Strona 81 z 126

: sob lut 28, 2009 01:14
autor: pancur0
Ja mam silnik 1.8 GU ze skrzynia automatyczna ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ? : o

: sob lut 28, 2009 01:18
autor: MiSzOn
pancur0 pisze:ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ?
Praktycznie żadne. fifel założył do automatu i śmiga :)

: sob lut 28, 2009 01:19
autor: fifel
pancur0 pisze:Ja mam silnik 1.8 GU ze skrzynia automatyczna ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ? : o
Jestem zywym przykladem ze da sie zeswapowac webera do automatu :P
Rekawy w gore i do dziela :P

: sob lut 28, 2009 12:37
autor: Mowad
Czy ktos mi moze powiedziec czy ta dysza ma tak wystawac:
Obrazek

Bo dalej sie jej wkrecic nie da, w czesci ktore wystaja sa male dziurki z boku.

Fifel - przerobka miala byc niskobudzetowa, a ten zestaw naprawczy kosztuje 100zl :goof:

Przy okazji sprawdzilem czy dziala druga przepustnica za pomoca odkurzacza :) do pierwszej przystawilem rure z odkurzacza, otworaylem przepustnice na max i wtedy tez otworzyla sie druga :)

I skad bierzecie te numery na dyszach? bo ja tylko na jednej znalazlem oznaczenie "100" a na innych nic zupelnie nie ma wygrawerowane.

Aha - gaznik mam34DCHD (obok jest 0777 - zakladam ze to data produkcji :))

: sob lut 28, 2009 13:06
autor: pancur0
fifel pisze:
pancur0 pisze:Ja mam silnik 1.8 GU ze skrzynia automatyczna ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ? : o
Jestem zywym przykladem ze da sie zeswapowac webera do automatu :P
Rekawy w gore i do dziela :P

no to gibko xDDD

: sob lut 28, 2009 14:43
autor: MiSzOn
Mowad, ta dysza ma dojść do końca. Może w środku coś jest i nie chce dalej pójść, albo gwint jest zjechany.
Mowad pisze: Fifel - przerobka miala byc niskobudzetowa, a ten zestaw naprawczy kosztuje 100zl
To kup drugi gaźnik, taniej będzie i będziesz miał cały gaźnik na zapas.

[ Dodano: Sob 28 Lut, 2009 ]
Ja przed chwilą odpaliłem sprzęt u siebie. Niestety jest lipa. Za nic nie mogę go ustawić, silnik się trzęsie, gaśnie, obroty wariują. Nie mam pojęcia co może być nie tak. Na dodatek, coś niemiłosiernie piszczy. Dźwięk ten wydobywa się z okolic gaźnika i nie mam pojęcia co może tak piszczeć. Ogólnie jak na razie to wielka porażka :crazy:

: sob lut 28, 2009 16:10
autor: fifel
Mowad pisze:Fifel - przerobka miala byc niskobudzetowa, a ten zestaw naprawczy kosztuje 100zl :goof:
A to nie wiedzialem :D po prostu pamietam ze kiedys widzialem takie zestawy ale nie wiedzialem ze takie drogie :/

MiSzOn, Jutro wracam do Krk to podjade Ci pomoc :D juz dalem ojcu zadanie zeby zalatwil te pierscienie na doloty wiec bedzie dobrze.
A ze piszczy to moj tez piszczal (syczal?) bo wciagal powietrze bez dolotu i taki wlasnie dzwiek sie wydobywal dziwny.
Co do obrotow to damy rade ;)

: sob lut 28, 2009 16:22
autor: MiSzOn
fifel, ale z tym piszczeniem to raczej nie jest wciąganie powietrza przez gardziele. To jest zbyt wysoki dźwięk. Bo to, że syczy to swoją drogą, ale fakt, pięknie syczy :D
A za chiny ludowe nie mogę go ustawić. Jak zejdzie poniżej 1200 obrotów to gaśnie. A obroty falują w przedziale 200 obrotów na minutę. No porażka normalnie. Coś ten gaźnik chyba jest nie tego :crazy:
Idę montować linkę gazu i może uda się zrobić jazdę próbną, chociaż cienko to widzę :panna:

: sob lut 28, 2009 16:31
autor: fifel
MiSzOn, wkrec srubke mieszanki do konca, pozniej wykrec o 2 obroty, zapal silnik i wtedy zacznij regulowac... no musi sie udac! :P

: sob lut 28, 2009 18:13
autor: MiSzOn
Nie ma szans na ustawienie tego badziewia. Jak bym nie kombinował, nie utrzyma wolnych obrotów. Na dzisiaj daję sobie spokój z tą padaką. Może jutro coś rozkminię, a jak nie to wraca chyba Pierburg, chociaż bardzo tego nie chcę :crazy:

: sob lut 28, 2009 20:45
autor: Gashkas
Mowad pisze:Bo dalej sie jej wkrecic nie da, w czesci ktore wystaja sa male dziurki z boku.
Tam ma co innego przyjsc wydaje mi sie, jakas dziwna ta dysza :chytry:

A co do oznaczen to na kazdej dyszy jest cos napisane - czy to glowna paliwa (dwie po bokach), ssania czy powietrzne (tez dwie, w srodku). Na kazdej.

[ Dodano: 28 Lut 2009 19:48 ]
MiSzOn pisze:Nie ma szans na ustawienie tego badziewia.
Sa i to wieksze duzo niz na Pierburgu.

Masz dobre dysze itp?

Z tego co pamietam to dla silnika 1.8 - zwezki (przeloty) 26 i 28, dysze paliwowe 140 i 160 a powietrzne 200/220. Prosze o korekte jesli ktos ma 1.8 i sa inne faktycznie :bajer:

: sob lut 28, 2009 20:53
autor: Mowad
to moje chyba ktos szlifowal bo ogladalem z kazdej strony kazda i tylko jedna ma napis...
A ta wystajaca to chyba nie z tego gaznika wogole, bo jest inna niz ta po drugiej stronie i ma taki kolnierz ktory nie pozwala jej glebiej wkrecic.

: sob lut 28, 2009 21:01
autor: MiSzOn
gardziele mam 24 i 26
dysze paliwa 120 i 140
powietrza 200 i 230
rurki emulsyjne f30 obie

Ale czy to powodowałoby, że nie da się ustawić w ogóle wolnych obrotów, że szarpie silnikiem i w ogóle chodzi jak by chciał a nie mógł?
Udało mi się zrobić jazdę próbną, to jakoś jedzie, nawet na obroty w miarę wchodzi, ale to tylko po osiedlu jeździłem, bo bałem się na miasto wyjechać, więc ciężko coś powiedzieć o jeździe. Coraz mniej mi się to podoba

: ndz mar 01, 2009 00:16
autor: MaRo1705
Mowad, JA chyba mam taka dysze na luzie tzn kupilem zestaw dysz dzisiaj :PP i nawet go nie otwieralem bo co sie okazalo mam takie same hehe ale to sie przyda , a co do mojego problemu hmmm gluipa prosta sprawa pomylilem dysze i mialem 115 na drugim przelocie na pierwszym 140 powietrza tez byly na odwrot , a teraz smiga wszystko :D, z teraz pacuje nad 2 gaznikiem mam zamiar wyopolerowac gfo od srodka wprowadzic poprawi itp