mat-86 pisze:MiSzOn cierpliwości chłopie i przykładaj się do roboty a będzie dobrze
Cierpliwość się już kończy pomału, a roboty trochę było do tej pory
mat-86 pisze:A jaki miałeś problem z Pierburgiem?? U mnie walnięte było ssanie
Ogólnie wielkich problemów to nie było. Ot, falujące lekko obroty, słabe osiągi na benzynie, ale na gazie śmigał jako tako. Ssanie było sprawne, ale denerwowało mnie że jest automatyczne. Wolę ręczne, bo działa wtedy kiedy chcę. Jako tako Pierburg chodził, ale ludzie zachwalali Webera, to się skusiłem tym "bezproblemowym" użytkowaniem.
mat-86 pisze:Co Ci mogę powiedzieć wyjmij rozbierz w maczek przedmuchaj przemyj gdzie trzeba złóż tak żeby było dobrze nie dawaj silikonu nigdzie wyrównaj podstawę załóż dysze 125 na początek i powinno grać poziom daj na 6mm bez uszczelki; tłoczek w pokrywce musi swobodnie chodzić, oringi wszędzie nowe
Był rozebrany przed założeniem, wyczyszczony, przedmuchany, wymieniony oring na śrubce od składu, nowy komplet uszczelek, wyczyszczone gardziele, rozpylacze, no wszystko co się dało. Nawet na zewnątrz go wymyłem mniej więcej co by lepiej troszkę wyglądał. Zdejmę go jeszcze raz, wyrównam podstawę bo tego nie robiłem wcześniej, nie dam silikonu. Dyszy 125 nie mam, ale mam 120 to powinna wystarczyć. Tym bardziej że przez tydzień to jakoś wystarczała bez problemu. Pływak to już był na różne sposoby ustawiany. O tym tłoczku to wcześniej w ogóle nie wiedziałem. Ale teraz jest przedmuchane wszystko koło niego, sam tłoczek chodzi elegancko, nie zacina się, jak dodaję gwałtownie gazu to się rusza, wszystkie kanały przedmuchane które idą w jego okolice.
Chyba już wszystko było robione, nawet nie wiem czego się czepić. Chyba jedynie wszystkiego od nowa