MiSzOn, tą 7 już zmieniłem co napisałem ze drugiego a nie pierwszego przez przypadek ;p. W każdym bądź razie dzięki ;p
Co do 11 to owszem jest tam filterek taki mały (z 2 cm ma - taki siatkowy) i u mnie był nieźle zapchany więc zapewne warto oblookać temat.
To co pytałem co jest pomiędzy dyszami powietrza to na 100 % jest do dysza ssania tak jak mówisz.
A teraz Panowie EUREKA!! był u mnie kumpel
Siwek ze swoim ojcem a ten to kurde prawie jasnowidz. Chwile poregulował resztę z Siwkiem namajstrowaliśmy i weber zapier*** i to okrutnie :green_fuck:
Jedynie problem jest taki że jak się silnik nagrzeje to wali sprawę kondensator przy przerywaczu i trzeba go wymienić bo po prostu przy dodawaniu gazu silnik gaśnie, wygląda na to że moje problemy z weberem w końcu się skończą!!
A od Pana Adama usłyszałem chyba najpiękniejsze słowa jakie ostatnio słyszałem : ,,każdy samochód ma swoje serce i dusze "
![bigok :bigok:](./images/smilies/bigok.gif)
RESPECT
p.s
MiSzOn, sprawdź ten filterek to po 1 a po 2 to w komorze pływakowej masz dwie jakby rureczki poziome ustawione bodajże lekko pod skosem (to takie nadlewy, które idą do głównych dysz paliwa obydwu przelotów). Na środku tej komory na dnie masz taki hmmm jakby dyszkę powietrza czy coś..
I teraz tak zapal silnik niech chwilkę poburka i go zgaś,zdejmij pokrywę gaźnika i zobacz ile masz jeszcze paliwa w komorze.
Waźne jest w tym to żeby ta ,,dyszka" była cała zakryta paliwem (ja mam teraz jakies 6-7 mm ponad nią jeszcze paliwa), nie wiem dlaczego akurat tak ale ta dyszka ma byc pokryta porządnie paliwem bo dzieją się najdziwniejsze cuda.
Dodam że poziom pływaka miałem na 5,5 mm i na 14 mm a teraz mam chyba 0 i na 14 hahahahaha
MASAKRYJA NORMALNIE :green_fuck:
Miszon goń sprawdź to bo u mnie to akurat zdziałało cuda xD
Jutro napisze co się stało po zmianie kondensatora
Pozdro!
[ Dodano: 01 Kwi 2009 08:59 ]
Ja mam jeszcze takie pytanie do wszystkich: weber ma w sobie troche tych różnych małych kanalików, czym je przepychacie i udrażniacie? (każda sugestia mile widziana)