Strona 80 z 126

: wt lut 24, 2009 22:02
autor: MiSzOn
bandyta mk1love pisze:MiSzOn, nie wiem czy dobrze rozumuje...ale wg mnie niewiele Ci to da na LPG bo w weberze ssanie nie uchyla chyba przepustnicy a tylko zwiększa dawkę paliwa...
No jak sobie tak pooglądałem tego webera to wydaje mi się, że po włączeniu ssania podawana jest dodatkowa ilość mieszanki, bokiem obok gardzieli. Tak więc jeżeli na LPG zaciągnę ssanie to będzie dodatkowy przepływ powietrza bokiem, czyli tak jakbym uchylił przepustnicę. Bo faktycznie, ssanie nie rusza przepustnicą. Ale myślę, że to działa tak jakbym uchylił przepustnicę, bo zwiększa się podciśnienie w kolektorze prze dodatkowy kanał od ssania.
bandyta mk1love pisze:swoją drogą to jak Ci GU chodzi na weberze,jak osiągi?, jakieś kille?;>
No jeszcze nie chodzi. Mam dwa webery, ale trochę wybrakowane i muszę z dwóch zrobić jednego. Muszę jeszcze materiał na kryzę kupić i ją zrobić. No i trzeba to wszystko poskładać, a niestety cierpię na brak odpowiedniej ilości czasu, niestety. Mam nadzieję tylko, że jak to w końcu założę to sprawdzę wreszcie jak ten silnik ma śmigać.
bandyta mk1love pisze:jeszcze jedno mam pytanko...gdzie mam podłączyć króciec od aparatu zapłonowego bo wcześniej był chyba do gaźnika,więc teraz gdzie?
Chodzi Ci o ten wężyk od podciśnienia co idzie do podciśnieniowego przyspieszacza zapłonu? On oryginalnie powinien być podłączony do króćca na wężu od serwa. Tam są dwa takie króćce i do jednego z nich podłącz ten wężyk.

: wt lut 24, 2009 23:23
autor: bandyta mk1love
MiSzOn, dzięki wielkie za info o tym wężyku od przyśpieszacza:D

Daj jak masz linka do swojego tematu ze swoim autkiem:D chętnie oblookam temat bo widzę ze blisko w sumie do siebie nie mamy i pasłoby się wybrać gdzieś kiedyś na jakieś piwko :green_fuck:

: śr lut 25, 2009 00:26
autor: łuk@sz9
panowie jeśli martwicie sie jak to będzie chodziło z LPG to moge wam powiedzieć że jeżdze już z tym gaźnikiem od listopada i niemam żadnych problemów ssanie działa świetnie sam sobie reguluje ile i kiedy mają wzrosnąć obroty (oczywiście zarówno na bęzynie jak i na lpg) jeśli kogoś interesuje to w moim silniku 1.6 PN osiągo odczuwalnie wzrosły a spalanie na trasie wyszło mi ok 7.7 litra LPG czyli bardzo pozytywnie pozdrawiam:))

: śr lut 25, 2009 00:27
autor: MiSzOn
bandyta mk1love pisze:Daj jak masz linka do swojego tematu ze swoim autkiem:D chętnie oblookam temat
Lipa Panie, bo nie mam tematu z autem swoim
bandyta mk1love pisze:widzę ze blisko w sumie do siebie nie mamy i pasłoby się wybrać gdzieś kiedyś na jakieś piwko :green_fuck:
hehe, no już kiedyś mówiłem, że blisko mieszkamy. Problem tylko z tym, że głównie siedzę w Krakowie, a do nas zjeżdżam od święta tylko, ewentualnie na wakacje. Ale, kiedyś na pewno będę w domu to coś poradzimy na to :chytry:

[ Dodano: Wto 24 Lut, 2009 ]
łuk@sz, a masz blosa może czy zwykły mikser?
Zapodaj jak możesz jakieś fotki jak to masz pod maską zrobione.
łuk@sz pisze:spalanie na trasie wyszło mi ok 7.7 litra LPG
no kosmos normalnie. Mi teraz wychodzi z 10 na trasie, w mieście 13 :crazy:

: śr lut 25, 2009 00:59
autor: pawelekk24
panowie co myslicie o gazniku od Renault 21 warto prubowac czy lepiej szukac od fiata lub poldka

: śr lut 25, 2009 01:33
autor: fifel
pawelekk24 pisze:panowie co myslicie o gazniku od Renault 21 warto prubowac czy lepiej szukac od fiata lub poldka
Szczerze to nie wiem jak wyglada gaznik od renault 21 ale wydaje mi sie ze nie jest tak prosty jak od fiata, a generalnie o to wlasnie chodzi zeby byl jak najprostszy... a nie o to zeby po prostu zmienic pierburga na inny ;p
Dorwanie gaznika z fiata czy poldka to nie problem dlatego mysle ze lepiej w tym kierunku isc, szczegolnie ze wtedy wiecej osob bedzie moglo Ci pomoc z ewentualnymi problemami ktore pewnie wyjda w praniu :)

