Strona 10 z 14

: pt sty 01, 2010 09:35
autor: gwb
Wyjalem wczoraj filtr kabinowy i mialem dostep do tej klapki i oczywiscie nie chodzi przy wlaczaniu obiegu zamknietego. Teraz pytanie mam takie czy da rade ja rozruszac zeby byl na stale obieg otwarty?? W jakim polozeniu ona powinna byc przy otwartym bo u mnie jest tak jakos po skosie?? I jak to najlepiej zrobic zeby jej nie polamac??

: pt sty 01, 2010 11:38
autor: Jazz_Blue
gwb pisze:czy da rade ja rozruszac zeby byl na stale obieg otwarty?? W jakim polozeniu ona powinna byc przy otwartym bo u mnie jest tak jakos po skosie?? I jak to najlepiej zrobic zeby jej nie polamac??
Można całkiem wyjąć górną klapkę dolna musi być opuszczona na dół i wtedy będziesz miał cały czas obieg otwarty (świeżego powietrza).

: pt sty 01, 2010 19:46
autor: gwb
Jazz_Blue pisze:
gwb pisze:czy da rade ja rozruszac zeby byl na stale obieg otwarty?? W jakim polozeniu ona powinna byc przy otwartym bo u mnie jest tak jakos po skosie?? I jak to najlepiej zrobic zeby jej nie polamac??
Można całkiem wyjąć górną klapkę dolna musi być opuszczona na dół i wtedy będziesz miał cały czas obieg otwarty (świeżego powietrza).
Ale rozumiem ze robie to od gory czyli tam pod filtrem czy od dolu za schowkiem tez musze??

: sob sty 02, 2010 10:35
autor: kolco11
jeżeli masz klapke zablokowaną to przyczyną tego jest silniczek v71 miałem to samo ,trzeba odkrecic schowek wykrecic silniczek i albo uda ci sie go naprawic lub wymienic na nowy -uzywany ja kupiłem od anglika tylko ramionka pozamieniałem i działa bez problemu

: wt sty 05, 2010 18:56
autor: Dawca_Nerek
U mnie klapka jest non stop w takiej pozycji !!

Obrazek

Otwarty czy zamknięty obieg ??

: pt sty 08, 2010 12:16
autor: smena
Ktoś napisał że pozycja tej górnej klapki powinna być w pionie ,ale u mnie jest na 45 stopni tak jak u DAWCY NEREK. Próbowałem ją podciągnąć trochę do góry , ale ruszyła się tylko trochę i dalej nie idzie . Szyba przednia tak nie paruje , ale tylne mocno.
Proszę o pomoc.

: czw sty 14, 2010 11:03
autor: Toledziak
Panowie, mnie też parują szybki, szczególnie tył jest totalnie we mgle :( Przeczytałem wszystko na temat parowania. Jednak mam jeszcze jedno pytanie. Otóż jak jade autem i nie mam włączonej klimy, czy też econ to coś mi tam z prawej strony cyka za schowkiem. Nie wiem co to. Tak jakby sie coś zamykało lub otwierało. O co chodzi? To jest 1sze moje auto z klimatronikiem stąd pytania.

: czw sty 14, 2010 11:31
autor: kompan
Toledziak pisze:Panowie, mnie też parują szybki, szczególnie tył jest totalnie we mgle :( Przeczytałem wszystko na temat parowania. Jednak mam jeszcze jedno pytanie. Otóż jak jade autem i nie mam włączonej klimy, czy też econ to coś mi tam z prawej strony cyka za schowkiem. Nie wiem co to. Tak jakby sie coś zamykało lub otwierało. O co chodzi? To jest 1sze moje auto z klimatronikiem stąd pytania.
To cykanie to jest właśnie silniczek V71 który próbuje osiągnąć swoją skrajną pozycję.

: czw sty 14, 2010 11:47
autor: Qto
Dawca_Nerek pisze:Otwarty czy zamknięty obieg ??
Przy otwartym klapka jest w pionie.
Ja nie mam u siebie chwilowo V71 i klapka lata luźno...doraźnie mam ją usztywnianą drutem tak żeby obieg był cały czas otwarty.

: czw sty 14, 2010 16:41
autor: Toledziak
kompan, spoko, tak własnie myślałem,że to może być tylko ten silniczek. Zrobiłem autodiagnozę i wyszedł błąd silniczka. Skasowałem go, zobacze jak się będzie zachowywać po jakimś czasie. Jak dalej wyjdzie błąd, to na wiosnę go rozbiorę i naprawię, teraz jest za zimno na dłubanie w garażu (nie ogrzewany), a i plastik jest mniej elastyczny.

: czw sty 14, 2010 18:19
autor: smena
Czy jest jakiś sposób żeby ustawić klapkę do pionu bez wyjmowania silniczka ?

: czw sty 14, 2010 20:24
autor: Dawca_Nerek
smena pisze:Czy jest jakiś sposób żeby ustawić klapkę do pionu bez wyjmowania silniczka ?
właśnie, bo to niechce ruszyć sie do góry :grrr: pewine mocniej to się połamie :crazy:

: pt sty 15, 2010 12:00
autor: kompan
smena pisze:Czy jest jakiś sposób żeby ustawić klapkę do pionu bez wyjmowania silniczka ?
Niestety nie, bo klapka podłączona jest do silniczka, a jak silniczek się zaciął to nie puści (może jakby użył siły by puscił, ale wtedy można uszkodzić klapkę).

Ewentualnie można ściągnąć schowek (to nie dużo roboty - ok. 10min). I odłączyć cięgno silniczka od klapki, bez wymontowywania silniczka.

[ Dodano: 15 Sty 2010 11:08 ]
Toledziak, Jeśli u Ciebie klapka stoi pionowo i działa poprawnie, a silniczek cyka pomimo tego to zrób przywrócenie ustawień fabrycznych. Wtedy powinien przestać cykać. Tu jest opis:

"1)Wykonaj "test", klapy i nawiewy będą sobie chodzić,po chwili kliknij next.
2)Wejdź w Basic Settings (04), blok 001 - zaczekaj aż wszystkie wartości zejdą do zera
3)Potem zrób [Adaptację -10] -> Chanel 00 [Test] -> [Save] (czyli przywróć ustawienia fabryczne)

Pamiętaj, żeby najpierw pokasować wszystkie błędy ,do testu tylko zapłon,po teście pojawi się błąd niewłączonej sprężarki(silnik stoi),też go skasuj".

: pt sty 15, 2010 12:42
autor: Toledziak
A to mam Vagiem zrobić ten test? Jak tak to kicha,bo go nie mam :( Co do klapki to nie wiem jak jest, bo nie zaglądałem. Zrobiłem autodiagnozę i wyszedł błąd silniczka, skasowałem i zobaczymy.