: śr mar 18, 2009 12:09
Witam wszystkich Weberowców ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja również od jakiegoś czasu śmigam z Weberkiem po maską i w z wiązku z tym mam do Was takie pytanie. Jak wygląda u was sytuacja przy gwałtownym wciśnięciu gazu kiedy silnik ma jeszcze nieznaczne obroty?? Czy wstępuje gwałtowne chwilowe "przyduszenie" silnika a później wyrwanie do przodu??
Pytam bo u mnie takie coś jest ale tylko w niższych partiach obrotów. Wiem że jest to zależne od poziomu paliwa dobranych dysz i średnicy gardzieli przy dyszy głównej pierwszego przelotu 125 zjawisko u mnie nie występowało ale za to spalanie występowało aż zanadto.
Weber fajny gaźnik ale nadal walczę z wysokim spalaniem średnio 9l/100km może macie jakieś propozycje pomysły odnośnie jego zmniejszenia zmniejszenia
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja również od jakiegoś czasu śmigam z Weberkiem po maską i w z wiązku z tym mam do Was takie pytanie. Jak wygląda u was sytuacja przy gwałtownym wciśnięciu gazu kiedy silnik ma jeszcze nieznaczne obroty?? Czy wstępuje gwałtowne chwilowe "przyduszenie" silnika a później wyrwanie do przodu??
Pytam bo u mnie takie coś jest ale tylko w niższych partiach obrotów. Wiem że jest to zależne od poziomu paliwa dobranych dysz i średnicy gardzieli przy dyszy głównej pierwszego przelotu 125 zjawisko u mnie nie występowało ale za to spalanie występowało aż zanadto.
Weber fajny gaźnik ale nadal walczę z wysokim spalaniem średnio 9l/100km może macie jakieś propozycje pomysły odnośnie jego zmniejszenia zmniejszenia