Strona 9 z 24

: pn lis 09, 2009 22:47
autor: tomek08
Nie wiem, ale jeśli gaz jest na linkę to na 100% trzeba te różne siłowniki itd. Chyba, że jeszcze inaczej to można zrobić. Niech jeszcze inni się wypowiedzą w tej sprawie. Wiem, że do TDI montujesz samą manetkę i aktywujesz to Vag-iem i wszystko jest ok, jak gaz jest na linkę to jest więcej zachodu.

: pn lis 09, 2009 23:10
autor: greg
najprościej to wyprowadzić wiązke - zakodować sterownik silnika - zrobić zworkę jak trza i sprawdzić - koszt wiązki jak sam robi to ok 40zł - jak zrobi zworke i zadziała to kupuje manetkę

: wt lis 10, 2009 09:33
autor: slavo_s2k
tomek08 pisze:Witam, po mojemu nie założysz tak łatwo tempomatu do tego 2,0 i gaz jest na linkę ale niech inni się wypowiedzą. Pozdrawiam.
Mam ESP czyli gaz jest elektroniczny ... więc nie ma problemu, myślę że jutro się pobawię i dam znać czy się udało.

: pn lis 16, 2009 20:21
autor: magk
koledzy zamontowałem sobie tempomat wg.instrukcji na forum,aktywowałem i nic nie działa
komputer widzi tempomat,wszystkie funkcje lecz nie funkcjonuje
dodam że wszystkie czujniki są ok

: wt lis 17, 2009 00:40
autor: Kywak
To ja moze podlacze sie do tematu. Sprawa wyglada tak, tempomat w sumie juz, mam tzn. podlaczona jest wiazka, manetka zalozona, tempomat niby aktywowany vagiem, ale... niedziala. Ostatnio jak mialem zapiete auto na Vag'a to wyglada to w ten sposob. Komputer widzi aktywowanie tempomatu na poziomie 0 lub 1. tak samo reaguje na wcisniecie sprzegla, lub hamulca, ale nic sie nie dzieje przy naciskaniu SET, ani RES... Podejrzewam, ze albo kable sa zle podlaczone i cos jest zle powpinane, albo po prostu sama manetka jest na wpol "martwa". Chcialem sie dowiedziec, czy dobrze podejrzewam o co chodzi i jak ew. zaczac szukanie przyczyny po kablach, czy moze cos jest zle polaczone, ze VAG nie widzi SET i RES, czy moze jeszcze co innego? Niestety, to nie ja dokladalem tempomat, wiec mam troche utrudniona robote z tym:( ...

: pn lis 23, 2009 18:56
autor: xxKOLOMBOxx
jak sprawdzić czy w TDIku mam gaz elektroniczny czy na linke??

: pn lis 23, 2009 21:02
autor: greg
xxKOLOMBOxx, masz elektroniczny

: pn lis 23, 2009 21:05
autor: xxKOLOMBOxx
a skąd to wiesz jeśli można spytać? jasnowidz ?? :chytry: :grin: :grin:

: pn lis 23, 2009 21:23
autor: greg
xxKOLOMBOxx pisze:a skąd to wiesz? jasnowidz ?? :chytry: :grin:
pokaż mi mk4 TDI z gazem na linkę :bigok: nawet i mk3 mi znajdź :bajer: dla ułatwienia

: pn lis 23, 2009 21:51
autor: xxKOLOMBOxx
wiesz ja się nie znam... z tej racji też pytam... a na wejściu tematu pisze żeby sprawdzić czy gaz jest na linkę czy elektroniczny więc pytam jak to sprawdzic... dzięki za odpowiedz :bigok:

: czw lis 26, 2009 18:21
autor: Thomas13
Dzięki waszym poradom od dzisiaj mam w moim MKIV 1,9TDI AHF 110PS1998. Czas 2,5h, koszty 80PLN, Okazało się że po włączeniu tempomatu nie świeci kontrolka w liczniku. (Prawdopodobnie jej w nim nie ma-jakoś się obejdzie bez).
DZIĘKUJĘ za wszystkie porady z nimi było o wiele łatwiej i szybciej.

: pt lis 27, 2009 09:55
autor: xander_88
Kywak pisze:To ja moze podlacze sie do tematu. Sprawa wyglada tak, tempomat w sumie juz, mam tzn. podlaczona jest wiazka, manetka zalozona, tempomat niby aktywowany vagiem, ale... niedziala. Ostatnio jak mialem zapiete auto na Vag'a to wyglada to w ten sposob. Komputer widzi aktywowanie tempomatu na poziomie 0 lub 1. tak samo reaguje na wcisniecie sprzegla, lub hamulca, ale nic sie nie dzieje przy naciskaniu SET, ani RES... Podejrzewam, ze albo kable sa zle podlaczone i cos jest zle powpinane, albo po prostu sama manetka jest na wpol "martwa". Chcialem sie dowiedziec, czy dobrze podejrzewam o co chodzi i jak ew. zaczac szukanie przyczyny po kablach, czy moze cos jest zle polaczone, ze VAG nie widzi SET i RES, czy moze jeszcze co innego? Niestety, to nie ja dokladalem tempomat, wiec mam troche utrudniona robote z tym:( ...
hmm u mnie ta sama sytułacja ... tempomat dokladam mi greg, dlubane bylo dlugo ... nie zadziałało ... zmiana kabli w żaden sposób nie chciało latać ... Sensej stwierdzil ze albo wiazka albo manetka ... Ja obstawiam manetke bo wiazke brałem od Janka (krola robotow :grin: ) i ogolnie kazdemu dziala ... a nie wiem czy w tym temacie jest tak napisane czy ktos mi mowil ze sniedziaja blaszki od tempo w manetkach i przez to nie bujaja ... a jak bys mi jeszcze na PW napisal jak sprwdzic to polskim vagiem 2.5 to wogole bylo by super :)
xxKOLOMBOxx pisze:a skąd to wiesz jeśli można spytać? jasnowidz ?? :chytry: :grin: :grin:
no pewnie ... greg, czyta w dieslach z wirujących turbin zamiast kuli :D

: pt lis 27, 2009 14:32
autor: greg
xander_88, musimy się kiedyś spotkać - mam pomysł na ominięcia manetki celem sprawdzenia wiązki - przyznam szczerze że wiązka wykonana samodzielnie daje większa pewność że zadziała niż wiązka kupiona- najgorsze wiązki są te z allegro (gość chyba z Wrocławia - 2 montowane i 2 razy ten sam problem). Przyczyna jest w nieorginalnej wtyczce

: sob lis 28, 2009 09:31
autor: xander_88
greg pisze:musimy się kiedyś spotkać - mam pomysł na ominięcia manetki celem sprawdzenia wiązki
spoko z jedna pierdołą nie osmielam sie zawracac glowy :) jak ogarne maty do foteli to sie bede odzywal
greg pisze:najgorsze wiązki są te z allegro (gość chyba z Wrocławia - 2 montowane i 2 razy ten sam problem).
no ja tez od Janka brałem .. ale zakupiłem juz ori wtyczke (podaje numer jak ktos by chcial : 8L0 972 980 ) koszt w aso w Piasecznie cos kolo 40 zl . ale mieli od reki. Ogolnie powinna byc tansz , chyba :)