Strona 10 z 126

: ndz lip 16, 2006 11:11
autor: Kubus20
KamilVW popraw w poradzie link do strony fiacików.
Nie fiat&furious.pl tylko fiat-furious.pl

Pozdro :pub:

: ndz lip 16, 2006 11:43
autor: KamilW
ayo pisze:czy pomiedzy Webera a kryze tez sie nalezy uszczelka?,
tak oczywiscie. Pasuje orginalna pod webera za 60 gr.
ayo pisze:oraz czy ten gaznik podpasuje tez do 1,8
tak podpasuje, trzeba tylko bedzie dobrac odpowiednie dysze.
ayo pisze:No,i najwazniejsze, czekamy na Archeosika,jak tam mu idzie z tym dopasowaniem gazu..;)
archeosik ma poslizg bo mu pekl pasek rozrzadu i musial wymienic silnik.
ayo pisze:A swoja droga to sie zastanawiam,czy nie mozna by wykonac takiej kryzy pomiedzy mikser do Webera a dolot z VW
ja bede do siebie taka kryze robil. Tyle ze pomiedzy webera a moj osobisty pomysl na dolot... wiec nic wam to nie pomoze.
ayo pisze:albo jakies dobre rozwiazanie z kolektorem z FSO
kolektor z fso to wogole porazka...

: ndz lip 16, 2006 16:12
autor: t-tas
dzięki za poradę
odnalazłem książkę "FSO Polonez Caro i inne" a w niej rozpiske gaźników poloneza, przez co mogę dorzucić dodatkowe informacje
silnik 1300- FOS Łódź 34S2C14
silnik 1600- FOS Łódź 34S2C16
dodam jeszcze,że wg tej książki gaźniki model 34 DCMP 1/250, 2/250, 3,250 oraz 34S2C1, 34S2C2 przewidziane są zasadniczo do współpracy z silnikiem 1500 w wersjach standart, odprężonej i wzmocnionej. Dodatkowo książka ta podaje jeszczedwa modele gaźnika do silnika 1500: FOS Łódź 34S2C11, 34S2C12
zasadniczo niepowinno być problemu z zamontowaniem do silnika 1600 gaźnika dedykowanego silnikowi 1500 jednak na odwrót lepiej nieryzykować i do silnika 1500 zamontować gaźnik dedykowany silnikowi 1500, szczególnie jeśli chcemy aby dobrze pracowało nam lpg. piszę to bo wiem z autopsji-zamontowałem do 1.5 JB pierburga 2B2 z mikserem z silnika 1600 i były problemy z odpowiednim podciśnieniem
co do montażu weberka muszę sie jeszcze troszkę czasu powstrzymać ale napewno do swapu dojdzie

: ndz lip 16, 2006 17:29
autor: sergap
ja też chce porade :prayer: ,jesli łaska.
mrluke@op.pl

: ndz lip 16, 2006 18:11
autor: Siara

: ndz lip 16, 2006 22:11
autor: KamilW
t-tas pisze:zasadniczo niepowinno być problemu z zamontowaniem do silnika 1600 gaźnika dedykowanego silnikowi 1500 jednak na odwrót lepiej nieryzykować i do silnika 1500 zamontować gaźnik dedykowany silnikowi 1500
wydaje mi sie ze nie powinno byc problemu w obe strony, mikser od gazu z gaznikiem nie ma nic wspolnego wiec jego typ nie ma znaczenia dla prawidlowej pracy na gazie, a wiadomo ze mikserow dowolnie zmieniac nie mozna... pozatym nie powinno byc problemow... no paza ta nieszczxesna wysokoscia gaznika...

: wt lip 18, 2006 14:23
autor: bobsterr
Ja równiez poproszę fotoporadę. Z góry dziękuję. bobster@vp.pl

: wt lip 18, 2006 15:10
autor: KamilW
Panowie prosze piszcie czy cos jest nie tak a takze czy ktos sie podejmuje przerobki niech opisuje przezycia. Po to jest ten temat! Pozdrawiam

[ Dodano: Wto Lip 18, 2006 16:39 ]
Panowie w niedziele opublikuje foty z montazu filera powietrza. Mam nieco inny niz wy :D ale moze sie wam przyda chociaz sam pomysl do wykorzystania. Pozrdo.

