Strona 10 z 21

: wt gru 04, 2007 21:35
autor: Golf_130tdi
no ja mam 100+chip główne wady to to ze to nie jest orginalna 130:) :bigok:

: wt gru 04, 2007 21:52
autor: gregoor007
Jak może nawalić auto z NIEMIEC lub z innej części unii aż wstyd się przyznać, tam jest wszystko OK (tam nawet szczury to 20 kg ważą) :hmm: :jezor:

: wt gru 04, 2007 22:34
autor: greg
VW Maniak pisze:Czyli po przekręceniu zapłonu i po 30s po zamknięciu dni ściemnia się lampka?
nie - jak jedziesz w nocy i ktoś za tobą jedzie na światłach to lusterko wewnętrzne na środku szyby automatycznie sie ściemnia

: wt gru 04, 2007 22:38
autor: Ostry!
greg pisze:nie - jak jedziesz w nocy i ktoś za tobą jedzie na światłach to lusterko wewnętrzne na środku szyby automatycznie sie ściemnia
o kurcze nie wiedziałem nawet że jest taki patent..

: wt gru 04, 2007 22:48
autor: ApC
VW Maniak pisze:
greg pisze:nie - jak jedziesz w nocy i ktoś za tobą jedzie na światłach to lusterko wewnętrzne na środku szyby automatycznie sie ściemnia
o kurcze nie wiedziałem nawet że jest taki patent..
i dobrze, im mniej wiesz, tym krócej będziesz przesłuchiwany :hehe:

: wt gru 04, 2007 22:52
autor: Ostry!
ApC pisze:i dobrze, im mniej wiesz, tym krócej będziesz przesłuchiwany :hehe:
:rotfl: coś w tym jest :jezor:

: wt gru 04, 2007 23:03
autor: greg
VW Maniak pisze:o kurcze nie wiedziałem nawet że jest taki patent..
następny patent co się może zepsuć - swoja drogą to przez wprowadzeni np modułów komfort i likwidację dużej ilości kabli (koszty) zrobiono jeden z bardziej awaryjnych systemów elektryki szyb i centralnego - a żeby uściślić ilość modeli silniczków do elektryki szyb zarządzających również lusterkami domykaniem luster, grzaniem, centralnym zamkiem itede przekracza granice pojęcia po kiego grzyba to zrobiono. Czyż nie prościej zrobić jeden silniczek z jednym modułem który będzie w przypadku różnych wariantów wyposażenia obsługiwał wszystkie urządzenia?

Mk 4 1.6 2001

: czw sty 03, 2008 13:33
autor: Tuthmozis
Witam wszystkich użytkowników Mk4.
Od 2001 użytkuję auto z silnikiem AZD (101 tys. przebiegu), wzięte z polskiego salonu. Główną bolączką były cewki, zwykle 1 na rok (wraz z pierwszymi mocniejszymi mrozami). Po wymianach w ASO były w końcu 4 RÓŻNE, zatem ostatnio kupiłem 4 identyczne BERU i jest spokój. Zmieniałem zawór EGR.
Wożąc ciężkie graty z rozłożoną tylną kanapą napompowałem tylne koła do 3 a przednie do 2.5. Rzadziej zahaczam dołem a wóz prowadzi się pewniej (zwykłe opony).
W tym roku czeka mnie wymiana silentblocków z tyłu a pewnie i przednich też.
Od dziur w nawierzchni nabawiłem się odgłosów podczas jazdy po łuku (w obu kierunkach).
Marzy mi się żeby (planowane) uzupełnienie/wymiana oleju w skrzyni biegów pozwoliło na łagodniejsze włączanie biegów (zwłaszcza 1 i 2 - czyszczenie i smarowanie cięgieł pomaga częściowo i na krótko).
Byłem trzepnięty w prawy przedni fartuch - jest nowy reflektor i chłodnica.
Rozleciała się jedna rolka w rozrządzie - obyło się bez nieszczęśliwych następstw.
Polegam na swoim Mk 4. Zawsze mnie dowiózł, nawet na 3 cylindrach.

