Strona 95 z 118

: pt mar 12, 2010 14:54
autor: Hanni
jezdzilem roznymi wersjami Golfa mk4 jak TDI 90KM i 110KM i 1.4 benzynowym i wszedzie bylo normalnie ze sprzeglem, dlatego sie zdziwilem jak tydzien temu kupilem model 1.6 SR, ale myslalem ze da sie cos z tym zrobic a tu lipa =]. ale coz bede musial sie przyzwyczaic.

: pt mar 12, 2010 23:24
autor: dimmer
u mnie tez wysoko łapie da sie przyzwyczaić:)

: ndz mar 14, 2010 12:37
autor: pszmiel
To co ostatnio się dzieje w moim silniku to jakieś nieporozumienie. Olej to spala w porażającym tempie. Przez co chyba wariuje sonda lambda. Obroty chodzą czasami normalnie a po chwili przebiera jakbym dodawał gazu, skoki są nie duże około 200 obrotów w górę i w dół. Wydaje mi się że to albo pierścienie albo gumki na zaworach. I teraz moje pytanie. Ile może wziąć mechanik za wymianę pierścieni bo trochę pracy z tym jest. Proszę podajcie jakąś realną cenę.

: ndz mar 14, 2010 13:42
autor: dimmer
z tego co mi wiadomo to cie troche wyjdzie bo jak pierscienie wymieni z tego co wiem musi robic szlif i nowa uszczelka pod głowce podchodzi.....za robocizne około 400 do 600 biorą czasem i 700. za czesci koło 900 zeta bo pasek rozrządu idzie nowy to i napinacz uszczelniacze na zawory i nie wiadomo co po drodze.....te 900 za czesci to takie maksimum jest...

: ndz mar 14, 2010 13:43
autor: feniks
pszmiel pisze:wziąć mechanik za wymianę pierścieni
1170zł w Opolu :bigok:

: ndz mar 14, 2010 14:22
autor: pszmiel
To nie wesoło tyle kasy wyrzucić tym bardziej że ślub przede mną już za miesiąc. No ale cóż trzeba będzie to zrobić. Tak się zastanawiam jeszcze nad jedną ewentualnością, wymiany całego silnika na 1.8 będzie więcej mocy a przy tym koszty nie wiele większe.

: ndz mar 14, 2010 16:44
autor: enzo2211
pszmiel pisze:tym bardziej że ślub przede mną już za miesiąc. No ale cóż trzeba będzie to zrobić
dobry tekst.... :grin:

: ndz mar 14, 2010 17:24
autor: dimmer
no to gratuluje weselna za miesiąc sie należy:D:D:D :helm: a co do swapu to zalezy za ile kupisz silnik i podzespoły od 1.8 czasem moze sie udac tanio znaleźć :bajer:

: ndz mar 14, 2010 20:52
autor: feniks
pszmiel pisze:ałego silnika na 1.8 będzie więcej mocy a przy tym koszty nie wiele większe
kolego sam silnik to pikuś, jeszcze zawieszenie by się przydało. Poczytaj o 1.8 bez turbinki to Ci się odechce. Moc niby 125 a szału nie ma za to spalanie większe. Jak już chcesz swapa robić to albo 1.8T albo Tdi. Poza tym 1.8 do udanych nie należą.

: ndz mar 14, 2010 21:06
autor: dimmer
feniks79 pisze:Poza tym 1.8 do udanych nie należą.
yyy bardziej niż nasze???? :bajer:

: ndz mar 14, 2010 21:10
autor: Jazz_Blue
dimmer pisze:yyy bardziej niż nasze???? :bajer:
Chyba chciałeś powiedzieć Twój :majkel:

: ndz mar 14, 2010 22:12
autor: ManieKK
Slyszalem wlasnie ze juz jak pierscienie sa wymieniane to nie sa za bardzo zywotne

[ Dodano: 14 Mar 2010 21:16 ]
Panowie mam caly czas problem z bledami sondy. Podobno przez nia obroty mi troche wariuja. Jest jakis sposob na sprawdzenie sprawnosci sondy lambda? Odpinalem ja i roznicy nie bylo z tymi obrotami. Prosilbym o pomoc bo juz szlag mnie trafia:/ Niby VAG pokazuje 3 bledy tej sondy. Skasuje ale zaraz sie pojawiaja. Pozdrawiam

: ndz mar 14, 2010 22:53
autor: dimmer
Jazz_Blue pisze:Chyba chciałeś powiedzieć Twój

masz tam 89 stron jak to "tylko mój" :beah:

: pn mar 15, 2010 08:11
autor: feniks
ManieKK pisze:3 bledy tej sondy
pokaż jakie