)

: czw mar 25, 2010 19:47
autor: feniks
dimmer, nie! odcina przy 6350
Parametry kontrolne
Prędkość obrotowa biegu jałowego 760...880 obr/min
(brak możliwości ręcznej regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego)
Prędkość obrotowa odcięcia wtrysku przez elektroniczne urządzenie
sterujące 6350 obr/min

: czw mar 25, 2010 20:27
autor: dimmer
tak poszedłem sprawdzić..... z ciekawości i daje w deske obroty dochodzą do 5200 jakby zaczynało odcinac ale to nie jest odcinanie tylko jakby paliwa nie dostawal bo po chwili obroty skoczyły na około 6300 i wtedy zaczeło jakby odcinac za drugim razem podobnie moze mi juz pompka nie wyrabia ...
a i sorki za wprowadzanie w błąd nie doczytałem sobie........

: czw mar 25, 2010 20:32
autor: cinek_mk
_Peeter przepływomierz juz dawno przeczyściłem, oraz wymieniłem wszystkie filtry i dalej to samo. Zapomniałem tylko dopisać. Obroty max muszą wynosić w granicach tak jak kolega wyżej pisze 6350. Ponieważ gdy go kupiłem właśnie takie były. Czytałem ze winna może być cewka zapłonowa! Wymontowałem swoja i zauważyłem ze ma 4 małe pęknięcia (ok.1cm) i jedno większe na środku pod aluminiowym radiatorem (ok 3cm). Jak wymienię i pomoże to napiszę. Teraz czekam na dostawę. Dzięki za zainteresowanie.

prąd mi się skończył

: czw mar 25, 2010 22:39
autor: krupik
Witajcie,
dziś padł mi akumulator w aucie (ma troszkę ponad 6V)
akumulator wymieniałem w Wigilię 2009 (czyli 4 miesiące)
dziś już ciemno więc tylko poszedł na prostownik a jutro jak odpali (oby) to jadę szukać zwarcia do masy czy czegoś - ma ktoś z Was pomysł od czego zacząć?
nie grzebałem w kablach, nic się nie działo wcześniej a jedynie w sobotę umyłem auto ale od czwartku to już by dawno padło więc nie mam pomysłu...

aku Centra tyle że bez wskaźnika padnięcia bo akurat tego nie mieli jak kupowałem (a zależało mi na sprawnym aucie na święta)

: czw mar 25, 2010 23:09
autor: enzo2211
A co to za aku?? Centra czy made by biedronka??

[ Dodano: 26 Mar 2010 11:19 ]
Szukaj zwarcia na vagu w module komfortu. Pewnie mikrus w zamku się dobiera do prądu... Albo zobacz żaróweczkę w bagażniku czy nie świeci bo miałem takie historie..

: pt mar 26, 2010 22:21
autor: pszmiel
Jeśli odcina Ci obroty przy 5000 rpm +/- to kłania się czyszczenie przepływomierza w spirytusie lub benzynie ekstrakcyjnej. Innych rozcieńczalników nie używaj bo to nic nie da mają w sobie zbyt dużą zawartość tłuszczu. Jeśli czyszczenie nic nie da to wymiana przepływki w ostateczności ale nie jakieś chińskie łajno tylko oryginał. Pozdrawiam



A jeszcze jedno, nie szukajcie błędów przepływki na VAGu ponieważ nie koniecznie wskaże jakikolwiek błąd. Elektronika silnika jest niestety bardzo upośledzona i tępa jak niektórzy mechanicy zresztą.

: pt mar 26, 2010 22:43
autor: dimmer
kiedyś pytałem o oryginał przepływke koszt 450 zeta około i jest prawda ze przepływka nie mus pokazywać błędów na vagu... błędu nie bedzie a przepływka będzie wadliwa

: pt mar 26, 2010 22:54
autor: pszmiel
Tak jak mówisz kolego. I przestrzegam wszystkich. Jeśli macie wadliwy samochód. Coś się z nim dzieję, nie poddawajcie się i walczcie z problemem aż do skutku. Bo prawda jest taka... nigdy nie dostaniesz takiej samej kasy za swój samochód jaką sam dałeś, a kupisz następne gów.. z którym będzie jeszcze więcej problemów. Nigdy nie wiesz na co trafisz. A GOLF TO GOLF