O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Ja mam silnik 1.8 GU ze skrzynia automatyczna ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ? : o
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Praktycznie żadne. fifel założył do automatu i śmigapancur0 pisze:ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ?
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 01:20 przez MiSzOn, łącznie zmieniany 2 razy.
Czy ktos mi moze powiedziec czy ta dysza ma tak wystawac:
Bo dalej sie jej wkrecic nie da, w czesci ktore wystaja sa male dziurki z boku.
Fifel - przerobka miala byc niskobudzetowa, a ten zestaw naprawczy kosztuje 100zl
Przy okazji sprawdzilem czy dziala druga przepustnica za pomoca odkurzacza do pierwszej przystawilem rure z odkurzacza, otworaylem przepustnice na max i wtedy tez otworzyla sie druga
I skad bierzecie te numery na dyszach? bo ja tylko na jednej znalazlem oznaczenie "100" a na innych nic zupelnie nie ma wygrawerowane.
Aha - gaznik mam34DCHD (obok jest 0777 - zakladam ze to data produkcji )
Bo dalej sie jej wkrecic nie da, w czesci ktore wystaja sa male dziurki z boku.
Fifel - przerobka miala byc niskobudzetowa, a ten zestaw naprawczy kosztuje 100zl
Przy okazji sprawdzilem czy dziala druga przepustnica za pomoca odkurzacza do pierwszej przystawilem rure z odkurzacza, otworaylem przepustnice na max i wtedy tez otworzyla sie druga
I skad bierzecie te numery na dyszach? bo ja tylko na jednej znalazlem oznaczenie "100" a na innych nic zupelnie nie ma wygrawerowane.
Aha - gaznik mam34DCHD (obok jest 0777 - zakladam ze to data produkcji )
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 12:37 przez Mowad, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.narty.opole.pl - nauka jazdy na nartach
fifel pisze:Jestem zywym przykladem ze da sie zeswapowac webera do automatupancur0 pisze:Ja mam silnik 1.8 GU ze skrzynia automatyczna ma to jakies znaczenie przy podlaczaniu webera ? : o
Rekawy w gore i do dziela
no to gibko xDDD
viewtopic.php?p=2433766#2433766" onclick="window.open(this.href);return false; <-- i po swapie ;D
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Mowad, ta dysza ma dojść do końca. Może w środku coś jest i nie chce dalej pójść, albo gwint jest zjechany.
[ Dodano: Sob 28 Lut, 2009 ]
Ja przed chwilą odpaliłem sprzęt u siebie. Niestety jest lipa. Za nic nie mogę go ustawić, silnik się trzęsie, gaśnie, obroty wariują. Nie mam pojęcia co może być nie tak. Na dodatek, coś niemiłosiernie piszczy. Dźwięk ten wydobywa się z okolic gaźnika i nie mam pojęcia co może tak piszczeć. Ogólnie jak na razie to wielka porażka
To kup drugi gaźnik, taniej będzie i będziesz miał cały gaźnik na zapas.Mowad pisze: Fifel - przerobka miala byc niskobudzetowa, a ten zestaw naprawczy kosztuje 100zl
[ Dodano: Sob 28 Lut, 2009 ]
Ja przed chwilą odpaliłem sprzęt u siebie. Niestety jest lipa. Za nic nie mogę go ustawić, silnik się trzęsie, gaśnie, obroty wariują. Nie mam pojęcia co może być nie tak. Na dodatek, coś niemiłosiernie piszczy. Dźwięk ten wydobywa się z okolic gaźnika i nie mam pojęcia co może tak piszczeć. Ogólnie jak na razie to wielka porażka
A to nie wiedzialem po prostu pamietam ze kiedys widzialem takie zestawy ale nie wiedzialem ze takie drogie :/Mowad pisze:Fifel - przerobka miala byc niskobudzetowa, a ten zestaw naprawczy kosztuje 100zl
MiSzOn, Jutro wracam do Krk to podjade Ci pomoc juz dalem ojcu zadanie zeby zalatwil te pierscienie na doloty wiec bedzie dobrze.
A ze piszczy to moj tez piszczal (syczal?) bo wciagal powietrze bez dolotu i taki wlasnie dzwiek sie wydobywal dziwny.
