Strona 94 z 118

: czw mar 11, 2010 15:59
autor: warmar_90
przepustnica też była podmieniana i nic to nie dało...:(

: czw mar 11, 2010 17:14
autor: ArtiVW
Witam juz wczesniej pisalem, ze mialem problemy z falującymi obrotami no i udalo sie naprawic problem lecz troche duzym kosztem . Okazalo sie,ze przepustnica do wymiany (znalazlem na szrocie za 200zł) i czujnik temperatury(100zl) + podlanczanie komputera, adaptacjia ,robocizna itd i wyniosło ponad 500zł :/ przynajmniej jest juz dobrze i mam nadzieje narazie nie wkladac pieniędzy w naprawe... teraz śmiga jak brzytwa: D pozdrawiam

: czw mar 11, 2010 19:55
autor: dimmer
300 za czesci 200 za robote ale ktoś krzykną cene matko u mnie za to góra 60 zeta podłączenie pod vag 20 wymiana przepustnicy i czujnika góra 40

: czw mar 11, 2010 20:10
autor: Jazz_Blue
Oczywiście specjalista nawymyślał ile to z tym nie ma roboty, jakie to skomplikowane i wystawił rachunek, ale najważniejsze że naprawione :bigok:

: czw mar 11, 2010 20:39
autor: bicker83
OIL pisze:
warmar_90 pisze:z tego co ktoś mi mówił to chyba każdy golf wychodził z osłoną silnika...
Aczy to że sonda lambda jest uszkodzona mogło mieć wpływ na to że samochód gasł na gazie gdy schodził z obrotów??
Kolego przepustnica do wymiany
OIL (Ignac) nie wierze w to co widze... przesiadles sie ze sowjego MK4 na MK3?
WHY??
POZDRO

: czw mar 11, 2010 23:22
autor: ArtiVW
koles kilka przepustnic podkladal i robil kilka razy adaptacje -chyba liczył osobno za kazde podpięcie do komputera;/ samochod stał u niego caly dzień więc nie widzialem co dokładnie robił ...tylko to co mi powiedział wiec musze mu wierzyć...policzyl sobie ladnie ...juz nic nie zrobie ;/ bede wiedzial gdzie nie jechac następnym razem...
Przynajmniej naprawione:D

: pt mar 12, 2010 00:21
autor: Jazz_Blue
To teraz tylko jeździć :hmm:

: pt mar 12, 2010 10:16
autor: warmar_90
mi tam samochód chodził idealnie... jak klimę włączałem to rzadziej gasł bo mu obroty się podnosiły

: pt mar 12, 2010 10:19
autor: OIL
bicker83 pisze:
OIL pisze:
warmar_90 pisze:z tego co ktoś mi mówił to chyba każdy golf wychodził z osłoną silnika...
Aczy to że sonda lambda jest uszkodzona mogło mieć wpływ na to że samochód gasł na gazie gdy schodził z obrotów??
Kolego przepustnica do wymiany
OIL (Ignac) nie wierze w to co widze... przesiadles sie ze sowjego MK4 na MK3?
WHY??
POZDRO
no widzisz tak w życiu bywa, sytuacja finansowa zmusiła mnie po podjęcia takiego radykalnego kroku, mój samochód śmoga gdzieś teraz po Legnicy.
Różnica jest kolosalna - ale przynajmniej portwel trochę odpoczywa.
W sumie to mogłem sobie od razu kupić wtedy MK3 na dobrym wypasie niż MK4 1.6 SR :jezor:
Pozdro

: pt mar 12, 2010 11:00
autor: Jazz_Blue
OIL pisze:W sumie to mogłem sobie od razu kupić wtedy MK3 na dobrym wypasie niż MK4 1.6 SR :jezor:
Tylko nie bluźnij :axe:

: pt mar 12, 2010 11:41
autor: feniks
Jazz_Blue pisze:Tylko nie bluźnij
heh też bym wolał MK3 z AFN-em :grin:
Macie może dane jakie wartości w Vagcomie powinny być w blokach pomiarowych silnika (głownie chodzi mi o sprawdzenie wtryskiwaczy).

: pt mar 12, 2010 14:37
autor: Hanni
Jestem posiadaczem VW Golf MK4 AKL z 2000r . i mam pytanie odnosnie sprzegła, czy u was tez lapie dopiero przy samym koncu tzn. jakies 2 cm przed koncem!?
bylem u mechanika i powiedzial mi ze nie ma zadnej regulacji sprzegła i musze sie przyzwyczaic bo tak bedzie tez po wymianie.
troche mnie to dziwi, ale czy to jest normalne ?

: pt mar 12, 2010 14:42
autor: feniks
Hanni pisze:ale czy to jest normalne
u mnie też, a czy normalne to nie wiem :bigok:
(przy końcu to 2cm od puszczenia pedału u mnie, a nie 2cm od max wciśnięcia - bo zawsze mi się myli pocz./koniec :grin: )

: pt mar 12, 2010 14:49
autor: Jazz_Blue
Sprzęgło samo się reguluje.
A co do łapania to u mnie po wymianie, łapie troche niżej, ale też dość wysoko, więc coś w tym jest.