: ndz mar 01, 2009 18:19
jednak wyczyscilem dysze papierkiem i faktycznie gdzies cos jest popisane, w nawiasach jakie dysze powinny byc dla silnika 1.5 i 1.6.
gl paliwa - 110 i 155 (115 i 140)
powietrza 220 i 220 (230 i 200)
dysza paliwa ukladu przejsciowego drugiego przelotu - 100 (100)
dysza pompki przyspieszajacej 80 (50)
dysza powietrza ukladu rozruchowego ?50 (1,50)
dysza paliwa ukladu rozruchowego 150 f1 (150 f1)
Nie mam dyszy ukladu przejsciowego piewrwszego przelotu (powinna byc 50, tam wlasnie jest wkrecona ta dysza ktorej sie nie da dokrecic, w nowszym gazniku jest w tym miejscu elektrozawor). Moze ktos ma elektrozawor do sprzedania?
Jak widac na pierwszym przelocie mam nieco mniejsze dysze, za to na drugim wieksze, moze to kwetsia ekonomii Ciekawe jak to bedzie w 1.8 jezdzic, ale zakladajac ze te dysze dane sa z poldka o mocy 87KM a 1.8 z pierburgiem powinien miec 90KM to moze jakos to bedzie jezdzic
gl paliwa - 110 i 155 (115 i 140)
powietrza 220 i 220 (230 i 200)
dysza paliwa ukladu przejsciowego drugiego przelotu - 100 (100)
dysza pompki przyspieszajacej 80 (50)
dysza powietrza ukladu rozruchowego ?50 (1,50)
dysza paliwa ukladu rozruchowego 150 f1 (150 f1)
Nie mam dyszy ukladu przejsciowego piewrwszego przelotu (powinna byc 50, tam wlasnie jest wkrecona ta dysza ktorej sie nie da dokrecic, w nowszym gazniku jest w tym miejscu elektrozawor). Moze ktos ma elektrozawor do sprzedania?
Jak widac na pierwszym przelocie mam nieco mniejsze dysze, za to na drugim wieksze, moze to kwetsia ekonomii Ciekawe jak to bedzie w 1.8 jezdzic, ale zakladajac ze te dysze dane sa z poldka o mocy 87KM a 1.8 z pierburgiem powinien miec 90KM to moze jakos to bedzie jezdzic