: śr lut 25, 2009 06:47
autor: Marszall
A DO TEGO CHYBA ŁATWIEJ O CZESCI

: śr lut 25, 2009 10:43
autor: MiSzOn
Marszall, Ty chyba masz 1.8 GU o ile dobrze kojarzę. Jak to śmiga na weberze? Jak z porannym paleniem, dobrze to jedzie na ssaniu? I jakie dysze, gardziele, rurki emulsyjne są najlepsze do tego silnika? No i jak wychodzi ze spalaniem?
Jak byś miał chwilkę, to skrobnij coś na moje pytania, proszę :pub:
Większość chłopaków ma silniki 1.6 z tego co zauważyłem. 1.8 na gaźniku to jakaś rzadkość :chytry:

: śr lut 25, 2009 11:54
autor: sr99
Witam, właśnie się przymierzam do przekadki pierburga na webera, jestem na etapie kompletowania części i mam pytanie który z tych weberów lepiej wybrać i który lepiej będzie się spisywał w golfie z mechanicznie otwieranym drugim przelotem czy ten z pneumatycznym, czytałem że jeden był najpierw odradzany a póxniej polecany więc już się pogubiłem :grin:

: śr lut 25, 2009 12:00
autor: bandyta mk1love
sr99, w tym temacie na początku odradzano ten z pneumatyczną druga przepustnicą z tego powodu że nikt nie znał do końca jego zalet i wad.. na dzień dzisiejszy na pewno wszyscy hurtem pójdą za tym pneumatycznym bo w sterowanym mechanicznie powstaje tzw: ,,turbodziura" i z moich obserwacji wynika że więcej pierdzielenia się z tymi przepustnicami i ich zespoleniem ( początek chyba każdego swapu jest trudny). Tak więc proponuję ten z otwieraną drugą przepustnicą podciśnieniowy a znajdziesz go najszybciej w 125 p albo w jakimś starszym poldku.

:bigok:

: śr lut 25, 2009 21:05
autor: pawelekk24
ja mam wlasnie silnik 1,8 na gazniku klein czekam jak troszke ociepli sie i zaczne kombionwac swap bo teraz jest masakra przy skrecie spadaja mocno obroty az prawie gasnie lub sobie wskakuja na 1600 nie mam pojecia co moze byc zrobilo sie tak samo z siebie moze ktos ma jakis pomysl na ta usterke pozatym klikajac w sieci znalazlem ciekawy pomysl na swap i tuning koles wstawil do skody 4 gazniki mikuni od motocykla napewno nie cierpi na efekt turbodzury slyszalem ze takie mody potrafia podniesc moc nawet o 40km tu macie link ... re=related

: czw lut 26, 2009 19:53
autor: MaRo1705
pawelekk24, to fakt moga podnosic napewno , ale spalanie tez znaznie odnosza i napewno w 20 sie z trudem zmiescisz

[ Dodano: 26 Lut 2009 20:40 ]
Witam Wszystkich jaoko ze juz zrobilem ze 400km na weberku musze powiedziec ze splanie spadlo ale i czasem wzroslo , bycmoze zle poskladalemgaznik , i wpadlem na pewien pomysl jesli ktos ma rozlozony gaznik na czesci pierwsze zrobilby fotki czesci oraz gaznika i podpisal co gdzie ma isc bylo by najlatwiej najprosciej,. A co do webera Kopa ma ze czasami sie boje mu na 2 dac w piii bo boje sie ze mi silnik wysadzi kreci sie ponad 7tys xD

[ Dodano: 26 Lut 2009 20:43 ]
no i jeszcze ma ktos moze jakies informacje na temat ulepszania gaznika weber 342sc12 bo taki mam

: pt lut 27, 2009 20:30
autor: Mowad
Maro - ja wlasnie mam rozlozony gaznik i robilem fotki wszytskiego po koleji, wiec wrzuce na neta na dniach.
Tylko teraz pytanie - mam dziurway plywak (obie bojki sie przetarly, pewnie jazda bez paliwa na lpg tylko). Mozna to jakos naprawic? myslalem zeby polutowac albo cos, bo pewnie zakup nowego plywaka graniczy z cudem?

: pt lut 27, 2009 22:03
autor: fifel
Mowad pisze:Maro - ja wlasnie mam rozlozony gaznik i robilem fotki wszytskiego po koleji, wiec wrzuce na neta na dniach.
Tylko teraz pytanie - mam dziurway plywak (obie bojki sie przetarly, pewnie jazda bez paliwa na lpg tylko). Mozna to jakos naprawic? myslalem zeby polutowac albo cos, bo pewnie zakup nowego plywaka graniczy z cudem?
Do tych gaznikow sa zestawy naprawcze ktore zawieraja plywak... sprawdz nawet na allgero, a jak nie to kiedys na necie widzialem w sklepach jakichs...
Ale plywak nowy jest na bank ;)