: wt lip 18, 2006 20:22
autor: dEDOs22
ja bym tez prosił jak mozna :pub:
ableble@wp.pl

: ndz lip 23, 2006 16:35
autor: KamilW
Witam ponownie. Zalozylem filtr powietrza i mam trochu zle wiesci. U mnie zmiescil sie na styk... chociaz u mnie jest troche inna konstrukcja. Ale jedno jest pewne... mieszalnik sie na 100% nie zmiesci... przynajmniej tak na oko to widze. Jesli ktos z was cos wykombinuje w tym wzgledzie to czekam na jakies propozycje. Pozdro

: pn lip 24, 2006 09:36
autor: czyś
Gdyby się dało puścić poradę na czys@poczta.onet.pl będę wdzięczny. Zainteresowała mnie ta przeróbka.

Śledzę ten temat i zastanawiam się, czy nie dałoby się wpasować filtru powietrza na prawe nadkole plus rura i do tego na gaźnik obudowa wlotu powietrza od monowtrysku boschowskiego na jakiejś kryzie (jak w RP-ku - dokładnie tak samo) Kryza musiałaby być przejściówką z owalnego przekroju gaźnika FSO na okręgły pod RP (Bosch) plus zapewniać szczelność.
Wtedy odpowietrzenie z głowicy dałoby się podpiąć bez żadnych przeróbek, układ podciśnieniowy sterowania temp. powietrza po dorobieniu króćca w kryzie pod gaźnikiem powinien również działać. Problemem może być wysokość ustrojstwa, czy się zmieści pod maską (wyższy gaźnik, kryza pod, kryza nad, mikser, pokrywa od boscha).

: pn lip 24, 2006 10:09
autor: KamilW
czyś pisze:Śledzę ten temat i zastanawiam się, czy nie dałoby się wpasować filtru powietrza na prawe nadkole plus rura i do tego na gaźnik obudowa wlotu powietrza od monowtrysku boschowskiego na jakiejś kryzie (jak w RP-ku - dokładnie tak samo) Kryza musiałaby być przejściówką z owalnego przekroju gaźnika FSO na okręgły pod RP (Bosch) plus zapewniać szczelność
no ja tak mam zrobione i wszystko sie miesci i dziala dobrze. Tylko nie ma juz miejsca na mixer. Zamieszcze dzisiaj foty. Porada poszla. Jak tak dalej pojdzie to nie trzeba jej bedzie publikowac bo wszyscy ja dostana przed publikacja :D pozdro

: pn lip 24, 2006 15:37
autor: ayo
A juz tak wszystko ładnie żarło..kupiłem nawet dwa gazniki za 20zł do Poloneza 1600 (drugi dostałem gratisowo):),a tu jesli sie mikser nie zmiesci to pozostanie dalej Pierburg 2EE,i falujace obroty :(..ale Panowie nie zrażajmy sie tylko kombinujmy moze cos sie da zrobic!!
pozdrawiam!...i pisac o efektach!

[ Dodano: 24 Lip 2006 16:27 ]
Moze Archeosik cos wymysli,bo juz mikser kupił,wiec podejrzewam,ze bedzie kombinował..
Aha, KamilW,jakbys mogł porobic fotki tego dolotu to zapodawaj nam,no i napisz jak wrazenia z jazdy z kompletnie przebudowanym systemem zasilania Twoim mk2...

: pn lip 24, 2006 16:48
autor: KamilW
ayo pisze:A juz tak wszystko ładnie żarło..kupiłem nawet dwa gazniki za 20zł
nic sie nie boj. Moja wersja nieco sie rozni od serii :D co do gazu to mysle ze da sie to jakos zrobic ale ktos sie musi tego podjac i zaryzykowac bo ja nie mam technicznych mozliwosci.
ayo pisze:Moze Archeosik cos wymysli,bo juz mikser kupił,wiec podejrzewam,ze bedzie kombinował..
tez tak mysle jak tylko upora sie z silnikiem.
ayo pisze:Aha, KamilW,jakbys mogł porobic fotki tego dolotu to zapodawaj nam,no i napisz jak wrazenia z jazdy z kompletnie przebudowanym systemem zasilania Twoim mk2...
co do jazdy to jest lepiej niz na samym gazniku. Ogolnie dynamika na wysokim poziomie a spalanie przy dyszy 115 w calkowitej normie. foty ponizej :) Pochwale sie wam drzwiami ktore wlasnorecznie zrobilem od podstaw :D

[ Dodano: Pon Lip 24, 2006 17:28 ]
Brak jeszcze odmy.