Jak ulepszyc silnik GX?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » sob mar 05, 2005 14:53

cieszko z tym no ale jak mialbym k-jeta to poco tyle mi tych czujnikow. i co one steruja jezeli mam k-jetronic to on jest sterowany mechanicznie tez tego nie rozumiem


Danger War Machine Incoming

Robert Raburski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 118
Rejestracja: pn sty 31, 2005 20:03
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Robert Raburski » sob mar 05, 2005 16:05

Po prówmaniu mojego rozdzielacza ze zdjęciami które wrzucił taz śmiało mogę stwierdzić że mam ke-jetr.W związku z tym mam pytanko co zrobić lub jak wyregulować żeby mój silniczek któremu poświęciłem tak wiele czasu nie przebierał na wolnych obrotach i odpalał bez wciskania pedału gazu.


MK3 TDI może kiedyś

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob mar 05, 2005 16:06

A Digifant tez ma komputer i czym różni się od KE-Jetronika??

Co można regulować w Digi?? Bo pompa jesr sterowana elektronicznie !


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob mar 05, 2005 16:50

że jest w pełni elektronicznym wtryskiem


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
Michael G60
Forum Master
Forum Master
Posty: 1332
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 15:19
Lokalizacja: (RBR...)
Kontakt:

Post autor: Michael G60 » sob mar 05, 2005 17:40

DZięki za cynk


!!!...5 września 2020: 15 lat mojej obecności na forum VW GOLF...!!!

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » czw mar 10, 2005 12:44

no co z tymi fotkami doczekamy sie:)


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw maja 19, 2005 19:02

taz pisze:Dlaczego ke-jet jak przt rozdzielaczu nie ma elektronicznego regulatora ciśnienia paliwa????????

TAZ wtrysk ktory jest na fotach to po prostu k-jetronic z tym ze jest to wersja ktora byla stosowana w krajach o "ostrzejszych normach spalin" i ma ta dziwna wlasciwosc ze reguluje sie sklad mieszanki na bierzaco na podstawie sygnalow z sondy lambda. regulacja odbywa sie za pomoca elektrozaworu ktory "wspomaga prace regulatora termiocznego cisnienia paliwa" wzbogacajac lub tez zubazajac dawke paliwa przez zmiane cisnienia napierajacego na plyte spietrzajaca luftwagi tak ze powiem glosno jescze raz TO JEST K-JETRONIC OS.........ŁY bez urazy :D:D i taz mial racje a co do regulacji TAZ to ja nie dinozaur i jescze oddycham i zapraszam do wrocka na dzien z tym gx'em


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw maja 19, 2005 19:05

Strefa pisze:no dobra ale jesli niema elektronicznego regulatora cisnienia paliwa to rozdzielacz jest od k-jetronica zreszta rozdzielacze od k i ke latwo rozroznic , na rozdzielacz od k-jeta jest to typowo mechaniczny bez elektroniki i jest mozliwosc regolacji mieszanki na kazdy gar osobna kluczem imbusowym(niepamietam jakim) a w rozdzielaczu ke niema regolacji na kazdy gar osobno natomiast jest elektroniczny zawor cisnienia paliwa ktorym to steruje sterownik ten co na podszybiu jest pozatym rozdzielacze od k z regoly byly czarne a od ke srebrne (niewiem czy zawsze ale niewidzialem rozdzielacza od k srebrnego i od ke czarnego) Po tym najprosciej odroznic te dwa typy rozdzielaczea heh niemam pomyslu jak to inaczej slowami opisac
poprawka w ke tez jest mozliwosc regulowania wachy na kazdy gar osobno a dokladnie to reguluje sie charakterystyke paliwo powietrze bo procentowo to idzie w calym zakresie


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pt maja 20, 2005 17:59

ja nadal mam takie duze spalanie nikt nie umie mi tego napurawic wiem ze po odlaczeniu regulatora cisnienia paliwa dawka paliwa jest dobra tak jak i na wysokich obrotach jak i na niskich ale autko sie strasznie muli po podlaczeniu tego regulatora autko na niskich obrotach ma dobra dawke paliwa ale na wysokich ma o 8 razy za duza


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » pt maja 20, 2005 20:25

WarMachine18 pisze:ja nadal mam takie duze spalanie nikt nie umie mi tego napurawic wiem ze po odlaczeniu regulatora cisnienia paliwa dawka paliwa jest dobra tak jak i na wysokich obrotach jak i na niskich ale autko sie strasznie muli po podlaczeniu tego regulatora autko na niskich obrotach ma dobra dawke paliwa ale na wysokich ma o 8 razy za duza

dawaj do mnie:D:D
p.s. ile juz zes wydal na regulacje???;)


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » sob maja 21, 2005 10:24

no kolo 500 zl poszlo jak nic


Danger War Machine Incoming

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob maja 21, 2005 19:51

aleś se pan narobił :rotfl:
500 zł ?????????
to co ty tam robiłeś ?


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » ndz maja 22, 2005 12:12

500???? to sie gosciu obłowil:D:D:D byłoby taniej odrazu do mnie:P


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
WarMachine18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 233
Rejestracja: śr gru 22, 2004 17:51
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: WarMachine18 » pn maja 23, 2005 11:27

nie niemowie ze jeden wziol 500 zl tylko bylem u paru tu jeden wziol 100 powiedzial ze zrobil jak najlepiej jak umial drugi 150 no i tak sie gdzies nazbiera do 500 zl :( a autko i tak spala kolo 17 l na 100 km


Danger War Machine Incoming

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 228 gości