Strona 96 z 118

: pn mar 15, 2010 08:54
autor: dimmer
ManieKK pisze: to nie sa za bardzo zywotne
czy ja wiem jak kupisz oryginał to powinno być ok musi sie tylko delikatną jazda dotrzec dopasowac i powinno grać

: pn mar 15, 2010 09:34
autor: scuzzy
Witam. Panowie proszę o wskazówkę... Od ostatniej wymiany oleju zrobiłem 18tys km i dolałem prawie całą butelkę 1L oleju od tamtej pory. Jeżdżę na półsyntetyku Mobil 10W-40. Auto zagazowane sekwencyjnie, przebieg 168.000km. Z silnika niby nic nie kapie, delikatnie spocony jest przy pompie oleju i przy wlewie oleju do silnika. Co się do cholery dzieje z olejem, spala mi aż litr na 20tys km!? Nie dymi na niebiesko...Gdzie szukać przyczyny? Uszczelniacze zaworów? Pierścienie? Proszę o pomoc

: pn mar 15, 2010 10:19
autor: dimmer
scuzzy pisze:spala mi aż litr na 20tys km
hahahah klego to sie ciesz ze tyle ........jakby spalał ci litr na 2 tys kilometrów to mógłbyś krzyczeć mnie bierze 1.5 na 10 tyś

: pn mar 15, 2010 10:24
autor: scuzzy
Ale to chyba nie jest normalne, że silnik pożera 1L oleju na 20tys km? U Ciebie te 1,5L na 10tys km to już w ogóle tragedia...

: pn mar 15, 2010 10:26
autor: OIL
scuzzy pisze:Ale to chyba nie jest normalne, że silnik pożera 1L oleju na 20tys km? U Ciebie te 1,5L na 10tys km to już w ogóle tragedia...
Jak by Ci spalał 1l/1000 km to jest tragedia :chytry:

: pn mar 15, 2010 10:27
autor: scuzzy
Więc mam przyjąć, że 1L spalonego oleju na 20tys km to nic wielkiego i tak ma być?

: pn mar 15, 2010 11:30
autor: dimmer
ee nie jaka tragedia??? pytałem mechanika jak robiłem głowice czy nie zmieniac pierscieni to mówił zebym sie nie wygłupiał póki nie bedzie brał duzo wiecej wiem ze jakbym jezdził po równiejszym terenie to zmiescił bym sie w litrze na 10 tyś a ze same górki to juz szczegół...... nowe samochody potrafią brac a co dopiero 12 lat

[ Dodano: 15 Mar 2010 10:31 ]
scuzzy pisze:Więc mam przyjąć, że 1L spalonego oleju na 20tys km to nic wielkiego
niczym sie nie przejmuj a tak apropo co ile zmieniasz olej????

: pn mar 15, 2010 12:26
autor: Jazz_Blue
scuzzy pisze:Z silnika niby nic nie kapie, delikatnie spocony jest przy pompie oleju i przy wlewie oleju do silnika.
Obrazek
Czyżby stąd olej deliktanie wyciekał?? Wymień sobie uszczelkę (koszt w ASO ok 5zł, jest to taka sama uszczelka jak spod korka wlewu oleju) lub uszczelnij to na silikonie.
scuzzy pisze:Co się do cholery dzieje z olejem, spala mi aż litr na 20tys km!? Nie dymi na niebiesko...Gdzie szukać przyczyny?
W normie VW się mieścisz, więc nie ma co panikować, a po drugie odpowiedz sobie na pytanie z jakimi prędkościami jeździsz na trasach...

: pn mar 15, 2010 12:30
autor: TOMIX02
Witam
Moj problem jest nastepujacy dalej pozno mi sie przelacza na gaz czyli dopiero po jakis 3 km -3,5 km. Wymienilem juz czujnik temperatury ( trzeci z kolei) termostat i czujnik hala
tylko czaly czas mi wywala taki blad
537 Regulacja Lambda
poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY
czy to moze byc przez to????

instalacja jest nowa sekwencyjna, gazownik ustawil temperature na 30 stopni bo mowil ze juz nizej nie moze zeby to wszystko dobrze chodzilo.

: pn mar 15, 2010 12:42
autor: OIL
TOMIX02 pisze:Witam
Moj problem jest nastepujacy dalej pozno mi sie przelacza na gaz czyli dopiero po jakis 3 km -3,5 km. Wymienilem juz czujnik temperatury ( trzeci z kolei) termostat i czujnik hala
tylko czaly czas mi wywala taki blad
537 Regulacja Lambda
poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY
czy to moze byc przez to????

instalacja jest nowa sekwencyjna, gazownik ustawil temperature na 30 stopni bo mowil ze juz nizej nie moze zeby to wszystko dobrze chodzilo.
ojjj kolego, poczytaj troszkę forum to sie dowiesz.na moje to masz dobrze ustawioną sekwencje - a latem kiedy się przełącza, po jakim czasie,
A ten bład Lambdy to zawsze Ci wyskoczy na wyłaczonym silniku
więc bez obaw

: pn mar 15, 2010 12:48
autor: TOMIX02
Latem troche szybciej sie przelacza ale kumpel w leonie tez ma sekwencje i mu sie wlacza po jakims 0,5 km i nie stoi auto w garazu a moje jest garazowane. Ja wydaje miesiecznie 150 zl na sama benzyne a wszyscy kogo sie nie zapytam to 50 zl max.
A co do tej sondy to nie musze jej wymienic??? bo sie wlasnie nad tym zastanawiam

: pn mar 15, 2010 13:14
autor: feniks
OIL, i dalej mam problem z silnikiem, wymieniłem reg. ciś.paliwa i błąd 537 Regulacja Lambda
poza specyfikacją - wartość górna zniknął za to się pojawił 537 wartość dolna :panna:
już też pali ok na zimnym nie szarpie/przerywa, mam dość powoli MK4 :grrr:

: pn mar 15, 2010 14:19
autor: OIL
TOMIX02 pisze:Latem troche szybciej sie przelacza ale kumpel w leonie tez ma sekwencje i mu sie wlacza po jakims 0,5 km i nie stoi auto w garazu a moje jest garazowane. Ja wydaje miesiecznie 150 zl na sama benzyne a wszyscy kogo sie nie zapytam to 50 zl max.
A co do tej sondy to nie musze jej wymienic??? bo sie wlasnie nad tym zastanawiam
Ja wydaje miesiecznie 300 zł na ON i nie narzekam, zostaw Lambdę w spokoju i docisnij gazownika. A moze masz problemy z nagrzewaniem się samochodu??

Feniks79 - już wiesz co ja zrobiłem z MK4 :helm:

: pn mar 15, 2010 19:05
autor: TOMIX02
Witam
Moj problem jest nastepujacy dalej pozno mi sie przelacza na gaz czyli dopiero po jakis 3 km -3,5 km. Wymienilem juz czujnik temperatury ( trzeci z kolei) termostat i czujnik hala
tylko czaly czas mi wywala taki blad
537 Regulacja Lambda
poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY
czy to moze byc przez to????

instalacja jest nowa sekwencyjna, gazownik ustawil temperature na 30 stopni bo mowil ze juz nizej nie moze zeby to wszystko dobrze chodzilo.
a co sadza inni???
Ja wydaje miesiecznie 300 zł na ON i nie narzekam, zostaw Lambdę w spokoju i docisnij gazownika. A moze masz problemy z nagrzewaniem się samochodu??
ja narzekam bo wydaje w sumie 500 na paliwo i gaz:( a jak nie mialem gazu to wydawalem tylko 100 wiecej