Co do obrotow to damy rade
[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
fifel, ale z tym piszczeniem to raczej nie jest wciąganie powietrza przez gardziele. To jest zbyt wysoki dźwięk. Bo to, że syczy to swoją drogą, ale fakt, pięknie syczy
A za chiny ludowe nie mogę go ustawić. Jak zejdzie poniżej 1200 obrotów to gaśnie. A obroty falują w przedziale 200 obrotów na minutę. No porażka normalnie. Coś ten gaźnik chyba jest nie tego
Idę montować linkę gazu i może uda się zrobić jazdę próbną, chociaż cienko to widzę
A za chiny ludowe nie mogę go ustawić. Jak zejdzie poniżej 1200 obrotów to gaśnie. A obroty falują w przedziale 200 obrotów na minutę. No porażka normalnie. Coś ten gaźnik chyba jest nie tego
Idę montować linkę gazu i może uda się zrobić jazdę próbną, chociaż cienko to widzę
- Gashkas
- Gadatliwa bestia
- Posty: 687
- Rejestracja: wt mar 21, 2006 14:28
- Lokalizacja: OKlahoma City
- Kontakt:
Tam ma co innego przyjsc wydaje mi sie, jakas dziwna ta dyszaMowad pisze:Bo dalej sie jej wkrecic nie da, w czesci ktore wystaja sa male dziurki z boku.
A co do oznaczen to na kazdej dyszy jest cos napisane - czy to glowna paliwa (dwie po bokach), ssania czy powietrzne (tez dwie, w srodku). Na kazdej.
[ Dodano: 28 Lut 2009 19:48 ]
Sa i to wieksze duzo niz na Pierburgu.MiSzOn pisze:Nie ma szans na ustawienie tego badziewia.
Masz dobre dysze itp?
Z tego co pamietam to dla silnika 1.8 - zwezki (przeloty) 26 i 28, dysze paliwowe 140 i 160 a powietrzne 200/220. Prosze o korekte jesli ktos ma 1.8 i sa inne faktycznie
Ostatnio zmieniony sob lut 28, 2009 20:51 przez Gashkas, łącznie zmieniany 2 razy.
vw - the best drug in the world. more u taste it u get more addicted. dont even try to let it go. u just cant. addictiVWe thing.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
gardziele mam 24 i 26
dysze paliwa 120 i 140
powietrza 200 i 230
rurki emulsyjne f30 obie
Ale czy to powodowałoby, że nie da się ustawić w ogóle wolnych obrotów, że szarpie silnikiem i w ogóle chodzi jak by chciał a nie mógł?
Udało mi się zrobić jazdę próbną, to jakoś jedzie, nawet na obroty w miarę wchodzi, ale to tylko po osiedlu jeździłem, bo bałem się na miasto wyjechać, więc ciężko coś powiedzieć o jeździe. Coraz mniej mi się to podoba
dysze paliwa 120 i 140
powietrza 200 i 230
rurki emulsyjne f30 obie
Ale czy to powodowałoby, że nie da się ustawić w ogóle wolnych obrotów, że szarpie silnikiem i w ogóle chodzi jak by chciał a nie mógł?
Udało mi się zrobić jazdę próbną, to jakoś jedzie, nawet na obroty w miarę wchodzi, ale to tylko po osiedlu jeździłem, bo bałem się na miasto wyjechać, więc ciężko coś powiedzieć o jeździe. Coraz mniej mi się to podoba
-
- Użytkownik
- Posty: 486
- Rejestracja: pt wrz 07, 2007 23:20
- Lokalizacja: Szczedrzyk k/Opola
- Kontakt:
Mowad, JA chyba mam taka dysze na luzie tzn kupilem zestaw dysz dzisiaj :PP i nawet go nie otwieralem bo co sie okazalo mam takie same hehe ale to sie przyda , a co do mojego problemu hmmm gluipa prosta sprawa pomylilem dysze i mialem 115 na drugim przelocie na pierwszym 140 powietrza tez byly na odwrot , a teraz smiga wszystko , z teraz pacuje nad 2 gaznikiem mam zamiar wyopolerowac gfo od srodka wprowadzic poprawi itp
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=186922][img]http://images42.fotosik.pl/168/5045874243d5bdca.jpg[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 372 gości