czy ja wiem jak kupisz oryginał to powinno być ok musi sie tylko delikatną jazda dotrzec dopasowac i powinno graćManieKK pisze: to nie sa za bardzo zywotne
1.6 SR i wasze problemy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Witam. Panowie proszę o wskazówkę... Od ostatniej wymiany oleju zrobiłem 18tys km i dolałem prawie całą butelkę 1L oleju od tamtej pory. Jeżdżę na półsyntetyku Mobil 10W-40. Auto zagazowane sekwencyjnie, przebieg 168.000km. Z silnika niby nic nie kapie, delikatnie spocony jest przy pompie oleju i przy wlewie oleju do silnika. Co się do cholery dzieje z olejem, spala mi aż litr na 20tys km!? Nie dymi na niebiesko...Gdzie szukać przyczyny? Uszczelniacze zaworów? Pierścienie? Proszę o pomoc
hahahah klego to sie ciesz ze tyle ........jakby spalał ci litr na 2 tys kilometrów to mógłbyś krzyczeć mnie bierze 1.5 na 10 tyśscuzzy pisze:spala mi aż litr na 20tys km
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
ee nie jaka tragedia??? pytałem mechanika jak robiłem głowice czy nie zmieniac pierscieni to mówił zebym sie nie wygłupiał póki nie bedzie brał duzo wiecej wiem ze jakbym jezdził po równiejszym terenie to zmiescił bym sie w litrze na 10 tyś a ze same górki to juz szczegół...... nowe samochody potrafią brac a co dopiero 12 lat
[ Dodano: 15 Mar 2010 10:31 ]
[ Dodano: 15 Mar 2010 10:31 ]
niczym sie nie przejmuj a tak apropo co ile zmieniasz olej????scuzzy pisze:Więc mam przyjąć, że 1L spalonego oleju na 20tys km to nic wielkiego
Jeśli Twój problem się wyjaśnił to wróć do tematu gdzie zadałeś pytanie i napisz jak go rozwiązałeś. To wiele nie kosztuje, a pomaga innym!
scuzzy pisze:Z silnika niby nic nie kapie, delikatnie spocony jest przy pompie oleju i przy wlewie oleju do silnika.
Czyżby stąd olej deliktanie wyciekał?? Wymień sobie uszczelkę (koszt w ASO ok 5zł, jest to taka sama uszczelka jak spod korka wlewu oleju) lub uszczelnij to na silikonie.
W normie VW się mieścisz, więc nie ma co panikować, a po drugie odpowiedz sobie na pytanie z jakimi prędkościami jeździsz na trasach...scuzzy pisze:Co się do cholery dzieje z olejem, spala mi aż litr na 20tys km!? Nie dymi na niebiesko...Gdzie szukać przyczyny?
Witam
Moj problem jest nastepujacy dalej pozno mi sie przelacza na gaz czyli dopiero po jakis 3 km -3,5 km. Wymienilem juz czujnik temperatury ( trzeci z kolei) termostat i czujnik hala
tylko czaly czas mi wywala taki blad
537 Regulacja Lambda
poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY
czy to moze byc przez to????
instalacja jest nowa sekwencyjna, gazownik ustawil temperature na 30 stopni bo mowil ze juz nizej nie moze zeby to wszystko dobrze chodzilo.
Moj problem jest nastepujacy dalej pozno mi sie przelacza na gaz czyli dopiero po jakis 3 km -3,5 km. Wymienilem juz czujnik temperatury ( trzeci z kolei) termostat i czujnik hala
tylko czaly czas mi wywala taki blad
537 Regulacja Lambda
poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY
czy to moze byc przez to????
instalacja jest nowa sekwencyjna, gazownik ustawil temperature na 30 stopni bo mowil ze juz nizej nie moze zeby to wszystko dobrze chodzilo.
ojjj kolego, poczytaj troszkę forum to sie dowiesz.na moje to masz dobrze ustawioną sekwencje - a latem kiedy się przełącza, po jakim czasie,TOMIX02 pisze:Witam
Moj problem jest nastepujacy dalej pozno mi sie przelacza na gaz czyli dopiero po jakis 3 km -3,5 km. Wymienilem juz czujnik temperatury ( trzeci z kolei) termostat i czujnik hala
tylko czaly czas mi wywala taki blad
537 Regulacja Lambda
poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY
czy to moze byc przez to????
instalacja jest nowa sekwencyjna, gazownik ustawil temperature na 30 stopni bo mowil ze juz nizej nie moze zeby to wszystko dobrze chodzilo.
A ten bład Lambdy to zawsze Ci wyskoczy na wyłaczonym silniku
więc bez obaw
MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest
Megane - było
S 40 - jest
Latem troche szybciej sie przelacza ale kumpel w leonie tez ma sekwencje i mu sie wlacza po jakims 0,5 km i nie stoi auto w garazu a moje jest garazowane. Ja wydaje miesiecznie 150 zl na sama benzyne a wszyscy kogo sie nie zapytam to 50 zl max.
A co do tej sondy to nie musze jej wymienic??? bo sie wlasnie nad tym zastanawiam
A co do tej sondy to nie musze jej wymienic??? bo sie wlasnie nad tym zastanawiam
Ostatnio zmieniony pn mar 15, 2010 12:50 przez TOMIX02, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja wydaje miesiecznie 300 zł na ON i nie narzekam, zostaw Lambdę w spokoju i docisnij gazownika. A moze masz problemy z nagrzewaniem się samochodu??TOMIX02 pisze:Latem troche szybciej sie przelacza ale kumpel w leonie tez ma sekwencje i mu sie wlacza po jakims 0,5 km i nie stoi auto w garazu a moje jest garazowane. Ja wydaje miesiecznie 150 zl na sama benzyne a wszyscy kogo sie nie zapytam to 50 zl max.
A co do tej sondy to nie musze jej wymienic??? bo sie wlasnie nad tym zastanawiam
Feniks79 - już wiesz co ja zrobiłem z MK4
MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest
Megane - było
S 40 - jest
a co sadza inni???Witam
Moj problem jest nastepujacy dalej pozno mi sie przelacza na gaz czyli dopiero po jakis 3 km -3,5 km. Wymienilem juz czujnik temperatury ( trzeci z kolei) termostat i czujnik hala
tylko czaly czas mi wywala taki blad
537 Regulacja Lambda
poza specyfikacją - wartość górna - BŁĄD SPORADYCZNY
czy to moze byc przez to????
instalacja jest nowa sekwencyjna, gazownik ustawil temperature na 30 stopni bo mowil ze juz nizej nie moze zeby to wszystko dobrze chodzilo.
ja narzekam bo wydaje w sumie 500 na paliwo i gaz:( a jak nie mialem gazu to wydawalem tylko 100 wiecejJa wydaje miesiecznie 300 zł na ON i nie narzekam, zostaw Lambdę w spokoju i docisnij gazownika. A moze masz problemy z nagrzewaniem się samochodu??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 256 gości