: czw sty 03, 2008 15:49
autor: buba03
Witam !!!!
MK IV 1.4 16 V Rocznk 2000 Variant mam go od 2003 r (45 000). Kupiony w Polsce. Przebieg 125 000
- od ok 70 000 lubi olej (zalezy od stylu jazdy)
- wycieraczki przednie zablokowane (przy ok 100 000) - na szczęście wystarczyło przeczyścic z rdzy i nasmarować
- tylna też cos przerywa (przy pojedyńczym ruchu, po spryskiwaczu ok)
- końcówki stabilizatora to normalne
- jakaś dioda w przednich drzwiach odpowiedzialna za oświetlenie wnętrza (nie świeciło)
- no i nie wiem czy ktos juz o tym pisał w tym poscie w AHW "korek lodowy", "odma" itd. czyli zamarzniety przewód odpowietrzenia wału korbowego i wyrzucenie oleju przez bagnet. Na szczęście VW o tym wie :) i można założyć przewód z grzałką - ok 180 zł. Ale niestety jak olej wyleci i zatrzemy silnik to nasz problem.


A tak to jeździ w marcu bedzie 5 lat i powiem tak - nie narzekam :)

: czw sty 03, 2008 16:20
autor: cosvord
Witam ja posiadam golfa IV prosto z niemiec silniczek 1,4 16 v z 99r model 2000 i wszystko jest O kpoza jednym mankamentem pisalem o tym w problema ale wywalilo mi temat wiec psize tu pokzala sie blad na komputerze wiec serwisant zaproponowalem zresetowanie go poprzez 2 krotne wlaczenie i wylaczenie zapłonu zresetowal sie licznik oczywiscie i co po odpalaniu nie ma wogole ssania w serwisie vw moiwa ze to normalne ale dla mnie nie wiec cos tu jest nie al oczy ktos mi pomoze ?? :]

: czw sty 03, 2008 16:59
autor: maryjan
Kurna jak tak patrze na posty to chyba jestem szczęściarzem (odpukać).
Jedyne co mam do wymiany to końcówki drążków i półoś lewą... Prawie 200 kkm na szafie od 50 tyś w moich rękach.

Pozdrawiam

: czw sty 03, 2008 18:17
autor: skoniek18
witam mam pytanko jaki mieliscie przebieg jak wymienialiscie rozrząd w swoim glofie IV?

: czw sty 03, 2008 18:50
autor: zupełnie zielon
Nie chcę zakładać nowego tematu więc wpiszę się tutaj.

Co może być przyczyną tego, wszystkie nawiewy po prawej stronie samochodu (strona pasażera) wieją słabiej niż po lewej?

Czy to normalne, że jak włączę klimę (climatronic) to powietrze wieje ze wszystkich nawiewów za wyjątkiem środkowych?

Kontrolka o braku paliwa zapala mi się dopiero wtedy gdy wskazówka jest 1mm od białej kreseczki oznaczającej pusty bak? Mam wierzyć kontrolce czy wskazówce?

Z góry dziękuję za odpowiedzi :)

: czw sty 03, 2008 20:03
autor: ApC
zupełnie zielon pisze:Czy to normalne, że jak włączę klimę (climatronic) to powietrze wieje ze wszystkich nawiewów za wyjątkiem środkowych?
jeżeli masz włączone AUTO to na podstawie odczytu z czujników temperatury rozmieszczonych w aucie climatronic sam ustala gdzie w danej chwili ma skierować nawiew: czy na nogi, czy na szybę itp. - dlatego też się czasami nie przestrasz jak ni z gruszki ni z pietruszki usłyszysz zmianę szybkości albo kierunku nawiewu
zupełnie zielon pisze:Kontrolka o braku paliwa zapala mi się dopiero wtedy gdy wskazówka jest 1mm od białej kreseczki oznaczającej pusty bak? Mam wierzyć kontrolce czy wskazówce?
kontrolka rezerwy paliwa zapala się gdy w baku zostało ok 7l paliwa, ale to jest ilość orientacyjna i lepiej nie jeździj na oparach :bigok:
skoniek18 pisze:witam mam pytanko jaki mieliscie przebieg jak wymienialiscie rozrząd w swoim glofie IV?
pierwszą wymianę zrobił poprzedni właściciel przy 75 000km, ja zrobiłem następną przy 140 000km a kolejną planuję na ok 200 000km, generalnie mówią, że pierwsza wymiana powinna być przy 90 000, a kolejne co 60 000km