[ALL VW] Jak uzyskac dzwiek G60 w kazdym aucie?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
proponuje orginalne sportowe doloty..dla ludzi wolących coś porządnego..dzwięk ..bo o tu głównie sie rozchodzi..przy stożku jest jak najbardziej ..ps..robienie dziur..i przerabianie standartowych dolotów może być nie zdrowe dla samochodu..- zachowanie odpowiedniego ciśnienia w układzie dolotowym. jest ważne ..dlaczego układy dolotowe na filtrach stożkowych projektuje/kupuje sie pod konkretny model...tutaj bardzo dobry artukuł ..o profesjonalnym przerabianiu dolotu.. http://www.tuningbaja.pl/?p=/1/7
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
To zalezy od silnika. Niektóre silniki VW to prosta technologia końca lat 70'tych do tego projektowana z myślą o jak najniższych kosztach więc nie ma się co spodziewać dokładnych wyliczeń producenta co do dolotu. Po prostu im mniejsze opory ssania tym większa moc i sprawdza to się w większości starszych silników.
=-Pinhead-=
a twoim zdaniem stozek jest zdrowy?chyba nie widziales rozebranego silnika (tloki pierscienie cylindry) w ktorym byl kilka lat stozek,haha ile tam rys bylo nie mowiac co mowil wlasciciel ile razy czyscil monowtrysk silnik rp to byl(stozek czyszczony regularnie)imp pisze:proponuje orginalne sportowe doloty..dla ludzi wolących coś porządnego..dzwięk ..bo o tu głównie sie rozchodzi..przy stożku jest jak najbardziej ..ps..robienie dziur..i przerabianie standartowych dolotów może być nie zdrowe dla samoc
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
bo stożek trzeba konserwować...dbać ..o to!!..cięcie obudowy filtra w 1.6???? po co..dla szpanu..??jak dolot to dolot..pożądnej firmy...a nie z allegro za pare złoty..to sie nie dziwie..
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
Może po prostu komuś podoba się taki dzwięk, a nie ma kasy na swapa na g60, lub chce troche pokombinować se przy aucie...imp pisze:bo stożek trzeba konserwować...dbać ..o to!!..cięcie obudowy filtra w 1.6???? po co..dla szpanu..??jak dolot to dolot..pożądnej firmy...a nie z allegro za pare złoty..to sie nie dziwie..
- imp
- Gadatliwa bestia
- Posty: 845
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
- Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
- Kontakt:
tnijcie obudowy....wasze auta..wkońcu
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]
6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI
imp dobrze pisze
na takie coś to moge ja sobie pozwolić ponieważ mam sprężarke i objętość dolotu nie gra żadnej roli, a w silnikach wolnossących np twój ważna jest objętość i ciśnienie panujące w układzie dolotowym wymieniając filtr nasportowy juz zmieniasz charakterystyke układu dolotowego. bedziesz miałpoprawe ale TYLKO w zakresie wysokich obrotów a w niskich i srednich przewaznie sie pogarsza czasami zostaje bez zmian.to samo dotyczy sie wymiany tłumika końcowego na taki który ma wiekszą srednice wylotu.Pinhead pisze:To zalezy od silnika. Niektóre silniki VW to prosta technologia końca lat 70'tych do tego projektowana z myślą o jak najniższych kosztach więc nie ma się co spodziewać dokładnych wyliczeń producenta co do dolotu. Po prostu im mniejsze opory ssania tym większa moc i sprawdza to się w większości starszych silników.
nic ci to nie da bo masz przepływomierz wytniesz za nim i zacznie ci auto wariowac bo przez przepływomierz będzie przechodzić mniej powietrza niz w zeczywistości bedzie zasysane do filtra powietrzaGUPETTO pisze:Wojaszek pytanka mam.
Czemu akurat wyciac w miejscu zakreskowanym??
Czemu nie w okolicy znaczka tłoczonego na plastiku??
Czy jest to az tak wazne umiejscowienie dziury tej??
zapraszam do obejżenia mojego nowego nabytku, Nowe fotki:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2140557#2140557
tutaj moje byłe cacuszko:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=127275
- wójaszek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 874
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
- Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
- Kontakt:
Jak pisze wiele osób że ma dziury powycinane w obudowie filtra powietrza, tak samo u nas proponuje wyciąc tą dziure tak jak na rysunku zacznij od dziury kształtu szkolnej linijki 15cm jeśli to nic nie da poszerzaj dziure pamietaj zawsze możęsz potem tą dziurę zakleić jak by cotnij tam jak na rysunkubo to jest przed filtrem i masz pewność że syf nie bedzie leciał do gaźnika, a jeśli chodzi dlaczego dziura ma być od góry to dlatego żeby nie łapał ciepłego powietrza tylko zimne bo bedzie niedaleko kratek na masceGUPETTO pisze:Wojaszek pytanka mam.
Czemu akurat wyciac w miejscu zakreskowanym??
Czemu nie w okolicy znaczka tłoczonego na plastiku??
Czy jest to az tak wazne umiejscowienie dziury tej??
pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]
Ta jasnewójaszek pisze:jeśli chodzi dlaczego dziura ma być od góry to dlatego żeby nie łapał ciepłego powietrza tylko zimne bo bedzie niedaleko kratek na masce
Pomyśl lepiej jaki jest obieg powietrza pod maską. Którędy powietrze jest wtłaczane a którędy zasysane. Gdzie się nagrzewa i gdzie to ciepłe powietrze się unosi.
=-Pinhead-=
A Ty u siebie masz przeplywomierz powietrza nad filtrem?Tomasz pisze:Ja zrobiłem to w mojej 16v ryczy jak subaru impreza no i jest troche zwawszy ogólnie polecam to zrobic naprawde dzwięk silnika jest niesamowity
Mozesz napdac czy jeszcze cos grzebales przy tym? boo ja wyciagnalem ta trabke i nic ;p
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 306 gości