: pn sty 23, 2006 09:03
mały. powinien być 64 Ah ale to pryszcz. prąd powinien być co najmniej 600A żeby nie było problemówmiciu22 pisze:A wogóle czy aku jest odpowiedni do tego motoru, jest to 55 Ah i 510 A?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
mały. powinien być 64 Ah ale to pryszcz. prąd powinien być co najmniej 600A żeby nie było problemówmiciu22 pisze:A wogóle czy aku jest odpowiedni do tego motoru, jest to 55 Ah i 510 A?
Tez ma EXIDE (6lat) i zapalił dzisiaj przy -24 po jednym grzaniu ale telepało nim troche i jakies dziwne pokwikiwania dochodziły spod maski przez piersze pare sekund pracy potem sie uspokoiło i klekotał normalnie (tyle aku zabrałem ze sobą do domu z racji jego wieku)gegos pisze:-20 i zajaral po jednym grzaniu swiec i kreceniu ok 3 sek.!!!!!! mam aku exide 55Ah ale jaki prad rozruchu to nie pamietam
Poprostu przy tej temp prąd jaki pobierał rozrusznik zeby ruszyc wałem zatopionym w gestej masie był tak duzy ze nie starczyło na nic wiecej a dodatkowo razem z temperaturą sprawnosc aku spadła o kilka nastepnych procent!!ryba_71 pisze:Wczoraj -24 stopni odpalił bez problemu akumulator ładowany w sobotę.
Dzisiaj -27,5 stopni i -problem nie odpalił - ale dziwny objaw skasowały się wszystkie wskazania zegara godzina i km bieżące, a kontrolka grzania świec z kontrolką odładowania akumulatora na zmianę mrugały, wskaźnik poziomu paliwa na ten czas zszedł do 0, po zaprzestaniu kręcenia syczenie ja przy teście kontrolek przed odpaleniem auta. Miałem wrażenie, że rozrusznik nie dostaje prądu, tak jakby pomiędzy klemami aku a kablami nie było momentami połączenia. Poluzowałem połączenie, poobracałem względem czopa aku i dokręciłem, ale efekt ten sam co przed grzebaniem przy aku.
Nie powinno zaszkodzic. Ja przy wielu sytuacjach odlaczalem aku i wsio bylo OK. Nie daj sie tylko naciagnac na odpalanie z kabli od twojego auta. A i jak masz centralny to zamykaj dopiero po odlaczeniu aku wciskajac kazde drzwi po kolei..plur pisze:kręciłem kręciłem i nic... lipa. dopiero przy podłaczeniu kabli odpalił... Jak myślicie, moge odłączyć akumulator i wziasć go do domu- silnik tdi, nie zaszkodzi nic komputerowi??
Ja dzisiaj miałem podobny objaw tzn.wszystkie kontrolki zaczęły mi się załączać i nawet radio samo sie załączło.Ciekawe czy to od aku czy coś innego,ale strasznie dziwne zachowanieryba_71 pisze:Wczoraj -24 stopni odpalił bez problemu akumulator ładowany w sobotę.
Dzisiaj -27,5 stopni i -problem nie odpalił - ale dziwny objaw skasowały się wszystkie wskazania zegara godzina i km bieżące, a kontrolka grzania świec z kontrolką odładowania akumulatora na zmianę mrugały, wskaźnik poziomu paliwa na ten czas zszedł do 0, po zaprzestaniu kręcenia syczenie ja przy teście kontrolek przed odpaleniem auta. Miałem wrażenie, że rozrusznik nie dostaje prądu, tak jakby pomiędzy klemami aku a kablami nie było momentami połączenia. Poluzowałem połączenie, poobracałem względem czopa aku i dokręciłem, ale efekt ten sam co przed grzebaniem przy aku.
[ Dodano: Pon Sty 23, 2006 08:34 ]
oczywiście chodzi mi o efekt odpalenia.
O jakich dolegliwosciach mowisz?Arcturus pisze:Cezkie czasy dla samochodów! ale jden plus jest taki ze ujawniają sie wszystkie dolegliwosci naszych samochodów